SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Zrobić coś ze sobą - potrzebuje rad

temat działu:

Odżywki i suplementy

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 505

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 11 Wiek 36 lat Na forum 42 dni Przeczytanych tematów 44
Witam Was serdecznie. Znalazłem się tu po to by odpowiednio ukształtować sobie moje następne pół roku, tak taki cel czasowy na początek ustaliłem. Mam 36 lat po 10 latach przerwy od amatorskiej kulturystyki, jeśli tak można to w moim wydaniu nazwać postanowiłem do wakacji zrobić formę. Nie, nie zależy mi na mega wielkiej budowie siłacza raczej oczekuje czegoś w rodzaju zdowa ukształtowana i lekko zarysowana sylwetka. Mam 202 cm wzrostu 15.01 waga 118.5 kg poziom tkanki ok 24%. Posiadam oczywiście dietę redukcyjna efekty po miesiącu - 3kg treningi 3 razy w tygodniu + 1 na sam brzuch.
Potrzebuje Waszych rad dotyczących :
- jak co brać i czy ma sens chodź wiem że niektóre wymienione produkty nie są fantastyczne przy redukcji. Posiadam
Mutant Mass - pvl
Creakong - pvl
Omega 3 - K**
D3+k2 - K**
Mg+zn+b6 - K**
Do tego izolat białka który mam w diecie. 3 ostatnie,, witaminki,, biorę regularnie nie jestem po nich aż tak ospały oraz mam więcej chęci. Jeśli chodzi o mutanta i creakonga tu właśnie potrzebuje Waszych opinii. Patrząc na muntata i wartości w porcji to jedynie co mi przychodzi do głowy w razie potrzeby wziąć w braku możliwości przygotowania posiłku z diety. Bardziej zastanawiam się nad creakonkiem wiem, że sam jego skład nie jedt czymś nadzwyczajnym ale chciałbym go brać jeśli już mam. Do tego pytanie o trening :
Wtorek - biceps + kaptur
Czwsrtek - klata + triceps
Niedziela - barki + plecy
Czy to odpowiedni program?

Dajcie jakieś zdrowe rozsądne info
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

Ranking TOP10 spalaczy tłuszczu

Chcesz wspomóc walkę z niechcianym tłuszczem? Zastanawiasz się jaki produkt wybrać?

Zobacz ranking
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 20 Napisanych postów 130 Wiek 26 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 5967
Dieta na redukcję musi być 24% to chol.ernie duzo gainer zostaw tylko Cię uleje we w ostateczności jak piszesz , kreatynę możesz brać nic Ci nie będzie ale nie licz na cuda lepiej zostawić ją na masę,trening ciekawy gdzie nogi ?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
flex1976 Trener Personalny Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 7061 Napisanych postów 76902 Wiek 44 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 643313
Z takim poziomem tkanki tłuszczowej jedynie redukcja
Zacznij od policzenia zapotrzebowania kalorycznego
http://www.sfd.pl/-t276436.html 

Jeżeli Twoim celem jest redukcja to odejmujesz ok 300kcal,
http://www.sfd.pl/-t1135440.html - Źródła białka w diecie.
http://www.sfd.pl/-t1135648.html - Źródła tłuszczu w diecie.
http://www.sfd.pl/-t1135388.html  - Źródła węglowodanów w diecie.

W rozkładzie makroskładników na początek przyjmujesz białko 2 g , tłuszcze 1-1,5 g na kg masy i reszta kalorii z węglowodanów
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 11 Wiek 36 lat Na forum 42 dni Przeczytanych tematów 44
Dietę mam zrobiona przez trenera personalnego z wykształceniem dietetycznym :) jak z creakonkiem i treningiem?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
anubis84 Instruktor Marcin Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 12503 Napisanych postów 121847 Wiek 35 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 1404746
co do treningu to porażka, kaptur to są plecy miesien czworoboczny, to nie jest jakaś odzielna partia mięśniowa.

Nie powinieneś trenować małej partii jaką jest biceps samotnie, szkoda na to treningu.

creakong porcja raz dziennie
omega 3 ok 1g epa i dha dziennie
vit d nie wiem jakie masz braki ale daj zalecana porcje x dziennie
zma też zalecana porcja na noc.
1

Gdyby ilość pieniędzy, jakie posiadamy, zależała od tego, jak traktujemy innych ludzi, bylibyśmy milionerami.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 11 Wiek 36 lat Na forum 42 dni Przeczytanych tematów 44
anubis84
co do treningu to porażka, kaptur to są plecy miesien czworoboczny, to nie jest jakaś odzielna partia mięśniowa.

Nie powinieneś trenować małej partii jaką jest biceps samotnie, szkoda na to treningu.




Dziękuję za wskazówki czy możesz coś zasugerować?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
anubis84 Instruktor Marcin Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 12503 Napisanych postów 121847 Wiek 35 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 1404746
Zacznij od FBW jak powracasz, na poczatej jeden zestaw wystarczy https://www.sfd.pl/[ART]_Pierwszy_rok_treningów_-t906985.html 

Gdyby ilość pieniędzy, jakie posiadamy, zależała od tego, jak traktujemy innych ludzi, bylibyśmy milionerami.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
flex1976 Trener Personalny Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 7061 Napisanych postów 76902 Wiek 44 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 643313
Elixir84
Dietę mam zrobiona przez trenera personalnego z wykształceniem dietetycznym :) jak z creakonkiem i treningiem?


To trener niech Ci jeszcze rozpisze trening bo ten niestety jest tragiczny .
Druga sprawa jeżeli współpracujesz z trenerem który już rozpisał Ci dietę to również powinien dobrać odpowiednia suplementację . Odpowiednie dawkowanie wskazanych suplementów . Trener personalny powinien działać kompleksowo bo taka współpraca jedynie ma sens . Wszystko dobrane pod Twój cel .
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 11 Wiek 36 lat Na forum 42 dni Przeczytanych tematów 44
Trenera bronie :) poszedłem do niego tylko po dietę, wcześniej nie miałem zamiaru trenować. Jednakże wyjechałem za granicę i mam więcej wolnego czasu stąd chec powrotu do treningów
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
TomQ-MAG Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 8440 Napisanych postów 150787 Wiek 30 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 1191265
co do suplementacji:
Mutant Mass - pvl - daj jedynie po treningu silowym, na redukcji tylko tam bedie dla niego miejsce
Creakong - pvl - jedna porcja dziennie starczy
Omega 3 - K** - tyle, aby wyszo okolo 1-2g kwasów o3 dziennie (nie oleju rybiego)
D3+k2 - K** ( tyle, aby wyszlo okolo 4000 jednostek d3 i okolo 200mg k2)
Mg+zn+b6 - K** ( porcja przed sem)

Do tego pytanie o trening :
Wtorek - biceps + kaptur
Czwsrtek - klata + triceps
Niedziela - barki + plecy
Czy to odpowiedni program?

plan wyglada slabo, co to za trening biceps+ kaptury? nie przemyślane niestety max

zamien na
klata + tric
plecy+ bic
nogi+ barki

nie ma potrzeby robic osobnego treningu na brzuch calosciowo, dorzuc po 2 cwiczenia na brzuch do kazdeg planu i tak juz bedzie nad to
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 11 Wiek 36 lat Na forum 42 dni Przeczytanych tematów 44
TomQ-MAG dzięki. Trening tak rozpisałem, fakt jest on bez sensu. Nóg nie mogę robić niestety
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Wzrost kości trening,schodki i suplementy

FuckBaton