SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

DT/Kendra/redukcja/rok str.25

temat działu:

Ladies SFD

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 31809

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 1861 Wiek 31 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 28814
Witam wszystkich!
Od dziś walczę z Wami i ja!

****O MNIE*****
Treningiem siłowym i zdrowym odżywianiem interesuję się od ponad 2 lat.
Miałam kilka podejść do treningów i diety – niestety wszystkie po kilku miesiącach kończyły się powrotem do starych nawyków. Ostatecznie od sierpnia 2011 byłam na diecie redukcyjnej na poziomie od 1800 do1500 kcal i ćwiczyłam splitem z trenerem + aero. Udało mi się zbić trochę wagi i opanować technikę podstawowych ćwiczeń na wolnych ciężarach.
Od świąt się regeneruję i zaczęłam ćwiczyć samodzielnie FBW– pozostał mi jeszcze tydzień na 2000kcal.

****CELE****
1. Trwała zmiana trybu życia i nawyków żywieniowych,
2. Redukcja tkanki tłuszczowej z naciskiem na zdobycie mięsa (cel określam na poziomie bf 20-24%) – termin: lato 2012,
3. Poprawa ogólnie pojętej sprawności fizycznej, siły, wydolności.

****DIETA****
Obecnie finiszuje z regeneracją na poziomie 2000kcal (od świąt) – rozkład coś w okolicy 2B/1,2T/2,2WW. (150gB/90gT/150gWW). Ciągnę ją do 13.01.2012 – równy miesiąc.

Startowo redukcja: 1800 kcal /130g B, 130g W i 85g T/ - od 14.01.2011

SUPLE: omega3, ZMA (zincas forte+ filomag b6), multiwitamina - maxivit, whey.

****TRENING****
Od sierpnia do połowy grudnia ćwiczyłam splitem, jednak po konsultacji na forum przerzuciłam się na FBW.
3 treningi w tygodniu, 4serie (rozgrzewkowa+ 3 właściwe)
Po treningu porządne rozciąganie.

UWAGI:
Obecnie nie robię brzucha ani aero.

****ANKIETA****
Wiek : 24
Waga : ok.75kg
BF%: grubość fałdy na brzuchu: 24mm (mierzone fałdomierzem po skosie nad biodrem)
Wzrost : 172
Obwód w biuście : 95
Obwód pod biustem : 78
Obwód talii w najwęższym miejscu : 73
Obwód na wysokości pępka : 82
Obwód bioder : 97
Obwód uda w najszerszym miejscu: 58
Obwód łydki : 37
W którym miejscu najszybciej tyjesz : raczej równomiernie z naciskiem na górę ciała
W którym miejscu najszybciej chudniesz : nogi, biodra
Uprawiany sport lub inne formy aktywności: 3x trening siłowy
Co lubisz jeść na śniadanie: płatki owsiane + odżywka białkowa
Co lubisz jeść na obiad : ryby, mięso + ryż, kasza + warzywa
Co jako przekąskę : nie jem przekąsek – jem 5 posiłków
Co jako deser : a co to deser?
Ograniczenia żywieniowe : zdrowotnych brak, ew. problemy trawienne ( wzdęcia, zaparcia),
Stan zdrowia: okres regularny, jednak od 1.2012 powróciłam do tabsów anty, prawdopodobnie wada kręgosłupa ( jestem krzywa + czuję ucisk w lędźwiach) – konsultacja z fizjospecem pod koniec stycznia (18.01).
Preferowane formy aktywności fizycznej: wszystko
Stosowane aktualnie i wcześniej preparaty : whey, omega3, ZMA, multiwitamina ( kiedyś spalacz + BCAA przy aero na czczo)
Stosowane wcześniej diety : 2 krotne podejście do redukcji na diecie zbilansowanej ok.1800kcal – 10kg zgubione (w okresach 01-05.2010 - yoyo, oraz aktualna redukcja 18.08-18.12.2011)

***FOTOS***
Zdjęcia aktualne dodam na koniec przyszłego tygodnia, czyli po okresie oraz po regeneracji.
Moja sylwetka zmieniała się mniej więcej tak:
http://www.imageshack.us/f/42/12tygredukcja1.jpg/

****PYTANIA****
1. Dieta – czy startowo rozkład 1800 kcal /130g B, 130g W i 85g T/ będzie OK.?
2. Trening – z racji, że długo ćwiczyłam splitem z mniejszą ilością powtórzeń, ciężko mi dostosować ciężar do FBW i 15 powtórzeń – czy powinnam zmniejszyć ciężar w pierwszej serii by zwiększać w kolejnych? Póki co ściągam ciężar, bo nie jestem w stanie zrobić 15x z tym samym co w 1serii. Co z przerwami między seriami i ćwiczeniami? Czy ma to na tym poziomie znaczenie? Czy i jak zacząć dodawać innej aktywności (aero, interwały, wytrzyma?).

