SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

[ BLOG] RAW w piwnicy - ciemna strona mocy str 65

temat działu:

Odchudzanie i forma po męsku

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 69270

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 590 Napisanych postów 1538 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 163003
ja mogę powiedzieć tyle, że znowu zeszło już trochę fatu i nogi wyglądają nieco lepiej
Zrobię może nawet fot w tym samym świetle tylko lustro przed sobą postawie - bo tak to po prostu do raportu robię po jednym zdjęciu na ślepo

a ni napisałem jaki zmainy miałem na tn tydzień:
cardio: bz
interwały 8x +22min cardio (zamiast 5x i 25min cardio)
dnt : - 10fatu
DT wysoko (1xtydz) BZ
DT średnio -40ww

O dziwo wczoraj wypadł dzień HC - i siła na klaci jak był z nią problem ostatnie 2-3tyg, nagle te 90kg co robiłem po zaniżeniu z 96kg - jakoś lekko , z zapasem na 1-2p. Potem małe nieporozumieenie i podpierdzielili mi Smitha, z tego wkurzenia szarpnąłem się na większy ciężar na hamerze - ładnie weszło, ale chyba nowy ruch i w jednym miejscu nieco mam bardziej spietą klatę - tak jakby punkt spustowy mi się zrobił -bez śladu na zewnątrz, beż żadnej opuchlizny etc, nie boli, nie ogranicza ruchów, ale czuje jakbym w tym miejscu tak jakby "mega zakwas" - musiałem się trochę nadwyrężyć - po nocy jest ok - więc raczej mała rzecz ale na przyszłośc, to co Wyktor mi mówił - nie ma co szaleć w dniu push na redu .


Zmieniony przez - kwachor w dniu 2019-03-01 09:00:35
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 590 Napisanych postów 1538 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 163003
REDUKCJA po "tygodniu"7, start 12.01.2019
Waga:
start: 92kg/ramie 43/udo 66,5/pas 88,5
tyd1: 90kg/ramie 43/udo 66 /pas 86,8
tyd2: 88,8kg/ramie 42,5/udo 65 /pas 85,2
tyd3: 88,5kg/ramie 42,5/udo 65 /pas 84,7
tyd4: 88,8(nastepny dzień 88,3kg)/ramie 42,5/udo 64,5 /pas 84,7
tyd5: 87,2/ramie 42,3/udo 63,5 /pas 83,2
tyd6: 86,5/ramie 42,4/udo 63 /pas 83
tyd7: 84,8/ramie 42,0/udo 62 /pas 82

Oo w tym tyg mnie chyba nieco wciągnęło. Samopoczucie jak mam co robić jest dobre
Z klatą okazało się, że samo zaczeło puszczać, a zgrubieni to punkt spustowy - zresztą, okazało się, że na klaci jest ich więcej :).
Klata pospinana bardzo, szczególnie prawa strona (z która miałem zawsze problem) - poigłowane porządnie - 60% tych starszych mocniej zbitych włókien puściła. No i tak jak myślałem, biodra pospinane to granic możliwości. Fizjo jak mi robił klatę manualnie to się dziwił , że daje rade - bolało, ale nie pierwszy raz jestem u fizjo .
Za to jak przeszedł do bioder, to musiałem się łózka trzymać bo odruchowo go za ręce łapałem :). Od dziś rolowanie nie tylko czwórek (prostego uda, który puścił w mękkach rolowania od paru tyg) ale i biodra i wtedy będzie można się pobawić w mocne siady.
No i co te 2-3tyg chyba msuze się ustawiać do gościa - mega koleś Łukasz Paliświat (jak ktoś z Łodzi lub okolic)

edit:
podbita w dzień HC (1xtydz, w czwartek) idzie z 340 do 420ww. No , to już można sobie pojeść ;)



















Zmieniony przez - kwachor w dniu 2019-03-04 10:24:47

Zmieniony przez - kwachor w dniu 2019-03-04 14:47:52
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
lodzianin1 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 47769 Napisanych postów 301246 Wiek 44 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 1465858
wygląda to naprawdę bardzo fajnie
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 590 Napisanych postów 1538 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 163003
REDUKCJA po "tygodniu"7, start 12.01.2019
Waga:
start: 92kg/ramie 43/udo 66,5/pas 88,5
tyd1: 90kg/ramie 43/udo 66 /pas 86,8
tyd2: 88,8kg/ramie 42,5/udo 65 /pas 85,2
tyd3: 88,5kg/ramie 42,5/udo 65 /pas 84,7
tyd4: 88,8(nastepny dzień 88,3kg)/ramie 42,5/udo 64,5 /pas 84,7
tyd5: 87,2/ramie 42,3/udo 63,5 /pas 83,2
tyd6: 86,5/ramie 42,4/udo 63 /pas 83
tyd7: 84,8/ramie 42,0/udo 62,5 /pas 82
tyd8: 85,5/ramie 42,0/udo 62,5 /pas 82

waga trochę skoczyła, ale tylko dzisiaj - poprzednie dni poniżej 85
Wiktor mówi, że i tak do przodu - z pleców nieco zeszło - nogi tez miały w tygodniu dobre momenty :)

