SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

[ BLOG] RAW w piwnicy - ciemna strona mocy str 65

temat działu:

Odchudzanie i forma po męsku

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 68432

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 579 Napisanych postów 1518 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 162747
podsumowanie redu i plan na mase na obrazku poniżej:
jakość podobna, a może nawet ciut lepsza jak po ost. redu a waga nieco większa (+1,5kg)- foty rano na czczo, po dnt, po 4tyg ketozy (1 ładowanie po 3tyg)


trening ten sam -
czyli (z pewnymi zamianami ćwiczeń):
https://www.t-nation.com/workouts/the-best-damn-workout-plan-for-natural-lifters-part-2

Dziś 1dzień masy - wczoraj faktycznie wrzuciłem nieco więcej fatu w dnt i poszło rekordowe 10p 44kg hantle na skosie dodatnim.
Siłowo na redu - poza bickiem, który przed robiłem 11x20kg hantla, to ost zrobiłem 7x20kg, wszystko na podobnym poziomie, plecy mimo redu nieco do przodu.
Załadowałem się dzi tymi 600węglami 130fatu, 170b w 7godzin i czuje się jak WĄŻ ;)
Ziemniaki, sushi, gałka lodów - wiśniowy sorbet, konfitura od dziadka, 2 torebki ryżu, jogurt klimleko 9%, WPI 50g, 2 banany, 200g baleronu od prywaciarza, trochę domowej roboty masła i smalcu, czekolda 90%
Szczerze mówią odwykłem od takiej ilości jedzenia, licze, ze po kilku dniach się przyzwyczajenie

Co do supli - głownie prozdrowotne, na które coraz bardziej doceniam:
o-3
debutir 2kaps dzień
glutamian 20g na noc
NWO enzymy 2x 1kaps
Betaina: 1-2kaps
Kwercetyna - tu nowośc, niby ma pomgac ze stanami zapalnymi, szcególnie u alergików.
Sanproi (narazi super formuła) 1kaps na noc
cynk apteczny
MG+b6 olimp
minerałyi z Olimpu




















Zmieniony przez - kwachor w dniu 2018-08-30 22:28:29

Zmieniony przez - kwachor w dniu 2018-08-30 22:30:37

Zmieniony przez - kwachor w dniu 2018-08-30 22:32:19
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
lodzianin1 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 47169 Napisanych postów 300539 Wiek 44 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 1462864
Forma fajna ,cisniesz z tematem
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
lodzianin1 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 47169 Napisanych postów 300539 Wiek 44 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 1462864
Do ilości żarcia szybko przywykniesz
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 771 Napisanych postów 1226 Wiek 24 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 155466
Forma bardzo fajna, w sumie to dość gładko to cięcie poszło, 2460 to spoko kaloryka. Żeby to tak gładko u mnie chodziło
2

You can fool all the people some of the time, and some of the people all the time, but you cannot fool all the people all the time.

https://www.sfd.pl/[BLOG]_Hidan20_Transformacja_od_120kg_-t1137366-s120.html
Szukasz pomocy/rady ? Pisz priv

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 3346 Napisanych postów 8555 Wiek 32 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 321811
ładnie, sylwetka niczego sobie i widać wszystko z głową zaplanowane
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 579 Napisanych postów 1518 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 162747
MASA 2018 v2
tydzień 2 (obecnie połowa)
waga start: 86kg (po ketozie, przed ładowaniem)
waga po 1tyg: ~88kg
waga 1,5tyg ~88-89

wagowo odbicie spore - ale to standard po redu na ketozie . Areo 30min, ale częściej zamiast wpada spacer z wózkiem 30-40min
Siłowo - fajnie to wszystko znowu rusza - na klatę padł nawet rekord: db inline 2x 46kg 8powt - MEGA dopięcie klatki.
Dopinam wszędzie na maxa - nie ma ruchów na pusto .
Nadal 2 posiłki dziennie
z reguły wygląda to tak:
1 posiłek: ryż 300g 200-300g białek (lub pełne jajka) +50g WPI, czeko gorzka/avokado/masło/twaróg tłusty (dobijam z fatem tu ~70) + NA TE 50g ww jakiś dodatek -typu lód/dżem/coś innego
2. mięso: golonka pieczona/gotowane żeberka + na wywarze (z żeberek) ryż 300g + jakiś mały dodatek
ogolnie kcl ~170b/140t/600ww

w dnt tez 2 posiłki ale B+t , wegle mniej niż 30g, białko średnio (~130)

przed posiłkiem nie pije 30min, po posiłku nie pije ~2godz - przy takiej dużej obj posiłku zauważyłem, że trawi się to lepiej bz "rozcieńczania".
Za to te 4-5l płynów wchodzi - w oknie (16-18h) , czy między posiłkami
trening na czczo ~12, posiłek potreningowy jem 1h po treningu, 30min przed wrzucam 5g mono

