SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Zbilansowana dita redukcyjna do oceny.

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1072

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 23 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 1761
Wiek: 21 lat
waga 90-91 kg (zależy czy byłem w toalecie )
wzrost 184
praca: siedząca (czasami trzeba polatać po budynku ale tego nie wliczam ;d)
Trening: siłowy teraz dojdzie bieganie i a6w (może aeroby do łącze)
Współczynnik aktywności dałem 1,2 ze względu na bieganie jak będą aeroby dam 1,3 (nie wiem czy na pewno tak robić i tu proszę o pomoc)
Przy układaniu diety i obliczeniu BTW korzystałem z dziennika posiłków VITALMX v4.20
Podczas cyklu będzie ciągła suplementacja (l-glutamina, BCAA, białko) Zastanawiam się także nad dorzuceniem karnityny i proszę o wypowiedź czy to ma sens. Redukcje planuje robić przez 42 dni czyli 6 tygodni. Za ten czas chciałbym zrzucić koło 5 kg (zwłaszcza z brzucha ;d) Chciałbym także żeby spadek siły zminimalizować. w Tym kierunku proszę o porady. A o to moja dietka:

I POSIŁEK 6:30
Mleko spożywcze 2% tłuszczu 300ml (100 do płatków resta do białka)
Płatki owsiane 50g
Whey Protein 82 25g (saszetka)
Oliwa z oliwek 10ml

II POSIŁEK 9:00
Ser twarogowy półtłusty 100g (wziąłem półtłusty żeby uzupełnić tłuszcze)
Jaja kurze 100g (czyli dwa biorąc pod uwagę że jedno waży 50)

III POSIŁEK 11:30
Makrela wędzona 150g
Chleb żytni razowy 50g (chleb dorzuciłem żeby uzupełnić węglowodany)

IV POSIŁEK 14:30
Ryż brązowy 50g
Mięso z piersi kurczaka bez skóry 100g
Oliwa z oliwek 10ml

TRENING

V POSIŁEK 17:00
Whey Protein 82 25g (zaraz po treningu)
Dorsz świeży, filety bez skóry 100g
Ryż brązowy 50g

VI POSIŁEK 19:00
Mleko spożywcze 2% tłuszczu 200 ml
Płatki owsiane 50g

VII POSIŁEK 22:00 (przed snem)
Ser twarogowy chudy 100g

Tak jak pisałem. chciałbym zrucić trochę brzuch przy jak najmniejszym spadku siły. I tu pytanie czy dokupic jakieś suplementy oprócz tego białka, l-glutaminy i BCAA?? I Czy inwestować w Karnityne czy może coś innego?? Kiedyś miałem problemy z przytyciem (56kg wagi jak startowałem, przy wzroście 184 ) a teraz trzeba schudnąć .
Za pomoc z góry dziękuje i pozdrawiam Abs0lw3nT.








Zmieniony przez - abs0lw3nT w dniu 2008-05-27 13:05:37
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

Wyjątkowo przepyszny zestaw!

Zgarnij 3X NUTLOVE 500 w MEGA niskiej cenie!

KUP TERAZ
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 8 Napisanych postów 251 Wiek 31 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 1691
Karnitynę sobie odpuść,dieta starczy. Prędzej kretkę(najlepiej jabłczan), jak chcesz zminimalizować spadki siły i masy mięśniowej. Dieta:

I POSIŁEK 6:30
Mleko spożywcze 2% tłuszczu 300ml (100 do płatków resta do białka)
Płatki owsiane 50g
Whey Protein 82 25g (saszetka)
Oliwa z oliwek 10ml

II POSIŁEK 9:00
Ser twarogowy półtłusty 100g (wziąłem półtłusty żeby uzupełnić tłuszcze)
Jaja kurze 100g (czyli dwa biorąc pod uwagę że jedno waży 50)
tu daj jakieś węgle z posiłku VI, dorzuć warzywka

III POSIŁEK 11:30
Makrela wędzona 150g
Chleb żytni razowy 50g (chleb dorzuciłem żeby uzupełnić węglowodany)
można dać warzywka jeszcze-nigdy nie za wiele

IV POSIŁEK 14:30
Ryż brązowy 50g
Mięso z piersi kurczaka bez skóry 100g
Oliwa z oliwek 10ml

TRENING

V POSIŁEK 17:00
Whey Protein 82 25g (zaraz po treningu)
Dorsz świeży, filety bez skóry 100g
Ryż brązowy 50g

VI POSIŁEK 19:00
Mleko spożywcze 2% tłuszczu 200 ml
Płatki owsiane 50g
trochę za póżno takie ilości węgli

VII POSIŁEK 22:00 (przed snem)
Ser twarogowy chudy 100g

be like water...

