SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

"Najlepsze" teksty na SFD ! Wpisujcie !

temat działu:

Po siłowni, o siłowni

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 420616

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 29 Napisanych postów 3095 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 25822
Bóg wybacza Dzakas nie

Światło wierzy, że przemieszcza się szybciej od wszystkiego,
ale sie myli. Nieważne jak szybko pędzi, zawsze odkrywa,
że ciemność dotarła na miejsce
wczesniej i juz na nie czeka...
Born To Be Wild

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 94 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 6368
Fajne teksty... temat: sraczka po odzywkowa
https://www.sfd.pl/sraczka_po_odzywkowa-t420629.html
"od 4 dni zaczelem wrzucac nastepujace odzywki :
Mutant Mass
nitro bolon energizer
kreatyna w proszku extensor
amino 4500
carbo olimp .
jestem komletnie zielony jesli chodzi o odzywki , nie musicie mi mowic ze sa one zle wybrane bo juz to wiem . chodzi tylko o to ze od 4 dni mam kupe rzadką jak bagdadzkie znaczki ? to od tego ? dlugo to potrwa czy organizm sie jakos przyzwyczaji ... boje sie ze popuszcze p[rzy wiekszym wysilku :D a na silce to tak jakos glupia z kupa chodzic , moze trzeba kupic jakies table na ochrone zoladka czy jakies witaminy ?"

odp: kup pampersy bedzie taniej

...ile tu jest, nie wiem.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 12 Napisanych postów 4502 Wiek 35 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 15443
nie musicie mi mowic ze sa one zle wybrane bo juz to wiem

rozwalił mnie ten text
sog!

Nie było zamiarem autora zawarcie w w/w wyrażeniach związku z celebrowaniem rytuału prokreacyjnego

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 13 Napisanych postów 3994 Wiek 37 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 18774
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 12 Napisanych postów 4502 Wiek 35 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 15443