SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Zielony Bartek - czyli co i jak mam robić..

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 704

Formularz - Proszę o pomoc

Płeć

mężczyzna

Wiek

15lat

Waga

65kg

Wzrost

173-176cm

Cel treningowy

poprawa kondycji,usuniecie oponki z brzucha,poprawa sprawnosci fizycznej,jesli mozna to i cwiczenia na wyskok

Staż treningowy na siłowni

brak, po za domowymi cwiczeniami

Uprawiane inne sporty

koszykowka, od dwoch miesiecy sredniego wysilku treniningi

Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki)

hantelka 3kg i tylko tyle

Dieta

brak, nie wiem jak układac

Przeciwwskazania medyczne (wady postawy, choroby, kontuzje)

brak

Zażywane suplementy

brak

Ostatnio przerabiany plan

brak
Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 7 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 326
Witam, jako iż jestem praktycznie zielony, że aż pod żółć podchodzi, mam kilka pytań, kilka zwrotów używanych na tym forum i... jaki "pakiet" treningu wybrać, a może plan by najpierw poprawić kondycje? sam nie wiem, nie znam się na tym.

Zaczynamy...

Jeśli chodzi o budowę mojego ciała, mam 173-176 cm(dokładnie nie wiem gdyż mierzyłem się jakiś czas temu) i waga to od 65kg. Ja, myślę że mam lekką nadwagę gdyż przy tej wadzę, występuje u mnie tzw. "oponka"

nie trenuje obecnie nic, po za tym że przez dwa miesiące wakacji grałem w kosza 2 razy dziennie, wysiłek był.jakiś rok temu probówałem ćwiczyć na atlasie itp. jednak jak widać pupsko z tego wyszło.


moje pytania brzmią tak:
1. Co to jest ten trening FBW? tzn. od czego to skrót, na czym to polega, nie moge znaleźć tego na forum.