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 23 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 1761
Kreatyne brałem niecały miesiąc temu. Kupić zwykłą krete czy może lepiej jakiś stack???? Poprawioną dietę wrzucę wieczorkiem i wtedy też bardzo prosił bym o poprawę.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 192 Wiek 30 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 5928
Kup zwykłe mono i z dobra dieta zobaczysz jak ładnei pójdzie na stacki jeszcze za wczesnie :)

Zmieniony przez - 49ers w dniu 2008-05-27 13:44:25

To wyzwanie napisane na piasku...
To najkrótsza droga między dwoma punktami...
To jak chodzenie po linie...
To oddziela słuszne działanie od szaleństwa...
To jest szersze niż ocean...
To nić, z której utkano Moje życie...
To Kulturystyka...

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 23 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 1761
Zostało mi pół opakowania animal pump i zastanawiam się czy go użyć czy może lepiej zwykłe mono (oczywiście dokupił bym jeszcze jedną puchę). A i zapomniałem napisać staż 3 latka. I po redukcji znów masówa ;d


Zmieniony przez - abs0lw3nT w dniu 2008-05-27 13:55:37
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 23 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 1761
Poprawiłem i znów do oceny
I POSIŁEK 6:30
Mleko spożywcze 2% tłuszczu 300ml (100 do płatków reszta do białka)
Płatki owsiane 50g
Whey Protein 82 25g (saszetka)
Oliwa z oliwek 10ml

II POSIŁEK 9:00
Ser twarogowy półtłusty 100g (wziąłem półtłusty żeby uzupełnić tłuszcze)
Jaja kurze 100g (czyli dwa biorąc pod uwagę że jedno waży 50)
Jabłko 150g (niewiem ile to ich będzie. trzeba będzie ważyć wziąłem je do nadrobienia minimalnie węgli)


III POSIŁEK 11:30
Makrela wędzona 150g
Chleb żytni razowy 50g (chleb dorzuciłem żeby uzupełnić węglowodany)

IV POSIŁEK 14:30
Ryż biały 50g (zmieniłem z brązowego bo miałem za dużo białka a za mało węgli)
Mięso z piersi kurczaka bez skóry 100g
Oliwa z oliwek 10ml

TRENING

V POSIŁEK 17:00
Whey Protein 82 25g (zaraz po treningu)
Dorsz świeży, filety bez skóry 100g
Ryż biały 50g (zmieniłem z brązowego bo miałem za dużo białka a za mało węgli)

VI POSIŁEK 19:00
Mięso z piersi kurczaka bez skóry
Jabłko 100g

VII POSIŁEK 22:00 (przed snem)
Ser twarogowy chudy 100g

zmieniłem VI posiłek na nisko węglowodanowy. Czyli po V posiłku (po godzinie 17) zjem koło 14g węgli. Zmieniłem także ryż brązowy na biały, ponieważ miałem za dużo białka a za mało węgli i gdzieś nadrobić musiałem (jeśli to zły pomysł proszę o poprawe) Do nadrobieni węgli użyłem także jabłka . Zastanawiam się tylko czy w drugim posiłku nie zmienić na warzywa. W VI jeśli nic nie stało by na drodze chciałbym je zostawić.
Z góry dziękuje za porady i pozdrawiam Abs0lw3nT

Zmieniony przez - abs0lw3nT w dniu 2008-05-28 08:12:32
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 8 Napisanych postów 251 Wiek 31 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 1691
zmieniłem VI posiłek na nisko węglowodanowy. Czyli po V posiłku (po godzinie 17) zjem koło 14g węgli. Zmieniłem także ryż brązowy na biały, ponieważ miałem za dużo białka a za mało węgli i gdzieś nadrobić musiałem (jeśli to zły pomysł proszę o poprawe) Do nadrobieni węgli użyłem także jabłka . Zastanawiam się tylko czy w drugim posiłku nie zmienić na warzywa. W VI jeśli nic nie stało by na drodze chciałbym je zostawić.
Z góry dziękuje za porady i pozdrawiam Abs0lw3nT


