SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Zwis na drążku o ugiętych ramionach

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 138

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 12 Wiek 18 lat Na forum 132 dni Przeczytanych tematów 99
Jakie ćwiczenia mogę robić aby poprawić swój czas w zwisie na drążku o ugiętych rękach nachwytem ? Obecnie jestem w stanie wytrzymać 10 sekund, a zależy mi aby poprawić ten czas do 20-30 sekund :)
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
georgu Ivan Groźny Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 5380 Napisanych postów 43965 Wiek 29 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 351364
Po prostu ten zwis robić i stopniowo zwiększać jego czas.

Można też dodać inne ćwiczenia by poprawić ogólną sprawność i wzmocnić mięśnie.

A jaki jest cel takiego zwisu?


Zmieniony przez - georgu w dniu 2019-11-04 18:30:48

MODERATOR DZIAŁU "INNE DYSCYPLINY"
Instruktor Kulturystyki

http://www.sfd.pl/[blog]_Brudna_miska_by_georgu-t1156013.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
rion10 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 4256 Napisanych postów 55711 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 708637
Takie zwisy z tego co pamiętam są czasem wymagane w testach sprawnościowych do różnych jednostek mundurowych, czy to żołnierzy czy policji więc raczej do tego jest potrzebne.
Ale tak jak napisał Georgu tutaj nie ma jakiegoś specjalnego pakietu treningowego trzeba po prostu coraz częściej się ustawiać w wymaganej pozycji i jak najdłużej wytrzymywać. Choć taki trening trzeba wykonywać na pewno częściej niż raz w tygodniu bo ta częstotliwość musi być większa żeby progresować w danym ruchu i ciągle go poprawiać.

Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
anubis84 Instruktor Marcin Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 11007 Napisanych postów 118908 Wiek 35 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 1390345
Trenujesz coś, bo warto by też trenować całe ciało, np ramiona, plecy, kolejna sprawa co Ci puszcza w tym zwisie, słabną plecy czy csiła chwytu jest słaba, ręce Ci się ześlizgują itp ?

Gdyby ilość pieniędzy, jakie posiadamy, zależała od tego, jak traktujemy innych ludzi, bylibyśmy milionerami.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 12 Wiek 18 lat Na forum 132 dni Przeczytanych tematów 99
Raz w tygodniu chodzę na basen , oprócz tego mam swoją małą siłownię w domu :) Potrzebne mi to na studia wojskowe bo jest to wymagane na testach sprawnościowych i jak do tej pory udało mi się od maja przy pomocy gum osiągnąć te 10 sekund ale od pewnego czasu stoję w miejscu a ćwiczę zwis conajmniej 4 razy w tygodniu , Przy zwisie czuje ze już po tych 10 sekundach mnie zaczynaja ręce boleć
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
monkey22 Doradca
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 7153 Napisanych postów 8498 Wiek 39 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 233401
Zacznij też ćwiczyć całe ciało i prędzej czy później pojawi się wymagany progres - samym podwieszaniem się na drążku coś tam jestes w stanie zmienić ale jednak musisz wzmacniać sporą część różnych partii które odpowiadają za zwis czy podciąganie ( tym bardziej że nie chodzi ci o klasyczny zwis a na ugiętych ramionach )
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
rion10 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 4256 Napisanych postów 55711 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 708637
Powinno się wzmacniać z czasem całe ciało podczas tego zwisu na drążku bo jeśli wykonujesz je poprawnie technicznie to tak się powinno dziać pozytywnego.
Natomiast jeśli wykonujesz ten zwis 4 razy w tygodniu to może się okazać, że nastąpiła jakaś kumulacja zmęczenia i odejmij jeden trening w tygodniu i zobaczysz czy nie będzie lepiej jak regeneracja będzie na lepszym poziomie.
Oczywiście pomijam zupełnie temat diety bo jeśli jesteś na niskich kaloriach lub zupełnie nie kontrolujesz tego co jesz to z progresem może być ciężko.

Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
anubis84 Instruktor Marcin Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 11007 Napisanych postów 118908 Wiek 35 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 1390345
10 sekund od maja to słabo
https://www.sfd.pl/[ART]_KALISTENIKA_NA_POWAŻNIE_VOL._15__IMADŁO_ZAMIAST_DŁONI-t1127808.html 

Gdyby ilość pieniędzy, jakie posiadamy, zależała od tego, jak traktujemy innych ludzi, bylibyśmy milionerami.

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Push Pull(masa) do oceny

WPC zestaw