SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

(L)Lejjla/Dziennik/Po redukcji(s.10)rekompozycja na relaksie(s.49,76)

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 94729

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 94 Napisanych postów 5856 Wiek 38 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 54549
Witam,

Zakładam w koncu dziennik, Sfd czytam od paru miesiecy, "odchudzam" sie juz od dawna, chce przestac .

Tak powaznie, to przez zbyt duza ilosc czesto sprzecznych informacji nt. odchudzania, czy tez zdrowego odzywiania sama juz nie wiem co dobre, a co zle. Licze, ze mnie pokierujecie, obli please

Dodam tylko,ze ze wzgledu na niemile doswiadczenia z przeszłosci boje sie mobilizacji. Wiem, ze gdy zaczne narzucac sobie zbyt wiele ograniczen, odbija sie potem ze zdwojona moca.
Mam za soba BMI 18, zero miesnia, nerwice, kompulsy, depresje i roczna terapie zaburzen odzywiania.
Chce jesc zdrowo i normalnie, a przy okazji zrzucic cos z uda

Płeć : Kobieta

Wiek : 26

Wymary:




Aktywność w ciągu dnia : praca siedzaca, staram sie unikac samochodu i wiecej chodzic :D

Uprawiany sport lub inne formy aktywności : obecnie p90x, basen, marszobiegi, kiedys areobik, silownia, turbo jam.

Odżywianie : boje się liczyc kcal, chce nauczyc sie jesc intuicyjnie, w ktoryms dzienniku znalazlam cos takiego i tego chce sie trzymac, chyba ze doradzicie cos innego.
--------
Jesz codziennie 5-6 posiłków, twój posiłek to zawsze źródło białka + (tłuszcz lub/i węglowodany)zawsze warzywa w nieograniczonej ilosci (nie dotyczy zieminakow i kukurydzy)

wielkosci przed obrobka cieplna
porcja bialka
= kotlet mięsny lub rybny wielkości dłoni , mięsa wybierasz glownie chude kawałki ptactwa, wołowiny, wieprzowiny, czy barana (chociaz nie ma problemu by 3x w tygodniu pojawił sie tłustszy kawałek) ale jesz rożne chude wołowiny
= krwetki ostrygi... ok 150g
= 3 jajka
= 150g twarogu (dozwolone 1 raz dzienne)
= szklanka chudego mleka lub jogurtu lub kefiru (dozwolone raz dziennie)
= porcja odzywki białkowej typu whey
porcja weglowodanow dozwolona w 3 posiłkach, nie dawaj juz przed snem
= mniej niz pol kubka warzyw strączkowych (polecam)
= kromka chleba razowego
= 1/4 kubka ryzu lub kaszy
= jeden owoc z cienka skorka, lub kubek małych owoców
porcja tłuszczy dodanych (do 3 posilkow)
= łyżka oliwy z oliwek, oleju z orzechów, oleju lnianego, 1/4 awokado, lyzeczka masła
= ok 6-10 orzechów, lub łyżka nasion

----------------

Cel : redukcja dolnych partii zalezy mi na spadku cm w udach i braku oponki

Ograniczenia żywieniowe : uczulona na metale ciezkie (czasem nowalijki powoduja puchniecie), zle znosze nabiał, który zresztą uwielbiam

Stan zdrowia : ogolnie dobry, rzadko choruje, mam zdiagnozowane PCOS, ostatnio puchnace łydki .

Preferowane formy aktywności fizycznej : p90x, trening domowy (dysponuje zestawem hantli 2x7kgmax, i gumami oporowymi) pozniej moze silownia, dla relaksu - basen, biegi, rower.

Stosowane aktualnie i wcześniej preparaty : białko, body max, kiedys therm line, bio-cla, tran.

Czy możliwe jest wprowadzenie suplementów : Jest, jedynie spalacze nie wchodzą w gre.

Stosowane wcześniej diety : Głodówki, South Beach, Montignac, metabolizm rozjechany.

No i zdjecia :










to chyba tyle tytulem wstepu

Aktualny dziennik: http://www.sfd.pl/[Stara_Gwardia]_DT/Lejjla-t988136.html

"Mięśnie są pojętne jak woły robocze.Jeśli ostrożnie,krok po kroku,
zwiększa się obciążenie,uczą się je znosić."

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Najnowsza odpowiedź. Aktualizacja:
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 94 Napisanych postów 5856 Wiek 38 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 54549
Od dziś przenoszę się do do dziennika konkursowego -> https://www.sfd.pl/Konkurs/Lejjla-t725294.html#post1 

Aktualny dziennik: http://www.sfd.pl/[Stara_Gwardia]_DT/Lejjla-t988136.html

"Mięśnie są pojętne jak woły robocze.Jeśli ostrożnie,krok po kroku,
zwiększa się obciążenie,uczą się je znosić."