Ryż biały jedynie po treningu, brązowy przed-nie ma aż takiej różnicy z białkiem, zresztą to proteina roślinna, więc się tym zbytnio nie przejmuj albo daj makaron razowy, bo przed tren musisz mieć węgle wolno strawne.
Jabco zamień na warzywa i daj jakieś węgle złożone-wtedy sobie uzupełnisz razowiec ok, póżniej już też dobrze. A propo's owoców to możesz dać do owsianki-fajnie smakuje

be like water...

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 23 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 1761
Poprawiłem i znów do oceny
I POSIŁEK 6:30
Mleko spożywcze 2% tłuszczu 300ml
Płatki owsiane 50g
Whey Protein 82 25g (saszetka)
Oliwa z oliwek 10ml

II POSIŁEK 9:00
Ser twarogowy półtłusty 100g
Jaja kurze 100g
warzywa (pomidor, surówka lub jakiś mega mix )


III POSIŁEK 11:30
Makrela wędzona 150g
Chleb żytni razowy 50g

IV POSIŁEK 14:30
Ryż brązowy 50g
Mięso z piersi kurczaka bez skóry 100g
Oliwa z oliwek 10ml

TRENING

V POSIŁEK 17:00
Whey Protein 82 25g (zaraz po treningu)
Dorsz świeży, filety bez skóry 100g
Ryż biały 50g

VI POSIŁEK 19:00
Mięso z piersi kurczaka bez skóry
Jabłko 100g

VII POSIŁEK 22:00 (przed snem)
Ser twarogowy chudy 100g

Chyba poprawione. Jak wszystko ok to od jutra zaczynam ;d O efektach pochwale sie za 6 tygodni.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 8 Napisanych postów 251 Wiek 31 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 1691
Tak w ogóle to dałabym więcej płatków owsianych na rzecz mleka-300ml to trocha za dużo-te płatki Ci będą pływać Poza tym jak masz proteinę to lepiej zalać wodą-ja tak robię i nie czuć różnicy, czy z mlekiem czy bez. Oszczędzasz węgle, które możesz wrzucić do posiłku II (np. jakiś razowiec do tych jajek-weź wtedy 3, ALBO twaróg rozgnieciony z oliwą i szczypiorkiem-taka pasta na tosty )Zamiast jabłka w posiłku VI-warzywka. Tak jak pisałam owocki jemy rano Oprócz tego powinno grać, obserwuj organizm i dorzucaj węgle do posiłków rannych. Powodzenia w redukowaniu

be like water...

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10867 Napisanych postów 49610 Wiek 27 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 57816
I POSIŁEK 6:30
Mleko spożywcze 2% tłuszczu 300ml
Płatki owsiane 50g
Whey Protein 82 25g (saszetka)
Oliwa z oliwek 10ml
/ok/

II POSIŁEK 9:00
Ser twarogowy półtłusty 100g
Jaja kurze 100g
warzywa (pomidor, surówka lub jakiś mega mix )
/w pracy poręczniej będzie jednak chleb ciemny z szynką z indyka :) i jajka 2/

III POSIŁEK 11:30
Makrela wędzona 150g
Chleb żytni razowy 50g
/tutaj dałbym oliwe z oliwek jeszcze/

IV POSIŁEK 14:30
Ryż brązowy 50g
Mięso z piersi kurczaka bez skóry 100g
Oliwa z oliwek 10ml
/przed treningiem unikamy tłuszczy więc oliwa won/
TRENING

V POSIŁEK 17:00
Whey Protein 82 25g (zaraz po treningu)
Dorsz świeży, filety bez skóry 100g
Ryż biały 50g

VI POSIŁEK 19:00
Mięso z piersi kurczaka bez skóry
Jabłko 100g
/coś lekkiego np. serek wiejski lub jogurt naturalny/
VII POSIŁEK 22:00 (przed snem)
Ser twarogowy chudy 100g
/imo za dużo daj 50 gr/

według mnie popraw rozstaw posiłków, przy redukcji za dużo laktozy nie wyrobisz z trawieniem...
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Sól i Cukier

Następny temat

dieta do oceny by makel

nutlove nowy