KTO MNIE PRZYGARNIE?
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 1861 Wiek 31 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 28814
Trening i Miska regeneracyjna (do każdego posiłku jem warzywa)







Zmieniony przez - Kendra w dniu 2012-01-07 13:52:45
...
Napisał(a)
Usunięty przez obliques za pkt 1 regulaminu
Początkujący
Szacuny 16 Napisanych postów 2580 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 31633
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 73 Napisanych postów 26831 Wiek 13 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 282771
Strongzonk, pierwsza żółta kartka za głupie rady. Przy drugiej poleci ban. Rozumiemy się?

A ja nie jestem za ciężka jak na swoją wagę?
http://www.sfd.pl/Ruda_DT_/_Debiuty_2015-t1044538.html

...
Napisał(a)
Usunięty przez obliques za pkt 1 regulaminu
Początkujący
Szacuny 16 Napisanych postów 2580 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 31633
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 73 Napisanych postów 26831 Wiek 13 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 282771
Jeżeli nie rozumiesz, to zapoznaj się z koncepcją i regulaminem działu. Z tego co widziałam brakuje Ci elementarnej wiedzy w temacie układu hormonalnego kobiet - więc bardzo proszę, żebyś powstrzymał się od udzielania rad.

Koniec spamu.

Kendra, bardzo ładnie zeszło z pleców i ud

Któraś z Szefowych na pewno do Ciebie wpadnie i podpowie, co dalej.

Zmieniony przez - Ruda_29 w dniu 2012-01-07 15:40:14

A ja nie jestem za ciężka jak na swoją wagę?
http://www.sfd.pl/Ruda_DT_/_Debiuty_2015-t1044538.html

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 842 Wiek 30 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 10704
hej!! gdzie chodzisz na siłkę w Krk? powodzenia życzę!

“The greater danger for most of us is not that our aim is too high and we miss it, but
that it is too low and we reach it.”

http://www.sfd.pl/Konkurs_/_Shaggah-t853178.html
dziennik konkursowy

http://www.sfd.pl/Shaggah/_redukcja-t800769.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
obliques Zasłużona dla SFD
Ekspert
Szacuny 174 Napisanych postów 65575 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 188925
strongzonk jeżeli masz niespełnione zapędy nawracania to nie w tym dziale tu nie życzymy sobie tu wprowadzania spamerskich rad

Kendra jest dobrze, następnym krokiem u ciebie moze byc rotacja na zmianę na tzy dni odejmij 200kcal z ww i jeden dzień tak jak teraz .
Rozumiem ze ten rozkład co masz to ten na którym schudłaś?

Zmieniony przez - obliques w dniu 2012-01-07 17:38:01
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 1861 Wiek 31 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 28814
Obli - schudłam zaczynając od 1800kcal (rozkład 130B/130WW/85T), później z biegiem redukcji cięłam kcal do 1600 i zeszłam na rozkład mniej więcej 2B/1T/1WW/g/kgmc.

Od świąt bilans zerowy - przybyło mi po 2cm, ale pewnie ze względu na węgle i wodę.

Czy w takim razie rozkład rotacyjny, który proponujesz będzie ok?

shaggah - ćwiczę w soulu na Kuźnicy:)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 842 Wiek 30 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 10704
aa to daleko, ja chodzę do relaxu na mogilską. Przydałby mi się ktoś forumowy z krakowa do wspólnej motywacji

“The greater danger for most of us is not that our aim is too high and we miss it, but
that it is too low and we reach it.”

http://www.sfd.pl/Konkurs_/_Shaggah-t853178.html
dziennik konkursowy

http://www.sfd.pl/Shaggah/_redukcja-t800769.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 1861 Wiek 31 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 28814
Relax - znam, miałam okazje ćwiczyć - niezła mordownia;) A do motywowania - jestem za:)
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Kornelia/rozkoszna redukcja

Następny temat

Zadziwić siebie i innych - redukcja