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 94 Napisanych postów 5856 Wiek 38 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 54549
Trening rozpiska tygodniowa:




Jedzenie dzis:
- placek cukiniowy (bialko kurze, odzywka, cukinia, kakao, maka pp, fruktoza) kawa, mandaryna
- jablko, orzechy wloskie
- wolowina, kielki mung, rzodkiewka
- zoladki drobiowe, ogorki konserwowe, jablko
Trening
- białko, jabłko, cynamon
- zołądki, ogorki konserwowe.

jest srednio , wiem, nie umiem/boje sie wstawiac wegli poza sniadaniem Zaczynam wiec z owocami, placka mam jeszcze po weekendzie

Dzisiejszy trening



+ brzuch.
Pompki robie damskie, a i tak ledwo zipie


Zmieniony przez - Lejjla w dniu 2010-04-22 09:48:16

Zmieniony przez - Lejjla w dniu 2010-04-22 19:34:46

Zmieniony przez - Lejjla w dniu 2010-04-22 19:36:10

Aktualny dziennik: http://www.sfd.pl/[Stara_Gwardia]_DT/Lejjla-t988136.html

"Mięśnie są pojętne jak woły robocze.Jeśli ostrożnie,krok po kroku,
zwiększa się obciążenie,uczą się je znosić."

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 12 Napisanych postów 5688 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 34046
Lejjla dobrze jest
też zaczynałam od damskich

z Mayą http://www.sfd.pl/-t767671.html

Wolę być niedoskonałą wersją samej siebie, niż najlepszą kopią kogoś innego
Zwycięzcy to przegrani, którzy powstali i spróbowali o jeden raz więcej ..

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
obliques Zasłużona dla SFD
Ekspert
Szacuny 186 Napisanych postów 65575 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 188925
no właśnie trening składający sie z roznych pompek z czego 90% nie do wykonania dla przeciętnej osoby. Uważam, ze powinnaś skopić sie na technice pompke, a nie robic po 20 powtórzeń niezidentyfikowanych ugiec rak.

Jest parę poziomów pompek i zaczynając od najprostszego a konczac na klasycznej prawidłowej pompce dobrze by było gdybyś się skupiła na tym w ten sposob i na razie dala sobie spokoj z wersjami niewykonalnymi.
Raz ze szybciej ci pojdzie progres bo go wymusisz, dwa ze nauczysz sie prawidłowej techniki, trzy ze będziesz mieć większy zysk z ćwiczenia od strony rozwoju miesni i sily.
Zmodyfikuj ten trening zgodnie ze swoimi możliwościami.





Co do odżywiania to ja bym sie nie przywiązywała do informacji to co kiedyś lansowana jako zdrowe okazuje sie czasami nawet niezdrowe, to co teraz lansują pewnie zmodyfikują za pare lat. Jeden z mądrych powiedział ze człowiek zawsze przegra kierując sie mózgiem w temacie odżywianie To co potrzebujemy wie nasz żołądek i on powinien byc słuchany

Zmieniony przez - obliques w dniu 2010-04-23 08:40:56
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 94 Napisanych postów 5856 Wiek 38 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 54549
zouzelina

Obliques wiem, ze nie ma sensu robic czegos dla picu, tylko zeby machac, dlatego zaczynam od damskich. Dzieki za filmiki, przejrze wszystkie i zmodyfikuje trening, jezeli moge to podesle Ci do sprawdzenia .
Powiedz mi tylko czy twoim zdaniem taki rozkład jest sensowny
5 x w tygodniu :
I klatka i plecy + brzuch
II Plyo
III Ramiona, barki +brzuch
IV Joga
V nogi i posladki + brzuch

Co do diety - przegladam dzienniki dziewczyn,ktore podałaś w "Odchudzaniu łopatoloicznie".
Wiem juz napewno, ze odstawiam nabiał i dodaje cynamon do przynajmniej 4 posilków Zreszta czytalam kiedys, ze jest polecany przy PCOS, wiec wyjdzie mi tylko na zdrowie :D



Zmieniony przez - Lejjla w dniu 2010-04-23 09:47:00

Aktualny dziennik: http://www.sfd.pl/[Stara_Gwardia]_DT/Lejjla-t988136.html

"Mięśnie są pojętne jak woły robocze.Jeśli ostrożnie,krok po kroku,
zwiększa się obciążenie,uczą się je znosić."

