SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Zmiana treningu

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 534

Formularz - Proszę o pomoc

Płeć

Mężczyzna

Wiek

17

Waga

81kg

Wzrost

179cm

Cel treningowy

masa/siła

Staż treningowy na siłowni

5 miesięcy

Uprawiane inne sporty

raczej nie

Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki)

Full osprzęt

Dieta

Była, teraz tak średnio, ale raczej odżywianie na plus

Przeciwwskazania medyczne (wady postawy, choroby, kontuzje)

-

Zażywane suplementy

Trec Monohydrat, aktualnie Ostrowia WPC

Ostatnio przerabiany plan

split

Wyniki w podstawowych ćwiczeniach [kg] (przysiad, klasyczny martwy ciąg, wyciskanie na ławce leżąc)

ławeczka - 57,5kg
Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 17 Wiek 24 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 250
Witam. Ćwiczę już trochę na tym treningu i przydałoby się go zmienić. Wydaje mi się, że jest kiepski, więc proszę o pomoc, aby od podstaw zbudować coś konkretnego.
Oto mój aktualny plan

Poniedziałek - klatka i biceps
Wyciskanie na ławeczce płaskiej 4s/8p
Wyciskanie hantli na ławeczce pochyłej 4s/8p
Rozpiętki na ławce pochyłej 4s/8p
Przenoszenie hantla nad głową 4s/8p

Modlitewnik 4s/8p
Młotkowanie oburącz siedząc 4s/8p
Wyciskanie hantli stojąc 4s/8p

Środa - barki i nogi
Wyciskanie na suwnicy z przodu głowy 4s/8p
Wyciskanie na suwnicy za głową 4s/8p
Wyciąganie hantli do przodu 4s/8p
Wyciąganie hantli na boki 4s/8p
Kaptury 4s/10p

Nogi zostawiam jakie są.

Piątek - plecy i triceps.
Podciąganie nadchwytem 4s/8p
Ściąganie ciężaru za głowę 4s/8p
Rzymskie krzesło 4s/20p
Wiosłowanie 4s/8p
Podciąganie hantli w opadzie 4s/8p

Wyciskanie hantli zza głowy w siadzie 4s/8p
Ściąganie ciężaru zza głowy do przodu w pozycji pochyłej 4s/8p
Ściąganie ciężaru na dół stojąc 4s/8p.

To jest cały mój trening. Co radzicie zmienić?

Sprawdź ile masz % tłuszczu?

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 157 Napisanych postów 1971 Wiek 28 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 15859
Troche za dużo ćwiczeń robisz w jednym dniu.Więcej nie znaczy lepiej.twój organizm nie zdąży się odpowiednio zregenerować, przez co wolniej będziesz rozwijać mięśnie i siłę
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 17 Wiek 24 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 250
Wydawało mi się, że robię normalną liczbę ćwiczeń. Zwłaszcza, że nie dam rady chodzić częściej niż 3 razy w tygodniu.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 249 Wiek 30 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 15569
Zacznij porzadnie cwiczyc bo bedziesz stal w miejscu. 3 dni w tygodniu - jak znalazl FBW oparte o same podstawowe cwiczenia.

Nogi tez cwiczymy!!!

Zmieniony przez - _greg_ w dniu 2012-01-18 10:29:12
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 96 Napisanych postów 23860 Wiek 32 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 147323
ALPB

"Wyniki w podstawowych ćwiczeniach [kg] (przysiad, klasyczny martwy ciąg, wyciskanie na ławce leżąc): ławeczka - 57,5kg "

TYLE przysiad, martwy ???

Jak z odżywianiem , jak z regeneracją u ciebie ( sen ile czasu jak oceniasz )

Staż treningowy na siłowni: 5 miesięcy - z tego co widze to stoisz w miejscu . ( szkoda prądu i czasu )

NOGI to najważniejsza i najwieksza partia miesniowa , fundament twojego ciała , trening siłowy ma zrobić z ciebie sprawnego mezczyzne czy kaleke ??

http://www.sfd.pl/Przysiad_z_przysłowiowym_palcem_w_doopie__żadnych_wymówek_Panowie_i_Panie-t605678.html 
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 17 Wiek 24 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 250
Ćwiczę 3 dni w tygodniu. Nogi też, ale nie zmieniam dla nich treningu.

Nie sprawdzałem ile biorę na martwy ciąg i przysiad.
Siłowo mi idzie, praktycznie co tydzień zwiększam jakiś ciężar.
Ale chodzi mi o wygląd - masę. Tutaj prawie nic, oprócz łapy mi nie rośnie.

Śpię od 6-9 godzin, w zależności od szkoły. Staram się wybierać zdrowe produkty.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 26 Wiek 28 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 295
Na klatkę zrób 3 ćwiczenia zamiast 4. Wycisk na skosie ujemnym hantlami i na dodatnim, dodatkowo możesz robić wycisk na płaskiej, generlanie polecałbym pompki na poręczach o ile masz do nich dostęp, modlitewnik też bym sobie odpuscil chyba ze w okresie rzezbienia ,
za duzo na barki zmniejsz ilość cwiczen a zwiększy sie efektywność ich pracy.
Na plecy także pomyśl o zmniejszeniu liczby ćwiczeń, mniej a dokładniej, dorzuć martwy ciąg, to istotne ćwiczenie
i na sam koniec nie odpuszczaj nóg, nogi to połowa ciała, ćwicząc je dajesz sygnał reszcie ciała.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 17 Wiek 24 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 250
Robię nogi.
Nie podałem ćwiczeń na nogi, bo nie czuje potrzeby ich zmiany.

Tak więc może wymienię wiosłowanie na martwy ciąg?
Zmieniłem mlotkowanie na siedząco, na wyciskanie sztangi stojąc.

Modlitewnik chyba zostawię.
Na barki wyeliminuje jedno ćwiczenie - wyciąganie hantli na boki.
Co Ty na to?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 26 Wiek 28 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 295
Na barki ja bym wywalil z przed głowy wycisk. A przy wiosłowaniu bym został o ile jest wykonywane poprawnie a odrzuciłbym podciąganie hantli w opadzie, a jesli koniecznie chcesz zostawic modlitewnik to stosuj go moze na zmiane z innym cwiczenie co 2 tygodnie zalozmy, np polecam cwiczenie na biceps metoda powtorzen czesciowych
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

DO KASACJI !

Następny temat

Plan 4 dniowy, potrzebna pomoc