Taki system jest dla mnie najlepszy - żadnej betoniarki (chyba że tuż po zjedzeniu z 30min), wchłanianie perfekcyjne, trawienie tym samym też.

kilka filmów, które ost mi sporo pomogły lub mnie motywują.



class="link" target="_blank">Tu wprowadź tekst linku...



class="link" target="_blank">Tu wprowadź tekst linku...


no i to u natki wstawiałem - mega energia - OLD SCHOOL - ostatnio coraz bardziej się w to wkręcam,w tym jest siła!

class="link" target="_blank">Tu wprowadź tekst linku...










Zmieniony przez - kwachor w dniu 2018-09-09 19:30:42

Zmieniony przez - kwachor w dniu 2018-09-09 19:31:23

Zmieniony przez - kwachor w dniu 2018-09-09 19:41:54
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 579 Napisanych postów 1518 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 162747
MASA 2018 v2
tydzień 6
waga start: 86kg (po ketozie, przed ładowaniem)
waga po 1tyg: ~88kg
waga 1,5tyg ~88-89
waga po 5tyg - 89,4

dawno nie pisałem, z rożnych przyczyn. Nadal nie odpuszczam, ale najpierw jakieś choróbstwo na parę dni mnie wyeliminowało (ćwiczyłem, ale lżej), a obecnie od 2,5tyg zmagam się z zapaleniem/naciągnięciem mięśnia z grupy rotatorów (najprawdopodobniej podłopatkowego) - niby wszystko moge robić, ale odruchowo lżej traktuje barki i klatę.
Byłem też u fizjo - okazało się, że jedna noga zrobiła się krótsza (ustawienie bioder, mięśnie), że cały jestem pospinany.
Gwarancja się kończy (30 już niedługo), dlatego mam już ogarnięte następne wizyty .
w domu rozciągam podłopatkowy tym:

class="link" target="_blank">Tu wprowadź tekst linku...


Ostatnio zauważyłem sporą poprawę czucia mięśniowego w górze klatki i w łapach.
nie ukrywam, że w obecnym treningu (4-5cwiczeń podzielonych na push/pull) brakuje czasem objętości i po ~20tyg tego typu stymulacji wypadałoby coś wrzucić - dlatego raz na 6treningów zrobię objętościowo ramiona jako oddzielny trening, z planu Moutaindoga:
https://www.t-nation.com/training/mountain-dog-arms

zacząłem robić znowu areo - w mijającym tygodniu zrobiłem 3x30min na stacjonarnym i apetyt znowu wystrzelił
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 579 Napisanych postów 1518 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 162747
MASA 2018 v2
tydzień 9
waga start: 86kg (po ketozie, przed ładowaniem)
waga po 1tyg: ~88kg
waga 1,5tyg ~88-89
waga po 5tyg - 89,4
waga po 8tyg - ~90

Doleczyłem się - okazało się, że trochę zaniedbałem rozciąganie przed kilkoma tygodnia, plus miesiąc nie brałem magnezu, piłem 4czarne kawy dziennie i porobiło mi się masę skurczny, punktów spustowych, które krok po krok z fizjo eliminowaliśmy
Dopiero od tygodnia jestem "wolny"
Wyszło przy tym pare spraw - jedna noga się skróciła, biodro źle ustawione, przez to był problem z dobrym spięciemj prawej strony (po brzuchu było widać asymetrie). Dziś kolejna wizyta, ponowne nastawienie, tego co się mim wszystko w pracy trochę przesuwa . Odpuściłem mC i przysiady, dorzuciłem ławke rymszką (na każdy mtreningu kilka serii) , żuraw, bułgary. Barki praktycznie do tego tygodnia zacząłem jako tako ćwiczyć. Mimo perfekcyjnego trawienia waga b wolno - może to i dobrze,
obecne kcl: 200b 120-140t 700ww
w dnt: cos ala deficyt: 160-200b 160t 50ww, staram sie 2-3x 30min cardio wrzucic
Dorzuciłem posiłek przed treningowy - więc nie ćwiczę już na czczo.






Zmieniony przez - kwachor w dniu 2018-10-25 21:57:15

Zmieniony przez - kwachor w dniu 2018-10-25 21:58:35
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
lodzianin1 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 47169 Napisanych postów 300539 Wiek 44 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 1462864
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
lodzianin1 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 47169 Napisanych postów 300539 Wiek 44 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 1462864
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Trening

Następny temat

[BLOG] Hidan20 Transformacja od 120kg

Fitmeal