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
obliques Zasłużona dla SFD
Ekspert
Szacuny 186 Napisanych postów 65575 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 188925
moze tak byc
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 12 Napisanych postów 5688 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 34046
fajne te filmiki
co do treningów - Tony za każdym razem powtarza - modyfikować do własnych mozliwości tak żeby sobie krzywdy nie zrobić

z Mayą http://www.sfd.pl/-t767671.html

Wolę być niedoskonałą wersją samej siebie, niż najlepszą kopią kogoś innego
Zwycięzcy to przegrani, którzy powstali i spróbowali o jeden raz więcej ..

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 7 Napisanych postów 3070 Wiek 33 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 64224
E tam, dołu nie ma się co czepiaćAle masz bardzo szczuplutką górę i pewnie ten sam problem co ja, zanim z dołu coś ruszy to na górze już dawno zostaną same kości. chociaż u mnie to jeszcze bardziej nieproporcjonalnie się rozkłada
Cynamon rulez!

"Jeśli spędzasz zbyt wiele czasu myśląc o czymś, nigdy tego nie dokonasz" (Bruce Lee)

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 94 Napisanych postów 5856 Wiek 38 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 54549
Tony za każdym razem powtarza - modyfikować do własnych mozliwości
takoz zmodyfikuje

Oveja dzieki :) jest u mnie tak jak mowisz, bez cwiczen najpierw leci mi gora - biust, rece, a uda na samym koncu. Kazdy ma jakies takie swoje "zaczarowane" strefy, nam sie trafił dół

------------------------------------------------------------------
Dzisiejsze jedzenie:
I 3bialka,jajko,orzechy,tarta marchewka,1/2jablka,cynamon
II mintaj na parze, 3 zoltka, szpinak, marchewka, cynamon,orzechy, por
III mintaj na parze, 3 zoltka, szpinak, marchewka, cynamon,orzechy, por
IV makrela, ogorek,jablko
TRENING
V białko, garsc orzechow
VI gotowana soczewica z marchewka i cynamonem (dopiero bedzie)

Nie za duzo tej marchewki ?? Wieki jej nie jadlam wiec mam tak
------------------------------------------------------------------
Trening Pylometryczny (60 minut - glownie wyskoki i przysiady) Doslownie tlumaczone nazwy cwiczen brzmią co najmniej smiesznie, wiec sobie daruje
Link do omowienia in english - http://www.be-a-home-fitness-witness.com/P90X-Plyometrics.html



Zmieniony przez - Lejjla w dniu 2010-04-23 19:00:56

Aktualny dziennik: http://www.sfd.pl/[Stara_Gwardia]_DT/Lejjla-t988136.html

"Mięśnie są pojętne jak woły robocze.Jeśli ostrożnie,krok po kroku,
zwiększa się obciążenie,uczą się je znosić."

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 536 Wiek 36 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 4310
Powodzenia Lejjla 3mam qciuki
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 94 Napisanych postów 5856 Wiek 38 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 54549
mkrozadziekuje :)
--------------------------------------------------------------------
Wczorajszy trening :



W porownaniu z poprzednim tygodniem zwiekszylam obciazenie z 2,5 na 5 kg i z 1,5 na 3kg. Dalej jestem w stanie wykonac poprawnie 15 powtorzen, ale mysle ze te wagi zostaja.

Dzis wg planu jest joga, co z tego wyjdzie nie wiem, pogoda taka ladna, ze narazie planuje pol dnia na rowerze

Żarełko:
wczoraj
I mix bialko banan, orzechy, 1/2 jablka, reszta placka cukiniowego
II zoladki ryz, ogorek, marechewka, cynamon
III zoladki, ogorek, oliwki, 1/2 grejfruta
IV kurak, cynamon, salata, 1/2 grejfruta, oliwki
V mrozone truskawki z bialkiem - jako lody

Dzis:
I 2 jajka, len mielony, bialko, jablko, cynamon
II kurak, salata, orzechy, cynamon
III 2 jajka ogorek
IV kurak ryz salata
V soczewica z marchewka i cynamonem.

Jem tak jak radziłaś obli bardziej intuicyjnie niz myslac co dobre, a co zle o danej porze, stad te truskawki wczoraj
Mam nadzieje, ze z biegiem czasu zoladek sam wyprowadzi na prostą :)
Zrobilam maslo orzechowe, w tygodniu do jajek na sniadanie bedzie jak znalazl

Zmieniony przez - Lejjla w dniu 2010-04-25 10:19:05

Aktualny dziennik: http://www.sfd.pl/[Stara_Gwardia]_DT/Lejjla-t988136.html

"Mięśnie są pojętne jak woły robocze.Jeśli ostrożnie,krok po kroku,
zwiększa się obciążenie,uczą się je znosić."

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Jak ćwiczyć na siłowni? Porady i trening dla piłkarza.

Następny temat

Nowy cykl, nowy plan

nutloveb