SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

"LEK" NA TRADZIK po koksie, lub dla kazdego z problemami skory

temat działu:

Robert Burneika - Hardcorowy Koksu

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 17162

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 947 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 3327
Wiec kiedys to pytanie padlo kilka razy a ja przegapilem :

czy kosmetyki? pomoga w walce ?
Wiec kosmetyki to wielka lipa :(.....duzo o tym moge powiedziec poniewaz po nalozeniu kremow dopiero po wejsciu do krwioobiegu musi to byc zmetabolizowane w watrobie ...itp.
Kosmetyki tylko i wylacznie NATURALNE .....OLIWA Z OLIWEK ZILOLA. CALE mnostwo naturalnych olejow.

Porada jest jedna na tradzik
SOK Z CZEROWNYCH BURAKOW SPOZYWANY OKOLO 3-5 RAZY DZIENNIE JAKIES 2-3 LYZEK DZIENNIE. JA OSOBISCIE POLECAM PICIE WYCISKANYCH SOKOW Z SOKOWIROWKI O NISKICH RPM ...(nie wiem co to po Polsku :) chyba niskich obrotach
DZIALA CUDA !!!!!!

Chce sie dzielic swoja wiedza bo mi kipi uszami o takich praktycznych porad dlatego tez bede robil filmiki edukacyjne, oraz podcasty na NOWEJ stronie optivitynutrition.pl lub .com Juz od Poniedzialku
Bo nie jestem w stanie pisac ...zycia mi nie starczy a caly czas sie ucze :)



Zmieniony przez - Vegas Michael w dniu 2012-02-09 09:58:57

“It is not the strongest of the species that survive, nor the most intelligent, but the one most responsive to change.”

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10791 Napisanych postów 47470 Wiek 26 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 57816
Z taki zdrowym zyciem i calym koksem to bedziesz zyl fever
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 31 Napisanych postów 9627 Wiek 26 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 44421
Ta, jakieś przykłady a nie cudowne porady z internetu
1
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10791 Napisanych postów 47470 Wiek 26 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 57816
roa - i po sprawie, to gowno trzeba wykonczyc od srodka, kto tego nie mial to gowno wie, magiczne porady z neta to cudy na kiju.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 31 Napisanych postów 9627 Wiek 26 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 44421
Izotek i po sprawie będzie, a nie pierdoły o diecie
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 459 Napisanych postów 51983 Wiek 49 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 199134
chemia czyni cuda

WILNO I LWÓW,MIASTA POLAKÓW

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Cris Thug Il Fenomeno Moderator
Ekspert
Szacuny 131 Napisanych postów 15837 Wiek 28 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 189039
Kult mogl bys cos wiecej napisac o tym roa?

Ole-le, ola-la, ser del Barça és el millor que hi ha!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10791 Napisanych postów 47470 Wiek 26 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 57816
Szczerze to juz nie mam sily, pisalem tony, w necie google wszystko znajdziesz, uwierz mi.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Cris Thug Il Fenomeno Moderator
Ekspert
Szacuny 131 Napisanych postów 15837 Wiek 28 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 189039
Ok

Zmieniony przez - Cris Thug w dniu 2012-02-09 21:50:50

Ole-le, ola-la, ser del Barça és el millor que hi ha!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 215 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 1450
mam pytanie odnosnie tego soku czy koncentrat 50 % z burakow jest dobry do picia oczywiscie rozcienczony do kazdego wypicia bo jako tako nie znalazlem soku innego w butelkach a nie mam soko wirówki ;/ i czy to dobra alternatywa czy lipa w składzie pisze koncentrat 50 woda i sól.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 215 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 1450
no i jeszcze mam jedno pytanie moja babcia cierpi na zaparcia a jako wnuczek chcialbym jej pomoc co polecasz Michał przy takich sprawach chociaz to nie tylko moja babcia a wiele kobiet ma to tylko sie nie przyznaja pozdro
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

61 rocznica zamordowania mjr. Zygmunta Szendzielarza ps. "Łupaszka"

Następny temat

Kononowicz proponuje koalicje z PO, nie ma niczego%-)

Fruzelina