SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Zero energii, bóle mięśniowe i lipne samopoczucie. HELP!

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , , , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 932

Formularz - Proszę o pomoc

Wiek

20

Płeć

mężczyzna

Waga

81

Wzrost

180

Poziom bf (zdjęcie poglądowe)

14~16

Aktywność w ciągu dnia (cały tydzień): (praca/uczelnia/zajęcia domowe? O której trenuję, wstaję, kładę się spać? O której mam przerwy w pracy?)

szkoła

Uprawiane sporty, częstość i intensywność treningów, staż treningowy, sprzęt którym dysponuję (wyposażenie siłowni)

staż 1.5 roku

Stosowane wcześniej diety, ich wpływ na sylwetkę, obecne odżywianie

redukcyjna( -35kg), "masowa", obecnie redukcyjna

Stan zdrowia (preferowane badania lekarskie)

dobry

Stosowana lub planowana suplementacja

nie planuje
Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 60 Wiek 27 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 2671
Witam. Jestem na reduckcji od ponad miesiąca aktualna waga to 81 kg. Ćwiczę 6 razy w tygodniu poniedziałek, czwartek i piątek siłowo metodą bill star 5x5 po lub kilka godzin przed treningiem robię aeroby 35 min. We wtorek i środę mam trening sw. który trwa 1h, w sobotę robię interwały. Dieta mam na około 2000-2200kcl. Problem polega na tym że od ok. tygodnia siły nie mam na nic jednym słowem zero energii. Piątkowe aeroby idą strasznie opornie nie mówiąc o interwałach następnego dnia. Czy może to być od zbyt dużej ilości ćwiczeń w ciągu tygodnia(w co wątpie, niektórzy trenują o wiele więcej) czy to może być problem diety?

Zmieniony przez - mmatej94 w dniu 2014-04-11 18:16:35
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

Wyjątkowo przepyszny zestaw!

Zgarnij 3X NUTLOVE 500 w MEGA niskiej cenie!

KUP TERAZ
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 30 Napisanych postów 3159 Wiek 35 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 25123
Proponuję wkleić dietę.
Nie głupio będzie też sprawdzić poziom minerałów i witamin w tej diecie.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 60 Wiek 27 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 2671
Przykładowy dzień jedzeienia. co dzień jest podobnie, tylko zmiana warzyw, mięsa na rybę i czasem bez węgli po treningu(ostatni posiłek). godziny jedzenia to ok. 6.15 9.40 12.30 16.00 20.30

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 60 Wiek 27 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 2671
pomoże ktoś?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 55 Napisanych postów 1357 Wiek 34 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 57585
Zbyt niska kaloryczność w stosunku do ilości treningów w tygodniu. Zajechałeś się po prostu.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 60 Wiek 27 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 2671
do ilu kalorii sugerujesz podbić?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 55 Napisanych postów 1357 Wiek 34 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 57585
Nie wiem. Oblicz zapotrzebowanie kalkulatorem to się dowiesz ile potrzebujesz.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 291 Napisanych postów 958 Wiek 31 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 7745
i zrób sobie kilka dni przerwy od wysiłku fizycznego
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 23 Wiek 28 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 3414
Dość duży wysiłek jak na tak małą ilość kalorii,
jeżeli nie chcesz ograniczać się z treningami, to na Twoim miejscu dodawał bym co tydzień po około 100kcal do węglowodanów, po prostu do momentu aż twoje samopoczucie się poprawi, nabierzesz na witalności i sile . Myślę, że spokojnie powinieneś spożywać 2,5k+ kalorii

Zapraszam do oglądania mnie na YT https://www.youtube.com/channel/UC6wh-fnG2hvBGv-RppieP1w 

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Koktajl

Następny temat

Dieta do poprawy + co mogę jeszcze zjeść ?!?

Water