SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Zyrafka / dziennik / Poprawa sylwetki. Podsumowanie redukcji-str.75

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 53644

Nowy temat Temat Zamknięty
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 3597 Wiek 40 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 24639
Witam serdecznie wszystkich forumowiczów.

Od stycznia postanowiłam WZIAŚĆ SIĘ ZA SIEBIE - zmienić styl życia i sposób odżywiania. Zaczęłam regularnie ćwiczyć i stosuję dietę redukcyjną, ułożoną przez mojego męża z pomocą doradców SFD.
Do tej pory nie założyłam swojego konta, ale często bywałam na SFD.

Widzę, że prowadzenie DZIENNIKA jest bardzo pomocne w osiągnięciu celu, więc i ja zdecydowałam się takowy założyć.

Info o mnie:
Płeć : Kobieta
Wiek : 28 lat
Wzrost : 170 cm
Waga: 63,5 kg
Obwód talii [cm]76
Biodra [cm] 95
Obwód uda [cm] 56
Obwód łydki [cm]35

Szacunkowy poziom tkanki tłuszczowej : za duży
Aktywność w ciągu dnia : praca siedząca 8h
Uprawiany sport lub inne formy aktywności :
aerobik: 3 x tydzień
aquaerobik: 1 x tydzień

Przez ostatnie 2 miesiące spadło mi tylko 1,5 kg, mam nadzieję że to się poprawi. Faktem jest, że nie zawsze trzymałam się diety.

Cel : redukcja, poprawa sylwetki.

Ograniczenia żywieniowe : nie używam soli, słodzę tylko kawę (zamierzam odstawić cukier całkowicie), od 2 tygodni ograniczam słodycze do minimum
Preferowane formy aktywności fizycznej : trening w klubie fitness, ćwiczenia siłowe w domu.
Stosowane aktualnie i wcześniej preparaty : sporadycznie odżywka białkowa po treningu
Czy możliwe jest wprowadzenie suplementów : NIE
Stosowane wcześniej diety : nie stosowałam typowych diet, oprócz sporadycznego ograniczania jedzenia,
przez ostatnie 4 lata nie jadłam w ogóle mięsa i spożywałam 2-3 posiłków dziennie,: (śniadanie, obiad i b. rzadko kolację), próby jedzenia samych jogurtów owocowych-bez pozytywnych efektów oczywiście;)

DIETA
Zapotrzebowanie kaloryczne: około 1800 kcal
W diecie: 1550 kcal
Białko 1.8g /kg
Tłuszcze 1g /kg
Węgle 2g /kg

6.00
Płatki owsiane 50
Jaja kurze całe 2
Orzechy włoskie 10
jabłko

9.00
Indyk / Tuńczyk / Ryba 100
Chleb razowy 50
Orzechy włoskie 20
warzywa

12.00-13.00
Ryż brązowy 40
Serek grani 200
Oliwa z oliwek 5
warzywo

16.30
Ryż brązowy 30
Mięso z piersi indyka bez skóry 120
Oliwa z oliwek 5
warzywo

19.00-20.00 Trening
20.00 - sporadycznie odżywka

21.30
Twaróg "Klinek" 100
Oliwa z oliwek 5
warzywo


Trening:
aerobik: 3 x tydzień (pon, śr, czw) po 45 min
aquaerobik: 1 x tydzień (wtorek) - 45 min.
W planach jest jazda na rowerze jak będzie cieplej.
Obecnie nie ćwiczę na siłowni, ale mam w planach zakup sztangi i hantli do domu. Posiadam stepper.

Zapraszam wszystkich do współpracy. Liczę na pomoc i cenne wskazówki.









Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

Wyjątkowo przepyszny zestaw!

Zgarnij 3X NUTLOVE 500 w MEGA niskiej cenie!

KUP TERAZ
...
Najnowsza odpowiedź. Aktualizacja:
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 3597 Wiek 40 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 24639
Od dziś mam nowy cel i nowy dziennik!
http://www.sfd.pl/Zyrafka_/_dziennik/_rekompozycja-t526046.html

ZAPRASZAM WSZYSTKICH ZAINTERESOWANYCH DO ŚLEDZENIA!!!!
---------------------------------------------------------------------------------------

Obliques proszę o zamknięcie tego tematu. POZDRAWIAM!

Zmieniony przez - Zyrafka198 w dniu 2009-08-31 22:57:14
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 9 Napisanych postów 4097 Wiek 41 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 28862
Jedziesz z tym tłuszczem stara
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 2996 Wiek 30 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 34853
Żona Grrubasa? Witamy na pokładzie
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 14 Napisanych postów 355 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 4254
Fajne kapciochy

Powodzenia.

rower-power

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 3597 Wiek 40 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 24639
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 7 Napisanych postów 1989 Wiek 29 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 6423
fotki na dokładnie tym samym tle ;D
będe sledził ;)
życze powodzonka i trzymam kciuki ;)
i dołączam sie do wypowiedzi bike99 ;)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 2996 Wiek 30 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 34853
Pytałem twojego Męża o coś i powiedział ,że założy ci dziennik (mogę przejść na ty?). I te samo tło :)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 3597 Wiek 40 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 24639
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 6967 Wiek 10 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 51337
Bede odwiedzal - powodzenia


MOC z Toba

PROUD TO BE STEROIDS FREE

trenować jak myśląca maszyna, walczyć jak myślące zwierze

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
obliques Zasłużona dla SFD
Ekspert
Szacuny 186 Napisanych postów 65575 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 188925
powodzenia, jak mozesz sie poswiecic to zamien 3x w tygodniu aerobick na wlasna prace na urzadzeniach. Wierz mi bedzie lepiej, wrocisz do swoich grupowych aerobikow jak skonczysz odchudzanie
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 3597 Wiek 40 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 24639
Witam serdecznie Obliques. Aktualnie posiadam tylko stepper; niekiedy to treningu wskakuję na niego, żeby sie dobić. Wezmę poważnie pod uwagę Twoją sugestię. Jednak poczekam na zakup zakup sztangi i hantli, bo samym stepperkiem to za dużo chyba nie zdziałam.
Nowy temat Temat Zamknięty
Poprzedni temat

przedramiona porada

Następny temat

Mam problem trenuje ciężary a chciałbym troszke przytyrac.

nutloveb