SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Zima na mase / lato rzezba

temat działu:

Odżywki i suplementy

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 2535

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 27 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 155
Witam mam 16 lat i potrzebuje rady.W zime czyli teraz jechalem na mase/sile bralem kreatyne mega caps olimp, od poczatku maja chce jechac na rzezbe tzn. wyszczuplic cialo tylko nie wiem co brac.
Staz mam duzy W moim miescie chodzilem 2 lata na kajaki wyczynowe. W lato plywalismy to cwiczyla sie wytrzymalosc , mialismy silownie (trener wymagajacy) i biegalismy za to w zime silownia wiec staz sie wyrobil.Zakonczylem kajakarstwo w zeszle wakacje i od tamtej pory chodze na silownie. Jechalem ciagle na sucho az pod konies jesieni kupilem sobie Nitrobolon II jak juz zajdlem puche mialem przerwe z nitro i po pzrerwie kupilem kreatyne mega caps olimp wlasnie ja skonczylem i mam pzrerwe. ale po przerwie planuje jeszzce jedna puche zjesc. od poczatku maja planuaje juz jechac na rzezbe tzn. zwiekszony aerob i sie zastanawiam jakie suple kupic pomozecie ?
Wiek : 16 lat
Staz : ponad 2 lata
Biceps : 34 cm
Klata : 100cm

Dieta : taka sobie ale jest wiem musze popracowac
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
TomQ-MAG Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 8044 Napisanych postów 149278 Wiek 30 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 1183962
ANKIETA
wypełnij, a będzie latwiej współpracować oraz indywidualnie rozwiazemy problem, gdyz nie wiemy na jakim etapie zaawansowania jestes, oraz jak wyglada twoja sylwetka
[[http://www.sfd.pl/REGULAMIN_DZIAŁU__ANKIETA-t569834.html]] 
+ rozklad b/w/t w diecie
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 27 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 155
1) Zdjecia wkleje potem bo teraz nie moge.
2) Wiek : 16 lat
3) Waga :60kg/Wzrost 173
4) Staz : ok 2 lat i 6 miesiecy
5) Cel cyklu j/w w zime jechalem na mase/sile zreszta jade tak do maja. od poczatku maja chce na rzezbe i tu jest ten problem.
6) Stosowalem juz kreatyne mega caps olimp i Nitrobolon II
7) zadnych spalaczy nie stosowalem
8) zadnych supli w wolnym czasie od krety nie stosowalem
9) 35 dni wolnych od krety
10) Dieta mam taka sobie mozna powiedziec ze wg wiec bym prosil o rade, oczywiscie ujemna
11) okolo 200zl
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 8 Napisanych postów 1792 Wiek 33 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 8455
MAGIA

bigger stronger faster/ ON.
(proszę)

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 29 Wiek 25 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 460
I z czego Ty chcesz rzeźbić ? ;o z 60 kg ?

Pozdro

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 26 Napisanych postów 4824 Wiek 23 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 24873
staz 2 lata i waga 60kg? to co ty robisz na tej silowni?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 27 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 155
j/w
Uprawialem kajakarstwo wyczynowe co sie wiaze z wysilkiem i to bardzo duzym.
Na silowni cwiczylem bo chyba to sie robi :)

Piszac ten artykul glownie chodzi mi o miesnie brzucha robie brzuszki, biegam i plywam na basenie ale chcialbym dorzucic jakies suple zeby sie pozbyc tkanki tluszczowej glownie z brzucha.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 9 Napisanych postów 610 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 4767
Zastanów się jeszcze nad masą, wycinaj może za rok na wakacje. Chcesz się rzeźbić z 60 kg i ważyć z 56?? Aż nieestetycznie tak wyglądać.
...
Napisał(a)
Usunięty przez faftaq za pkt 4 regulaminu
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 107 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 268
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 27 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 155
Bo to jest tak ze do maja jade na sile wiecie wieksze ciezary mniej powtorzez a od maja bd robil mniejszymi ciezarami ale wiecej zeby sie (wyrzezbic) i myslalem nad Nitrobolon II bo to w koncu pompa i troszeczke przyspiesza spalanie.To jechac tak jak napisalem czy moze lepiej bd jak wy uwazacie ?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 9 Napisanych postów 610 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 4767
Ogólnie to nie wiem jaki Ty masz cel ćwiczeń. Chcesz mieć ładną sylwetkę czy być wyrzeźbionym przy ~60 kg? Nitrobolon podczas cyklu redukcji przy Twoim poziomie otłuszczenia nie potrzebny.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

zestaw na cykl?

Następny temat

TEST NIESPONSOROWANY : REDUKCJA by noo666

WPC zestaw