SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Zmiana treningu z powodu braku czasu. Proszę o radę.

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: , , , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1686

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 11148 Napisanych postów 51563 Wiek 30 lat Na forum 24 lat Przeczytanych tematów 57816
Witam.
Muszę więcej czasu poświęcić na zakończenie studiów, praca dyplomowa, egzaminy i parę innych rzeczy związanych z codziennością...
Do tej pory byłem na cyklu masowym, trening 3 razy w tygodniu, grupa mięśniowa trenowana raz w tygodniu. Brzuch częściej. Trenuję regularnie od 5 miesięcy.
Nie chciałbym całkowicie rezygnować z siłowni na pewien czas, bo szkoda mojej dotychczasowej pracy w tym temacie.
Chodzi mi o coś w rodzaju treningu "na przetrwanie". Góra 2 razy w tygodniu. Czy może być coś takiego:
- trening 2 razy w tygodniu (np. poniedziałek, czwartek)
- po jednym podstawowym ćwiczeniu na każdą grupę mięśniową, po 4 serie (brzuch oczywiście częściej w domu)na jednym treningu.
Taki okres może potrwać 2 lub 3 miesiące, w zależności od tego jak się będzie układało na uczelni i nie tylko.
Jeżeli macie jakieś propozycje odnośnie "przetrwania" na takim treningu (po wszystkim powrót oczywiście do normalnego treningu) bardzo proszę o rady.
Pozdrawiam.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Najnowsza odpowiedź. Aktualizacja:
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 677 Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 5955
U nas każdy sobie w "wieży" puszcza co chce, ale cały czas leci radio
A głośność sobie regulujemy

Pozdro

"...Umiesz liczyć to na siebie licz..."

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Fuckmaster ZASŁUŻONY
Ekspert