SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Zwiekszenie kaloryczności posiłku

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 582

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 2 Wiek 38 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 86
Witam mam następujący problem otóż jestem na masie i do tego jestem początkujący. Potrzebuje wsadzić w siebie ok 3700 kcal lub nawet troszkę więcej. Jest dla mnie to strasznie trudne gdyż nie jestem wstanie tyle w siebie wrzucać jedząc "zdrowo". Zjadam ogólnie gdzieś 2800 - 3000 kcal i tu się nasówa moje pytanie cz te 700 - 900 kcal mogę uzupełnić jakimś gainerem i czy wtedy będzie git ?
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
flex1976 Trener Personalny Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 9033 Napisanych postów 82682 Wiek 48 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 699324
Oczywiście że możesz ,jednak w pierwszej kolejności proponowałbym dopracować odżywianie .
Możesz spróbować podbijać kalorie z tłuszczy.
Pozdrawiam
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 978 Napisanych postów 11361 Wiek 5 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 191472
witaj,
Nie ma problemu gainerem na przykład kup :https://sklep.sfd.pl/ALLNUTRITION_Mass_Acceleration-opis33363.html , możesz spokojnie go pić po treningu i wliczając go w bilans całodzienny by uzupełnić kalorie.
Pozdrawiam
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 2 Wiek 38 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 86