SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

[ BLOG] RAW w piwnicy - ciemna strona mocy str 65

temat działu:

Odchudzanie i forma po męsku

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 69254

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 590 Napisanych postów 1538 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 163003
MASA 2018 v2
tydzień 12
waga start: 86 (po ketozie, przed ładowaniem)
waga po 1tyg: ~88
waga 1,5tyg ~88-89
waga po 5tyg - 89,4
waga po 8tyg - ~90
waga po 11tyg; ~90,5+


*pull1/pull2 robię wymiennie co 2tyg
** często nie robię ćwiczeń na ręce - lub robię je b delikatnie - ze względu na osobny dzień ramion.

Po kilkunastu tygodniach treningim push/pull o dużej częstotliwości a małej objętości - zmodyfikowałem nieco trening na 4-5x tydz, z większa objętością.
zauważyłem , że niektórych ćwiczeń po prostu nie można zrobić bez wcześniejszego zmęczenia - albo jest to niebezpieczne , albo nie ma tego specyficznego czucia mięśniowego, który daje pompa - np. pullover hantlą.

Czwórki mają najniższy priorytet póki co - wole tą pule regeneracji przeznaczyć na inne partie - co nie znaczy, ze widzę tego samego co wspomniałem wyżej - nie da się wejść na wyższy poziom z nogami bez ich osobnego dnia i pewnego przeładownia prostym schematem typu:
1. prostowanie nóg
2. przysiad
3. suwnica lub hack siad
wbrew pozorom, ostatnio bardzo zwracam uwagę na czucie mięśniowe i jak się okazuje, w czwórkach mam je najmniejsze, a jedyne co czuje to czasem kolana .
Dwa, pracuje nad odrotowaniem miednicy - rechab w domu, ale też wzmocnienie odwodzicieli i przywodzicieli.Powiem wam, ze nagle prostowniki i m. brzucha pracują normalnie. Zostawie tak do końca masy i na nastepną, zamiast ramion pojawi się oddzielny dzień dla nóg z przysiadami.

class="link" target="_blank">miednica


Lubie wracać do tego gościa - Wojtek Pieczaba ma sporo niekonwencjonalnych rozwiązań :)

class="link" target="_blank"> Wojtek Pieczaba



Z masą cisnę do sylwestra, tymbardzije, że siła idzie bdb - dlatego pilnuje:
DT: 200b+/120-150t/600-650ww
dnt: 200b/160t/100-150ww
cardio minimum: 3x 30min /tydzień
jem już: 4 posiłki - w tym 1 przed-treningowy.

To pierwsza masa gdzie robię cardio i wiecie co? zero problemów z apetytem, zero parcia na słodycze (szybkie węgle), mniej fatu wpada.
Namawiam zacnego kolege z forum, żeby mnie poprowadził - począwszy od redukcji ;)












Zmieniony przez - kwachor w dniu 2018-11-25 12:34:45

Zmieniony przez - kwachor w dniu 2018-11-25 12:35:37

Zmieniony przez - kwachor w dniu 2018-11-25 12:36:25
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
lodzianin1 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 47769 Napisanych postów 301246 Wiek 44 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 1465858
Najważniejsze że się sprawdza
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 590 Napisanych postów 1538 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 163003
MASA 2018 v2
tydzień 15
waga start: 86 (po ketozie, przed ładowaniem)
waga po 1tyg: ~88
waga 1,5tyg ~88-89
waga po 5tyg - 89,4
waga po 8tyg - ~90
waga po 11tyg ~90,5+
waga po 14tyg 91kg

Skończyłem specke na ręce - zmierzę łapę za tydzień dwa, ale już widzę, ze centymetr do przodu jest na pewno!
Zamiast dnia rąk - wleciał dzień czwórek - 4 ćwiczenia: prostowanie,siady, smith siady, wykroki - i 3 dni ledwo chodziłem
Wychodzi długa masa - ale póki idzie siła i nie przybieram sporo fatu warto to pociągnąć dalej.

dla kolorku udam wypiskę z treningu:

1. hammer wiosło 1rącz siedząc : +103kg x15p 12l i +63kg 10p (stojac, pauzy)
2. półsztanga wiosło (dłonie za talerz): +81,25kg x13 i + 61,25kg x20
3. pullover hantla +ławka rzymska: 4serie 18kg 10p
4. wiosło smith sztanga nachwyt: 95kg 10p 3s
5. uginanie podudzi pauzy 1nóż: 3s +11,25kg 15p
6. żuraw z kółkiem: 3s 10p

-hammer z łokciem przytulony do tułowia - wchdozi mocno w dół pleców
- półsztanga,a le złapana za talerze, dociągana do mostka, świetnie wchdozi w mięsiń równoległoboczny
- pullover - "przód" pod pachami :)
- wiosłow smithem - z mocnym akcemntem zewnętrznej części góry pleców.
- rzymska prostownik i nieco środek pleców
boska kombinacja


Odkryciem minionego tygodnia jest wiosło nachwytem na smithcie - na koniec treningu pleców wchodzi bajecznie.


class="link" target="_blank">Tu wprowadź tekst linku...




Zmieniony przez - kwachor w dniu 2018-12-16 11:04:15
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
lodzianin1 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 47769 Napisanych postów 301246 Wiek 44 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 1465858
Osobiście mi bardziej pasuje wolna sztanga
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 3346 Napisanych postów 8555 Wiek 32 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 321811
półsztangi trzymać za talerz nie próbowałam
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
lodzianin1 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 47769 Napisanych postów 301246 Wiek 44 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 1465858
natalijka
półsztangi trzymać za talerz nie próbowałam


Strasznie nie wygodnie jak dla mnie
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 590 Napisanych postów 1538 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 163003
ja mam 20kg z uchwytami - wtedy łapie za jeden uchwyt, dłonie się stykają w środku (nachwyt, stopy przy pierwszym talerzu. Zawsze chwytam za pierwszy talerz od początku pół-sztangi i wtedy np 1wszy: 20kg, 2gi musi być 10kg, żeby był luz dla chwytu, reszta juz obojętnie.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 3346 Napisanych postów 8555 Wiek 32 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 321811
spróbuje :) chić wydaje mi się ze z moimi małymi palcami talerze będą się wyślizgać
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
lodzianin1 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 47769 Napisanych postów 301246 Wiek 44 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 1465858
Dla mnie to pomyłka,więcej się skupiam aby nie upuścić tego zestawu na ziemię niż na samym ruchu
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 590 Napisanych postów 1538 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 163003
przyjdź kiedyś na ff matjeki to ci pokaże
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Trening

Następny temat

[BLOG] Hidan20 Transformacja od 120kg

Shaker