Ogólnie kcl bz, interwały dobiły do 3x (10x 20:40 + 30mi areo) i areo 2x40min
edit: po mojej prośbie o zmniejszenie ilości interwałów - zmniejszona ilośc do 2x, ale za to areo teraz będzie 4x40 . To jest deal!
Treningi lepsze lub średnie - ale jakoś się to utrzymuje, w wyciskach lekko na minus , ale bez tragedii.

etap serniczków na żelatynie i białek jaj - tu odkrycie, białka jaj w porównani udo kaloryczności dają największa objętość ;) - poza tym od tygodnia tych jajek (ze 2-3 całe też w ciągu dnia) idą i libido jak nieco spadało, nagle znowu w góre, hm.

Z serniczkam imam dobry patetnt - zamrozone owoce na dno (np jagody) , masa z mleka+ żelatyna + wpc + woda + słodnik a pomiędzy takie ala warstwy. gruby, krojony twaróg (tn na wage, nie ten zmielony) - jak się je, to naprawade daje efekt "warstw" :).
Poza tym nie wiem czy wiedzieliście, że jak się ta masę wrzuci na mrozone owoce to sernik jest do jedzenia po 5minutach ;)



























Zmieniony przez - kwachor w dniu 2019-03-11 13:24:28

Zmieniony przez - kwachor w dniu 2019-03-11 15:45:55

Zmieniony przez - kwachor w dniu 2019-03-11 15:46:23
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 590 Napisanych postów 1538 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 163003
REDUKCJA po "tygodniu"7, start 12.01.2019
Waga:
start: 92kg/ramie 43/udo 66,5/pas 88,5
tyd1: 90kg/ramie 43/udo 66 /pas 86,8
tyd2: 88,8kg/ramie 42,5/udo 65 /pas 85,2
tyd3: 88,5kg/ramie 42,5/udo 65 /pas 84,7
tyd4: 88,8(nastepny dzień 88,3kg)/ramie 42,5/udo 64,5 /pas 84,7
tyd5: 87,2/ramie 42,3/udo 63,5 /pas 83,2
tyd6: 86,5/ramie 42,4/udo 63 /pas 83
tyd7: 84,8/ramie 42,0/udo 62,5 /pas 82
tyd8: 85,5/ramie 42,0/udo 62,5 /pas 82
tyd9: 83,6/ramie 41,6/udo 60,5 /pas 81,6

Jednak cardio wchodzi jak marzenie - nie czuje takie ztyrania i tej coraz częściej niechęci, żeby skoczyć na trening. jedne interwały orbitrek, a drugie robię po nogach (wioślarz).
Zmodyfikowałem nieco trening barków - i teraz wszystko gra - główni ze względu na utrzymujące sie twardsze pasmo na klacie - fizjo trochę do poluzowuje, al idzie b mozolnie.
1. tył barku maszyna 3s 10p 1 rącz (ost 45kg)
2. bok barku maszyna 2s 8p cięzko, ale z zapasem na 2-3p 1 rącz (ost 75kg)
3. wycisk zza karku rwaniowo stojąc (lekki push-press) - jednak to moje ulubione ćwiczenie :) ost 10x71kg (zapas nadal )
4. wycisk hammer -izolacja przód 2s
5. lekko klata
6. śrdnio tric


hitem na ten tydzień, jeśli chodzi o objętościowe żarcie to klei ryżowy - 60g maki ryżowej, 40gg odzywki, słodzik i na 600ml wody nadal gęsty i sztywny po schłodzeniu :).














