SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

"Alternatywa dla przedramion"

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 4085

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 9 Napisanych postów 1203 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 6269
Na początek trzeba mieć świadomość, że mieśnie przedramion należą do tak zwanej wysoko wytrzymałościowej grupy mięśni.Za każdym razem gdy poruszamy dłońmi i palcami, używamy tych własnie mięśni.Mięśnie przedramion składają się z włókien wolnokurczliwych. Włókna tego rodzaju odznaczają sie mniejszą siłą, ale za to bardzo dużą wytrzymałością.Ich rozwój jest bardzo powolny w przypadku użycia tradycyjnych technik, sprowadzajacych sie do uginania i prostowania nadgarstków.
Aby spowodować znaczny wzrost tych mięśni wytrzymałościowych, należy wykonywać ruchy naturalne palcami. Rozciąganie ich i kurczenie. Jak tego dokonać? To nic trudnego. Bierzemy jakieś wiadro i napełniamy je piaskiem do trzech czwartych objętości.Klękamy na podłodze obok wiadra i zanurzamy swoją zaciśniętą rękę w piach tak, aby sięgał on około 5cm powyżej nadgarstka. Następnie otwieramy zaciśniętą pięść, rozszerzając palce tak mocno, jak to będzie możliwe, a później zamykamy je, ściskając piach ze wszystkich sił.Kiedy dłoń jest już zamknięta w pięść i wypełniona piaskiem, musimy pamiętać o bardzo waznej rzeczy - utrzymać uścisk na 2-3 sekundy.
Potem następuje powtórka: otwieramy dloń, rozciągamy swoje palce tak mocno jak potrafimy, zamykamy dłoń znowu, ściskamy piasek sypiący się ze wszystkich stron i wreszcie wytrzymujemy w mocnym ścisku 2-3 sekundy. W trakcie całego ćwiczenia nie wolno wyjmować dłoni z piasku!
Ćwiczenie to wymaga ogromnej liczby powtórzeń. Rzecz polega na tym, aby ćwiczyć do kompletnego wyczerpania sił. Najważniejsze w tym ćwiczeniu jest to, aby wykonywać je do momentu, kiedy już nie będziemy w stanie poruszać palcami. Jeśli przerwiemy powtórzenia wcześniej,zmarnujemy cały wysiłek, bo nie spowodujemy napływu maksymalnej ilości krwi do ćwiczonych mięśni.
Kiedy już skończysz ćwiczenie, Twoje przedramię będzie mocno spuchnięte, a placami nie będziesz mógł swobodnie poruszać przez kilka minut.I własnie o to chodzi.Póżniej ćwiczymy drugą ręke.Robimy dokładnie to samo co pierwszą, nic ponadto.Raz na prawą i raz na lewą i na tym koniec.
Jak często trzeba wykonywać ćwiczenie, aby uzyskać zamierzony cel? CODZIENNIE.Jeżeli nie możemy ćwiczyć w wiadrze z piaskiem (lub latem na plazy) przynajmniej 5 razy w tygodniu, nie warto w ogóle zawracać sobie glowy jakimkolwiek treningiem. Musimy być konsekwentni, jeżeli chcemy coś osiągnąć. Doskonałe rezultaty , można zaobserwować już po miesiącu, najpóźniej po dwóch. Bądźmy cierpliwi, ale jeżeli poczujemy przetrenowanie, dostosujmy tempo ćwiczeń do aktualnych możliwości.
Ćwiczenie w wiadrze z piaskiem znakomicie wpływa na siłę chwytu.

ARTYKUŁ NA PODSTAWIE PORAD WARSZTAWOWYCH JASON'A "PITBULL'A" PASQUALE'A DLA KiF!!!

Sprawdź ile masz % tłuszczu?

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 709 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 12212
bardzo dobry artykuł! chciałbmy dać soga ale nie mam abona! a średnio ile pójdzie w przedramieniu po 1-2 miesiącach?? chodzi mi o cm! pozdr. wiesz może?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 9 Napisanych postów 1203 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 6269
Ile pójdzie to kwestia indywidualna, na pewno polepszy sie siła uchwytu.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 54 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 438
To juz bylo ;)

@patryk - nikt ci nie powie (no moze poza wrozka), ile przybedzie w przedramieniu. Kazdy jest inny i inaczej moze zareagowac na to cwiczenie.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 516 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 3867
tez mi sie widzi ze juz to bylo ale dobry art pozdro

:)

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 9 Napisanych postów 1203 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 6269
Być może ktoś o tym pisał, ale niczego nie znalazłem na ten temat, więc opisałem to ćwiczenie, najwyżej spadnie w odchłań
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 11 Napisanych postów 3923 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 35086
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 9 Napisanych postów 1203 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 6269
O widzisz, ja tego nie znalazłem
wieć przepraszam za spama
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 54 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 438
Druga wypowiedz od konca na 3 stronie - w tamtym temacie.

Codziennie to jednak przesada.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 22 Napisanych postów 1537 Wiek 33 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 10309
Ciekawy artykuł!

..........:::::::::W Życiu Spotyka Nas Jedynie Tylko To Co Jesteśmy W Stanie Znieść!!::::::::.........
[ON]

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 333 Wiek 33 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 1472
Mam ten numer KIF

Bardzo fajny artykuł i też to kiedyś na sobie sprawdze

Real muthaphuckkin G’s...

http://www.sfd.pl/temat277184/ - chcesz więcej wyciskać na klate?-WEJDŹ

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

MOJ 10 -12 TYG TRENING

Następny temat

pytanie o prioytet