SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

"Bartek Buczek - przygotowania do sezonu jesiennego"

temat działu:

Dzienniki Treningowe

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 80528

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 14 Napisanych postów 768 Wiek 23 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 7782
No i tak, na początek witam wszystkich ;) coś o sobie.

Nazywam się Bartek, rocznik 96. Z ciężarami związany od 2010r , na początku bez ładu i składu przez około 1,5 roku, potem zdobywamy wiedzie - podstawy, czytam, pytamy, dowiadujemy, no i tak mineło do 2013. Do kupy pozbierał mnie Adam Suker, z którym mam przyjemność współpracować od listopada 2013 roku. Świetny trener i gość ;)

Co w planach, ano MPJ które odbędą się za 3 tygodnie, wychodze w klasyku. Za sobą mam już 1 start który odbył się w upalnym Sopocie tego roku zajmując 2 miejsce w juniorach, gdzie bylem najmłodszy :D

Póki co wystarczy, dowiecie się może więcej na bieżąco :P

Obecna miska:
1.80g owsianych 2 jajka 30g odżywki białkowej kako cynamon
2,3,4,5 80g ryzu 180g kury + warzywa
6. 200g twargou/wątróbki 25g/12 orzechów laskowych

Trening będę opisywał również co dzień. Jutro wybieram się na nogi. Dam zdjęcia jeszcze obecnej formy.






















Zmieniony przez - Buczeri w dniu 2014-10-06 22:58:11




Zmieniony przez - Buczeri w dniu 2014-10-06 22:59:28
1
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 13 Napisanych postów 831 Wiek 33 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 8935
Trzymam kciuki i powodzenia.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 180 Napisanych postów 3923 Wiek 26 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 433872
Forma super, jeszcze w tym wieku. Widzimy się na MPJ, szkoda, że nie razem na scenie.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 34 Napisanych postów 857 Wiek 31 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 112304
Powodzenia!

Osc.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 10 Napisanych postów 710 Wiek 30 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 7822
Buczeri, Buczerson, Buczanka

Nie podjadaj już jagodzianek tylko spinaj zada bo do sceny 3tygodnie zostały

Zmieniony przez - Tested_UNS-TEAM w dniu 2014-10-07 11:28:44
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 180 Napisanych postów 3923 Wiek 26 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 433872
dokładnie 2 tygodnie, 4 dni i około 6h :D

Zmieniony przez - SebastianMielecki w dniu 2014-10-07 11:41:26
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 14 Napisanych postów 768 Wiek 23 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 7782
Jagodzianki niestety odpadają, pozostaja mi pączki z budyniem :D
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 89 Napisanych postów 9580 Wiek 29 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 34564
Witam ;)
Trzymam kciuki, życzę powodzenia i oczywiście smacznego (mowa o pączkach z budyniem).
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 412 Wiek 35 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 4896
jak na 18 wiosen to mega forma! wróży to świetlaną przyszłość :)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 14 Napisanych postów 768 Wiek 23 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 7782
Coś o treningu, wygląda to tak
Klatka -plecy -barki -wolne -ręce -nogi -wolne

Dziś atakowałem :
Nogi
Wyprosty 2s 20p
Przysiady 4s 15, 12, 10, 8p
Wyciskanie nogami 5s 21(7 ruchów od samego doły do połowy, 7pełnych i 7 połówek od połowy do góry)
Wykroki z powrotem do pozycji piononowej 3s po 12p na nogę
Uginanie poudzi siedząc 4s 20,15,12,10 - zatrzymuje ruch w pełnym zgięciu na 2sek i powoli 2-3sek opuszczam ciężar, po czym dynamicznie zginam
MC na prostych nogach 4s -> 2s i 2s MC na prostych nogach ale szeroki rozkrok po 12-15p

Miska:
1.80g owsianych 2 jajka 30g odżywki białkowej kako cynamon
2,3,4,5 80g ryzu 180g kury + warzywa
6. 200g twargou 25g orzechów laskowych

Suplementacja:
whey według zaleceń :P
rano: omega3, spalacz, witamina C, vitamin, czasem kofa
przed treningiem: bcaa i czasem loader, agma, citrumal
po treningu: lecuyna, l glutamina
na noc: zma





Zmieniony przez - Buczeri w dniu 2014-10-07 20:23:11




Zmieniony przez - Buczeri w dniu 2014-10-07 20:23:57

Zmieniony przez - Buczeri w dniu 2014-10-07 20:24:52
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 89 Napisanych postów 9580 Wiek 29 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 34564
Właśnie mnie zmotywowałeś żebym i ja w wolnej chwili sfotografowała swój zestaw suplementacyjny ;)
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Doris.K - Fit forma mi się marzy.

Następny temat

Tested - Adam Suker UNS Team - Spełniamy marzenia z UNS

Masa