SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Zmiana planu treningowego a przyrosty na saa

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 408

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 37 Wiek 18 lat Na forum 149 dni Przeczytanych tematów 1976
Czesc
3 miesiace temu rozpoczalem cykl enana 250mg e4d
Przez pierwszy miesiac szedlem swoim planem treningowym (1-push 2-pull 3-legs 4-rest 5-klata plecy 6-biceps barki triceps 7-rest) i przyrosty byly bardzo szybkie
Nastepne dwa miesiace szedlem planem trenera (1-push 2-nogi 3-rest 4-plecy 5-barki bicepsy 6,7-rest) i przyrosty bardzo zwolnily oprocz na plecach, tam znacznie szybciej.
W pierwszym planie bylo 32 serie klata, 24 serie triceps, 32 serie plecy, 24 serie biceps, 20 serii nogi, 32 serie barki (nie byl to trening zoptymalizowany bo nie mialem zbyt duzego pojecia o planach treningowych dlatego takie dziwne ilosci serii)
W planie trenera jest 13 serii klata, 11 serii triceps, 18 serii plecy, 9 serii biceps, 21 serii nogi, 15 serii barki
Czy to z powodu zmniejszenia objetosci i pomimo o wiele bardziej przemyslanego treningu przyrosty sa mniejsze czy moze byc jakis inny?
Dieta tez jest o wiele bardziej przemyslana.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
rion10 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 5719 Napisanych postów 60816 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 753770

Treningi na cyklu mogą być zdecydowanie bardziej intensywne niż u naturala ponieważ nasze ciało zdecydowanie lepiej się regeneruje, mamy w ciele zupełnie inne środowisko hormonalne, ale co jest przyczyną nie wiadomo i musisz sam do tego dojść. Pierwsze na co powienieneś zwrócić uwagę to właśnie dieta. Bo to w niej najczęściej jest problem i rzadko pamiętają trenujący, że jak się zwiększa nasza masa mięśniowa to z czasem zwiększa się również nasze zapotrzebowanie kaloryczne i trzeba je regularnie podbijać jak w danym etapie diety nie podbijemy to niestety postępy się zatrzymają.

Kolejna rzecz to utrzymanie regularnej progresji ciężarowej to też bardzo istotny element aby nasze mięśnie się rozwijały na to też trzeba zwrócić uwagę.

Ostatnia istotna rzecz to szeroko pojęta regeneracja. Przyjrzyj się swoim codziennym obowiązkom czy nie pojawiło się ich więcej, czy nie jesteś w okresie zwiększonego stresu, czy sypiasz regularnie. Bo to też ma nie mały wpływ na nasz progres.

Dlatego musisz to wszystko przeanalizować ewentualnie dopytać swojego trenera bo z tego co piszesz go masz.

Polecamy również: Kontrolowane przetrenowanie - sposób na zastój




Zmieniony przez - rion10 w dniu 2022-06-20 13:00:12

Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 160 Napisanych postów 536 Wiek 1 rok Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 5952
Możliwe że plan trenera zakładał żebyś każdą serie robił do odcinki a nie robisz dlatego spadek formy poprzedni plan dawał by taki efekt że działa lepiej bo kompensowales intensywność objętością.
Oczywiście zgaduje bo może być właśnie że za mało masz chociaż obstawiam to co wcześniej napisałem.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 2115 Napisanych postów 4214 Wiek 36 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 99135
Poza tym logiczne jest że na wstępie gdy wszedłeś na saa to przyrosty były duże bo orgaznim inaczej reaguję na coś nowego a co innego jak już jesteś dłużej na cyklu. Dawki też raczej masz malutkie i orgaznim się do tego "dostosował" i nastąpił okres w którym o przyrosty będzie coraz trudniej. Z czasem trzeba wszyyskim progresowac żeby iść do przodu
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 1 Na forum 11 dni Przeczytanych tematów 4
Legs: barbell back squats — 3 sets of 5 reps.
Chest: flat barbell bench press — 3 set of 5 reps.
Back: seated cable rows — 3 sets of 6–8 reps.
Shoulders: seated dumbbell shoulder press — 3 sets of 6–8 reps.
Triceps: cable rope triceps pushdowns — 3 sets of 8–10 reps.

PayMyDoctor



Zmieniony przez - Julio134 w dniu 6/24/2022 6:40:50 AM
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Poprawa ogólnej siły oraz redukcja

Water