SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

"Dzienniczek sterydziarza"

temat działu:

Doping

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 2856

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 12 Napisanych postów 939 Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 10743
Witam
Prowadzi ktoś z was chłopaki dzienik jakiś ? Rozpiski cyklów, treningów, porównywać przyrosty, zapisywać błędy, postępty itd. Jak ktoś prowadzi niech troche opisze, jak go prowadzić by nie był burdel..i by to jakoś wyglądało estetycznie
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

Wyjątkowo przepyszny zestaw!

Zgarnij 3X NUTLOVE 500 w MEGA niskiej cenie!

KUP TERAZ
...
Najnowsza odpowiedź. Aktualizacja:
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 1895 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 36903
ja mam taki dzienniczek który niby prowadze od 15 roku życia od kiedy zacząłem ćwiczyć:P Heh tak naprawde mam w nim zapisane wymiary (wpisuje je raz w roku) suple jakie wszamałem noi ostatnio sok jaki używam tyle:)

nie mów mi jak mam żyć bo za mnie nie umrzesz...

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 1941 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 14384
Mialem cos takiego i wlasie wygladal jak burdel,popisany,rysowalem sobie z nim z nudow, itd. mialem powpisywane pokolei tygodnie,jakie cwiczenia robilem,wyniki,postepy,spostrzezenia,osatnio robilem remont w pokoju i wyrzucilem ten zeszyt.Mozna miec wszytko w glowie,cykli chyba tez sie nie ma na koncie kilkadziesiat zeby nie zapamietac co i jak.Jednak jak ktos chce to niech prowadzi cos takiego,najlepiej na kompie,mozna robic sobie foty,jak sie wygladalo przed cyklem,po cyklu,jak po roku,itd.Opisuwac wszytko,osiagi,ile przybylo cm ,ile sily w wycisku,jak sie reagowalo na dany sok,itd. Nieglupia sprawa i mysle,ze nie tak czasochlonna jakby sie to robilo na biezaco.Pozdro
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 43 Napisanych postów 2531 Wiek 33 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 15886
Chyba takie dzienniczki to prowadza zawodowcy co jada na insie , hgh ....
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 94 Napisanych postów 8310 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 38343
Krzabr to co biorą nie ma nic do rzeczy, nawet amatorzy, ktorzy powaznie cwicza i maja pozytywna postawe prowadza takie dzienniczki...

Be real - you have to make this shit your life. If you aren't in it all the way fully committed don't f***ing bother.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10982 Napisanych postów 50413 Wiek 28 lat Na forum 22 lat Przeczytanych tematów 57816
dobrze jest, pomijajac juz doping, obwody notowac, chyba ladnie widac progresje czy degresje po jakims czasie, latwiej wyciagnac wnioski itd. Ogolnie, taki dzienniczek to calkiem fajna sprawa ;)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 595 Napisanych postów 23110 Wiek 33 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 106501
fajna sprawa taki dziennik
ale jak znam siebie to po tygodniu bym zapomniał go uzupełniac albo by mi sie znudziło
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 12 Napisanych postów 939 Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 10743
Fajna sprawa ale jak go prowadzić, co uwzglęnic , jakieś zakładki moze. Cholera sam nie wiem, niech ktoś moze przykładowo napisze, narysuje . Odpale chętnie soga
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 32 Napisanych postów 12917 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 85996
kup sobie zeszyt a4

podziel na rozdziały


trening
dieta

suple
kox
dodatkowa aktywność

podziel na makrocykle

czyli datami od do żebyśznalazł

i tak na przykład

12,08 - 12,10 trening


pn 1 tydzień 2 3 4 5 itd itp


klata płaska 100w 4 serrii 10 powt 120 130 140

skos bla bla bkqa


itepe itede



to samo z dieta tydzień 1,2,3,4, ilosc kcal , rozkąłd makroskładników i to wsyztsko na jednej stronie nastepne strony zostaw na zapiski



np

pkt 1 tydzien 1 waga nei chula węgle 5,5 grama bla bla bla



i tak samo z koksem i suplami

co jem o której w jakich porcjach


dodatkowa aktywnośc czyli np 5 spacerów 2 godiznnnych z psem czy coś



i w ten oto sposób obserwujemy progres , stagnacje , regres oraz możemy miło powspominać jak to mieliśmy 5 cm w kablu mniej i ile wtedy bralismy w martwym
mozna dzięki temu plkanować również progresje ciężaru w trakcie mikrocyyklu

jak tak bardzo chcesz moge zeskanwoać moje wypociny może coś tam sobie podpatrzysz
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 108 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 7814
Ja trenuje amatorsko i prowadze takowy dzienniczek. Robie to w microsoft excel. Notuje sobie obwody, wage, robie tabelki z ćwiczeniami,
te tabelki to nawet sobie drukuje, a potem wieszam na siłowni i zapisuje sobie ilości powtórzeń, ciężary, gdzie zrobiłem progresje takie tam, nawet mi to pomaga, bo zmieniam sobie trening co 2 tyg. wtedy mam najlepsze przyrosty. Ogólnie polecam...
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Dibo22 V-Mistrz SFD
Znawca
Szacuny 27 Napisanych postów 4502 Wiek 38 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 71622
Ja mam i to od 2001 roku pisze tam i baźgrole wszystko co wydawało i wydaje mi się przydatne, straszny w tym bałagan ale idzie się połapać
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 43 Napisanych postów 2531 Wiek 33 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 15886
ja sobie załoze taki dzienniczek jak bede on

zobacyzmy czy to wypali
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

boli sutek

Następny temat

Bionabol

nutloveb