SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Zmiana konstrukcji roweru.

temat działu:

Inne dyscypliny

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 963

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 73 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 557
Pękła rama Merida am-400 . Sprzedawca chce mi wmówić że za sprawą zmiany korby z (FSA DYNA DRIVE na SLX) Hamulcy (z TEKTRO AURIGA COMP na SLX) pedałów (z XC STEEL [orginalne meridy] na platformy HT) i opony(z MERIDA TRAIL na Continental Diesel) zastała zmieniona konstrukcja ramy. Przy czym przy zakupie zamienił on amortyzator z RST launch 120mm na duro timple 130mm . Która z wymienionych wyżej rzeczy miała wpływ na zmianę konstrukcji roweru i złamanie przez to ramy.
Co o tym myślicie?
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

Wyjątkowo przepyszny zestaw!

Zgarnij 3X NUTLOVE 500 w MEGA niskiej cenie!

KUP TERAZ
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 31 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 270
na pewno amortyzator zmienił geometrię i to on był powodem zniszczenia ramy(pewnie pękła pod główka albo w jej okolicach?), pedały, korba, hamulce nie mają wpływu na konstrukcję, opony mają minimalny ale chodzi tu tylko o podwyższenie lub obniżenie roweru o kilka mm co mu w ogóle nie szkodzi
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 86 Wiek 27 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 1583
tj wyżej,jeżeli jest to pęknięcie w okolicach główki to pewnie przez amortyzator,opony nie mają tu nic do rzeczy no może minimalnie,zresztą kolega wyżej napisał jedno i to samo..
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Zawodnik MMA to morderca!

Następny temat

prosze o pomoc... napinacz!

injelly