SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Zmiejszenie obwodu ud

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 253

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 3 Na forum 7 dni Przeczytanych tematów 32
Witam wszystkich grupowiczow.
Jestem tu now i potrzebuje Waszej porady. Od kilku lat cwicze (2/3 x w tygodniu) na silowni (glownie cwiczenia z ciezarami).
Zawsze mialam "stabilne uda" ok 52cm w obwodzie w porownaniu do gornej czersci ciala (ktora z reguly byla drobna).
Obecnie obwod uda wynosui 54/55cm przy wzroscie 172 cm i wadze 60 kg. Nie bardzo wiem, jakie cwiczenia powinna wykonywac, aby zmniejszyc obwud uda ale poprawic jednoczesnie posladki.
Wg. analizy skladu ciala sprzed tygodnia:
Waga:59.9kg
BMI:20%
% tluszczu w ciele: 12.8%
% wody w org: 64.2%
Wiek metab.:18 lat
Masa miesni: 49.6%
Tluszcz trzewny:10.0
Kcal: 1525

Nie wydaje mi suie zeby moje uda byly jakos bardzo obtluszczone biorac pod uwage 12.8% zawartosc tluszczu, nie bardzo tez wiem czy to miesnie biorac pod uwage stosunkowo niska zawartosc miesni (49.6%).
Jezeli chodzi o zestaw cwiczen jaki wykonuje na dolna partie to glownie, hip-trust, martwy ciag (klasyczny), przysiady (sumo), wypychanie nog do tylu na maszynie, przysiad bulgarski.

Czy moglby ktos doradzic? Podsylam tez zdjecie.












Zmieniony przez - Chinku w dniu 9/10/2019 1:25:15 PM

Zmieniony przez - Chinku w dniu 9/10/2019 1:27:23 PM
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3697 Napisanych postów 62714 Wiek 35 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 677288
Z tego co można zaobserwować na wysłanych przez Ciebie zdjęciach nogi (uda) nie odbiegają od reszty sylwetki. Są proporcjonalne do innych partii ciała. Dużo słabsze w stosunku do reszty partii ciała wydają się byc pośladki. Twoim celem więc zdecydowanie nie powinna być chęć zmniejszenia obwodu w udach, a zbudowanie większej ilości mięśni na pośladkach. Niestety wśród części kobiet bywają przypadki trudności ze zbudowaniem mięśni pośladkowych mimo dobrego treningu siłowego i diety. Nie wiemy niestety jak to wygląda u Ciebie. Opisz to dokładnie.

Moderator działu Odżywianie

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 3 Na forum 7 dni Przeczytanych tematów 32
Dziekuej za odpowiedz. Moja dieta dotychczas wygladala mniej wiecej tak 2520 kcal (W:268g (41%) / B:134g (21%) / T:107g (38%)) podzielona na 4 posilki. CO do cwiczen to robilam glownie ponizsze (mowie tu teraz o posladkach i nogach):

* uginanie nóg na maszynie leżąc (DWUGŁOWE UDA ) 4 x 15
* martwy ciąg ze sztangą (klasyczny)
* wykroki w miejscu w przód z hantlami 4 x 15 (zalicza każda noga)
* hip thrust ze sztangą 4 x 10-12
* przysiady sumo ze sztangą trzymaną z przodu 4 x 20
* prostowanie nóg na maszynie siedząc 4 x 10

Zaczelam widziec spory rezultat, ale szybko rezygnowalam z tej diety bo strasznie rozrastaly mi sie nogi i przestalam miescic sie w ciuchy, ktore dotychczas byly dobre. Moje pytanie brzmi, jak poprawic posladki bez zwiekszania ud? Mialam tez wrazenie, ze przy takiej kalorycznosci, strasznie szybko przybieralam na wadze, bo nie do konca mnie zadowalalo...
Generalnie przy dobrze dobranej diecie, nie mam zadnego problemu z budowaniem miesni (szczegolnie plecy, biceps). Ciezej idzie mi z posladkami. W zalaczeniu wrzucam przykladowe zdejecie plecow (stare kiedy zaczynalam cwiczyc) i rak (zrobione od zera w 1-2 miesiace?).

Z ogry dzikeuje za pomoc!





Zmieniony przez - Chinku w dniu 9/10/2019 6:00:55 PM
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
anubis84 Instruktor Marcin Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 10452 Napisanych postów 117580 Wiek 35 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 1383985
Wg mnie są ok, jak chodzi o pupę a nie nogi to trzeba dać typowe ćwiczenia na pośladki kosztem treningu nóg.

Gdyby ilość pieniędzy, jakie posiadamy, zależała od tego, jak traktujemy innych ludzi, bylibyśmy milionerami.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 577 Napisanych postów 948 Wiek 38 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 74127
Bardzo ładne i proporcjonalne nogi. Ogólnie cała sylwetka estetyczna bez jakichś widocznych braków czy nadmiarów. Jeśli chcesz zbudować większe pośladki a ograniczyć przyrosty ud zrezygnuj z 1 ćwiczenia na nogi a dorzuć coś na pośladki, np. martwy ciąg na prostych nogach.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
monkey22 Doradca
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 6042 Napisanych postów 7741 Wiek 38 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 230586
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
DJ_DoDo Doradca
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 11100 Napisanych postów 10961 Wiek 28 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 315305
Chinku

Kcal: 1525

zwiększ kcal i bliżej zera jedz
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 3 Na forum 7 dni Przeczytanych tematów 32
1525 to podstawowa przemiana materii wg analizatora skladu ciala. Przy powyzszym treningu spozywalam ok 2500 kcal.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3697 Napisanych postów 62714 Wiek 35 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 677288
Wygląda więc dobrze.

Moderator działu Odżywianie

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Placek owsiany - bardzo suchy?

aerofull