SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Zmiana planu ...ocena poprawa ..

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 896

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 389 Wiek 30 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 4495
Witam zaczne od przedstawienia sie
cwicze 4 lata lat mam 19 wiec tak zmienilem kilka dni temu trening lecz nie wiem do konca czy bedzie on dobry wczesniej robilem na nim duze postepy ale teraz to inna sprawa ..
poczotkowo plan byl taki"::

Poniedzialek klatka(płaska)+bic+tric
wtorek Barki +plecy (2 cwiczenia na plecy tylko)
sroda wolne
Czwartek Klatka(skos)+bic+tric

taki z dupy troche plan ale nic zmienilem go na nastepujacy i chcialbym abyscie wniesli poprawki i ocenaa tego planu

Poniedzialek Klatka (płasko)
Wtorek Barki
Sroda Biceps +Triceps
Czwartek Klatka (skos)
Piątek Plecy
własnie ten plan chcialem pojechac jakies 6 tygodni i potem zmiana na jakis silowy bo zawody w wyciskaniu beda :) z gory dzieki i pozdrawiam wszystkich userow forum
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 389 Wiek 30 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 4495
nikt nie pomoze ?? dam sogacza
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 9 Napisanych postów 1050 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 25615
ihmo ten plan możesz zamienić na FBW by geogru, ćwicząc systemem 15-10-5. rozbudujesz swoje ciało, a w dodatku poprawisz siłę. tutaj podrzucam Ci linka, dotyczącym tego treningu; http://www.sfd.pl/[art]_FBW-_Full_Body_Workout_by_georgu-t364504.html 
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 474 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 8874
Po1.
NIGDZIE NIE WIDZĘ ROZPISANYCH NÓG! Chcesz robić klatę 2 razy w tygodniu a nóg wogóle? (''); Rozumiem że sie przygotowujesz to jakis zawodów w wyciskaniu, ale mimo wszystko nogi bym i tak robił.
po2.
To co napisałes to tylko podział na partie mięśniowe a nie rozpisany plan treningowy. Podaj dokladnie jakie cwiczenia wykonujesz, ile serii, jakie przerwy miedzy seriami itd. Poza tym mi sie nie podoba że robisz bic/tric w środku tygodnia (środa) a zaraz potem znowu klatę (czwartek)

Wg mnie podział przekombinowany. Jestem zwolennikiem zasady: najpierw duże partie mięśniowe potem małe.
Jak koniecznie chcesz split to spróbuj tradycyjnie może:

klata/plecy
nogi/barki
bic/tric

lub

klata/tric
plecy/bic
nogi/barki

pozdro

p.s ewentualnie jakiś FBW jak Ci kolega wyżej podał linka

Zmieniony przez - cordx w dniu 2008-03-13 21:07:32

"old man dies, young girl lives - fair trade"

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 389 Wiek 30 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 4495
wiem ze to podział na partie miesniowe i oto mi chodziło bo juz nie wiedzialem co wymyslec zeby nie bylo monotoni i takie rozwiazanie wlasnie triceps i potem na drugi dzien robic klatke troche mija sie z celem bo przy klacie tez pracuje ten wymeczony i niezregenerowany dniem wczesniejszym triceps dla tego oto mi chodziło czy mozna tak czy miesiec dostanie w dupe i nic nie pojdzie
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 474 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 8874
Co do regeneracji to sprawa indywidualna. Ja wiem że jak robie klate to tric mam tez spuchniety przez 2 dni wiec jak bym sie na to nie zdecydował. Ale to zależy od Ciebie. Może to bedzie i dobry bodziec dla miesnia takie okresowe przeciązenie (byle nie zadługo)

Moim zdaniem jak chcesz konkretnych zmian to spróbuj jakiegoś HST albo FBW. Ja sam przez długi czas jechałem splitem i kombinowałem jak baran. Od 6 m-cy jadę takim kombinowanym HST i rezultaty naprawde mnie zaskoczyły. Czasem warto jest zaryzykować. Przerzuć sie na HST lub FBW na 6 tygodni i ocenisz jak reaguje Twoj organizm.

pozdro

"old man dies, young girl lives - fair trade"

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 115 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 1713
witam!
mam 16 lat, 173cm wzrostu, waże ok 65kg, cwicze od 3 miesięcy...
mój sprzęt do cwiczeń to:
-ławka poziom/skos
-hantelki
-gryf lekko łamany
-gryf prosty
-sprężyne do rozciągania
- i oczywiście obciązenia:D
to mój plan treningowy, prosze o jego ocene i ewentualne poprawki bo nie wiem czy jest dobry...
nie napisałem ilości powtórzeń oraz serii bo przeważnie robie 4 serie po 10 powtórzeń.
moim celem jest zbudowanie jak najwiekszej masy ciała i prosze o napisanie mi ile powinienem robic
serii i ile powtórzeń do każdego cwiczenia...

cwicze 4 razy w tygdniu
-poniedziałek
-wtorek
-czwartek
-piątek

oto mój plan:

PONIEDZIAŁEK i CZWARTEK (klatka, biceps)

klatka
-wyciskanie sztangi na ławce płaskiej
-wyciskanie sztangi na ławce lekki skos
-rozpiętki na ławce prostej

Biceps
-uginanie ramion ze sztangą łamaną podchwytem
-hantelki chwytem młotkowym
-hantelki rotacja



WTOREK i CZWARTEK (barki, triceps, plecy)

Barki
-wyciskanie sztangi z przodu siedząc
-unoszenie sztangi do brody
-unoszenie chantelek w opadzie tułowia

Triceps
-francuskie wyciskanie sztangą do czoła leżąc
-wąskie wyciskanie sztangi leżąc ławka prosta
-francuskie wyciskanie sztangi zza karku stojąc

Plecy
-wiosłowanie hantelką
(miałem problem z kręgosłupem jak robiłem martwy ciąg itd...)

Prawdziwy chuligan na pewno się z tym nie obnosi
Idzie sobie bez szalika ubrany jak przeciętny
Każdy normalny człowiek nie rzuca się w oczy na pewno...
Chodzi, tłucze no i tak to wygląda

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Przerwa

Następny temat

mocne zmeczenie 4 miesiace POMÓZCIE

NutLove