SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Zjazd

temat działu:

Scena MMA i K-1

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 2246

Ankieta

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 904 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 6674
A moze by tak w maju w weekent kiedy sa zawody bjj gdansku czyli chyba 11 albo 12??? Z wawy przyjedzie kilka osob tak czy siak, wiec moze by cos po zawodach zorganizowac?

Pozdro


KdH/BJJ/WWA

KdH
marcinko2@wp.pl

KdH/BJJ/WWA

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 2914 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 17433
Ustalcie termin, sprawdzę jak to gra z moim profesjonalnym kalendarzem

Fighter
www.kyokushin-matsushima.of.pl 
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10765 Napisanych postów 46881 Wiek 26 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 57816
fighter pasuje wielkopolska
przy okazji ja bede mial niedaleko ;>

myslec ze moglby byc 22 maj koniecznie sroda ( mam wtedy czas) godzina dowolna moze byc nawet o 2 w nocy ;>
pozdrawiam

Renegat
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 1651 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 23638
mi pasuje zawsze, kiedy bede wiedzial kilka dni wczesniej
tylko odpada chyba wielkopolska, bo strasznie niebezpiecznie na dworcu w poznaniu
:>

fajnie by bylo na przyklad gdzies spotkac sie w dlugi weekend
nie wierze, ze zjechac sie w kilku typa to taki wielki problem
polske mozna przejechac w 5-6 godzin samochodem

i jezeli nie wypadnie mi cos w naglego, to na pewno bede i mozesz mnie liczyc bez pytania o czas i miejsce

tylko maja byc fajne dupy i duzo :>

jezeli ktos wychodzi przed dyskoteke i zaczyna cos mowic o 1/1, to jedno jest pewne

nigdy nie bawil sie w sopocie

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 2914 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 17433
Zaczyna się, w środę 22 maja to ja jeste w Warszawie, to może być w okolicach Mariotta

Fighter
www.kyokushin-matsushima.of.pl 
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Yawara Stick

Następny temat

musze wybierac?

Zestaw 1