...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 590 Napisanych postów 1538 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 163003
REDUKCJA po "tygodniu"9", start 12.01.2019
Waga:
start: 92kg/ramie 43/udo 66,5/pas 88,5
tyd1: 90kg/ramie 43/udo 66 /pas 86,8
tyd2: 88,8kg/ramie 42,5/udo 65 /pas 85,2
tyd3: 88,5kg/ramie 42,5/udo 65 /pas 84,7
tyd4: 88,8(nastepny dzień 88,3kg)/ramie 42,5/udo 64,5 /pas 84,7
tyd5: 87,2/ramie 42,3/udo 63,5 /pas 83,2
tyd6: 86,5/ramie 42,4/udo 63 /pas 83
tyd7: 84,8/ramie 42,0/udo 62,5 /pas 82
tyd8: 85,5/ramie 42,0/udo 62,5 /pas 82
tyd9: 83,6/ramie 41,6/udo 60,5 /pas 81,6

Jednak cardio wchodzi jak marzenie - nie czuje takie ztyrania i tej coraz częściej niechęci, żeby skoczyć na trening. jedne interwały orbitrek, a drugie robię po nogach (wioślarz).
Zmodyfikowałem nieco trening barków - i teraz wszystko gra - główni ze względu na utrzymujące sie twardsze pasmo na klacie - fizjo trochę do poluzowuje, al idzie b mozolnie.
1. tył barku maszyna 3s 10p 1 rącz (ost 45kg)
2. bok barku maszyna 2s 8p cięzko, ale z zapasem na 2-3p 1 rącz (ost 75kg)
3. wycisk zza karku rwaniowo stojąc (lekki push-press) - jednak to moje ulubione ćwiczenie :) ost 10x71kg (zapas nadal )
4. wycisk hammer -izolacja przód 2s
5. lekko klata
6. śrdnio tric

nogi wczorja wieczorem miały "dobry" dzień - wyszła nie jedna a pre żyłek - no ale to możę za tydzień coś na stałe.
hitem na ten tydzień, jeśli chodzi o objętościowe żarcie to klei ryżowy - 60g maki ryżowej, 40gg odzywki, słodzik i na 600ml wody nadal gęsty i sztywny po schłodzeniu :).


















Zmieniony przez - kwachor w dniu 2019-03-18 14:15:23
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
lodzianin1 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 47769 Napisanych postów 301246 Wiek 44 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 1465858
Jest już coraz lepiej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 694 Napisanych postów 4087 Wiek 31 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 257824
Ładnie ci to leci z tygodnia na tydzień, ile jeszcze tygodni będziesz redukował ?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 3346 Napisanych postów 8555 Wiek 32 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 321811
tyłem super objętość dwójki i tyłka.
Ogólnie kopyta "na szerokość" robia wrażenie.
boczki już zeszły czyli najtrudniejszy etap za Tobą :) krata fajna.
Barki duże i pełne, bicki też. łapy najlepsza partia
Brakuje mi pleców szczególnie ich 'grubości ', najszerszy trochę ubogo.
czworobocnzy pleców słabiutko - najgorzej wypada.
Tutaj trzeba popracować.

ale tak to gitarka , no i redukcja idzie ewidentnie jak trzeba

i daj kawałek łydki :P


Zmieniony przez - natalijka w dniu 2019-03-19 11:01:50
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 590 Napisanych postów 1538 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 163003
OO , dzięki wielkie za takie opinie - no i za ta szczegółową analizę Natalia :). W sumie ze wszystkim się zgadzam.
Ogólnie czuje, że wszystko mogę jeszcze domasować - kolejny rok i kolejne wnioski: gdzie jeszcze czucie nie to, albo gdzie już to a kalorie nie te ).
Nogi tak naprawdę zacząłem robić na redu - mam jedn mega patent ale pochwale się nim jak się sprawdzi na masie.
Licze na dłuższa współprace z Wiktorem - i może to wreszcie ustrzeże mnie od głupot

Dziś przychodzi mi ARM BLASTER - liczę, że przyjdzie jeszcze przed treningiem i będzie można ztestować! :)

Co do zmian na tn tydzień:
cardio/interwały: bez zmian
kcl: LC/MC - bez zmian
HC (1x/tydz) - +60g ww , to juz 480g, fajnie ;)

LiptonS - chce dociąć chociaż do średniego poziomu nogi - wiem, że jak to zrobię to pokocham je ćwiczyć :)
A tak dosłowni - to oddałem ta decyzje Wiktorowi - powiedziałem na początku, że chce tak dociąć, żeby skutecznie robić masę, że nie zależy mi na jakimś ultra niskim bf, którego nie będę w stanie sensowni utrzymać.



Zmieniony przez - kwachor w dniu 2019-03-19 12:01:54

Zmieniony przez - kwachor w dniu 2019-03-19 12:02:26
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Trening

Następny temat

[BLOG] Hidan20 Transformacja od 120kg

Shaker