SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Zyski z Buka

temat działu:

Piłka Nożna

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 2598

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 99 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 3026
Wiam, temat dla osób które regularnie grają u buka :)
wpisujcie:
1) ile wychodzicie srednio na czysto na miesiac(o ile w ogole)
2) ile wydajecie na kupony na miesiąc
3) jak długo juz gracie
4) jakie macie zazwyczaj stawki

nu, to wsio. tylkko prosze nie ściemniać. lepiej napiszcie ze mniej zarabiacie (o ile wogoleniż macie "kolorowac" swoje osiagi <yes> bo sie za bardzo napale :P
Ps. szukalem zdeczka czy byl taki temat, nie znalazlem. jak było prosze wywalic.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
BPL-G Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Szacuny 2106 Napisanych postów 49750 Wiek 32 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 491839
1) ile wychodzicie srednio na czysto na miesiac(o ile w ogole) na czysto --> u mnie bardzo roznie raz wygralem 3 dni podrzad po 60-70 zl a jest tak ze 2-3 miechy nic nie idzie
2) ile wydajecie na kupony na miesiąc zalezy jak obstawiam zazwyczaj jestem 2 razy w tyg. po ok. 5-10 zl czyli wychodzi ok 20-40 zl
3) jak długo juz gracie jakos od pazdziernika
4) jakie macie zazwyczaj stawki jak wyzej pisalem 5-10 zl

FIZJOSTEO - Fizjoterapia i Osteopatia
Sk. Ks. Kard. Wyszyńskiego 5 , Warszawa
www.fizjosteo.pl

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 594 Napisanych postów 23109 Wiek 31 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 106471
ja gram jak mi sie przypomni
duzo gralem jak chodzilem do podstawówki
ale wtedy to głownie NBA obstawialem
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 21 Napisanych postów 13700 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 60920
1.ogolnie to nic, co wygram to przegram i tak w kolko
2.roznie, raz 4zl, raz 40zl...
3.jakies 4-5 lat..
4.roznie, ale okolo 5-30zl ...

Doradca w dziale ,,Piłka nożna''

Nagrody w Typerze sfd.pl funduje Sklep Kibica http://www.ISS-sport.pl

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 13 Napisanych postów 16203 Wiek 32 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 131054
1) zero albo na minus
2) rzadko ostatnio gram, czasami wyadm 10 zł na m/c czasami 0
3) od podstawowki z przerwami dłuzszymi czy krotszymi
4) 5-15

Zmieniony przez - -Baca- w dniu 2006-09-11 14:30:14

Sponsorem nagród w XIII edycji Ligi Typerów jest Wydawnictwo SQN
Zapraszamy !! http://www.sfd.pl/Liga_Typerów__XIII_Edycja-t920180.html

!!!<<< ARSENAL LONDYN >>>!!!
!! Pomyśl, jeśli potrafisz !!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
BPL-G Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Szacuny 2106 Napisanych postów 49750 Wiek 32 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 491839
wszyscy od podstawowki czy zaklady przypadkiem nie sa od lat 18-stu

FIZJOSTEO - Fizjoterapia i Osteopatia
Sk. Ks. Kard. Wyszyńskiego 5 , Warszawa
www.fizjosteo.pl

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 13 Napisanych postów 16203 Wiek 32 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 131054
bo wtedy kazdy ma nadzieje na szybki wzrost swoich funduszy

Sponsorem nagród w XIII edycji Ligi Typerów jest Wydawnictwo SQN
Zapraszamy !! http://www.sfd.pl/Liga_Typerów__XIII_Edycja-t920180.html

!!!<<< ARSENAL LONDYN >>>!!!
!! Pomyśl, jeśli potrafisz !!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 8441 Wiek 31 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 59133
1) ile wychodzicie srednio na czysto na miesiac(o ile w ogole) -- nie wychodzimy na czysto zresztą ciężko wychodzić jak sie nie wygrywa
2) ile wydajecie na kupony na miesiąc -- żadko kiedy gram ale nie przekrzaczam 20zł
3) jak długo juz gracie -- zacząłem w gimnazjum albo tez na poczatku szkoły sredniej, później pewna Pani poprosiła mnie o dowód i tak się skończyła moja gra na jakies 2-3 lata z bukami, niedawno powróciłem i mam zamiar spowodować iż totomix zbankrutuje
4) jakie macie zazwyczaj stawki do 10zł

Co Cię nie zabije, to Cię wzmocni.
http://www.pajacyk.pl
http://www.polskieserce.pl 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 99 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 3026
dzieki za odp :P mozecie tez napisac jakim systemem gracie(więcej meczy mniejsza stawka, mniej meczy wieksza stawka czy moze jakies ine bardziej wymyslne :P
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 594 Napisanych postów 23109 Wiek 31 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 106471
BPL
uwierz mi,ze kiedys tak nie bylo
znaczy sie prawnie tak
ale u mnie 10-12 latki wysylały zaklady
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
BPL-G Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Szacuny 2106 Napisanych postów 49750 Wiek 32 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 491839
no wlasnie troche mnie to zdziwilo ja chodze niecaly rok i czesto widze ze jak klientka ma watpliwosci to sie pyta o dowod

Zmieniony przez - BPL-G w dniu 2006-09-11 21:25:02

FIZJOSTEO - Fizjoterapia i Osteopatia
Sk. Ks. Kard. Wyszyńskiego 5 , Warszawa
www.fizjosteo.pl

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

[Typer] Serie A 2006/2007

Następny temat

Młody piłkarz

aerofull