SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Zbilansowana dieta redukcyjna

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1117

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 12 Napisanych postów 182 Wiek 30 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 6702
Witam
Proszę o ocenę i poprawę mojej zbilansowanej diety redukcyjnej. Zależy mi przede wszystkim na jak największym zachowaniu zdobytej masy mięśniowej i wycięciu tłuszczu. Nie jestem mocno zatłuszczony, ale na lato forma musi być. (zredukowałem już 3kg, teraz teraz kiedy tnę już blisko mięśnia dieta musi być dopracowana)

Waga: 76kg
Wzrost: 182cm
Płeć: M
Suple: witaminy olimpa

Trenig:
3x siłownia, 2x hiit, 1x bieg 8km (40 min)

Dieta:

Śniadanie - 8.00
1. 2 jajka (130g)
2. Płatki owsiane na wodzie (90g)
3. Orzechy włoskie (20g)
Razem: 618kcal
B: 28, W: 57, T: 30

II Śniadanie - 11.00
1. 1 duże jajko (70g)
2. Twaróg półtłusty (100g)
3. Chleb żytni razowy (2x40g)
4. Papryka czerwona [lub inne warzywo] (100g)
5. Oliwa z oliwek (2x4g)
Razem: 491kcal
B: 32, W: 44, T: 20

Obiad - 14.30 (zarazem może być przed treningowy)
1. Mięso jakie przygotuje mama, czasami kurczak, czasami wołowina, zazwyczaj schab wieprzowy (200g)
2. Ryż brązowy (80g)
3. Surówka (150g)
Razem: 632kcal
B: 36, W: 62, T: 26

siłownia - 16.00
lub
bieganie/hiit- 17.00

Podwieczorek - 18.00 (zarazem może być po treningowy)
1. Tuńczyk w wodzie (200g)
2. Makaron bez jajeczny - żytni razowy(70g)
Razem: 446kcal
B: 49, W: 53, T: 4

Kolacja - 22.00 (zarazem posiłek nocny)
1. Serek wiejski (200g)
2. Twaróg półtłusty (50g)
2. Oliwa z oliwek (3x4g)
3. Ogórek (100g)
Razem: 273kcal
B: 32, W: 18, T: 12

Podsumowanie:
Zapotrzebowanie kcal: ~2700
Dostarczone kcal: ~2500

Białka: 2,3g/kgmc
Węgle: 3g/kgmc
Tłuszcze: 1,3g/kgmc

Pytania:
1. Czy mam liczyć jakiś tłuszcz z obiadu, bo mama smaży to mięso, ale chociaż ja staram się je ,,osuszać" w ręcznikach papierowych, zawsze trochę zostanie?
2. Czy coś zmienić? (proszę wziąć pod uwagę ograniczony budżet)

Uwagi:
1. Jak mam dzień nietreningowy to jem więcej warzyw, bo nie ma wtedy posiłków przed/po treningowych.
2. W dni treningu siłowego jem jabłko (150g) w drodze powrotnej z siłowni, aby zatrzymać katabolizm mięśni. Nie napisałem tego w diecie.

Pozdrawiam i licze na pomoc.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 84 Napisanych postów 16634 Wiek 31 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 66505
dieta ładna

co do tego tluszczu z miesa to nie musisz wliczac troche jest ale bez przesady
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 23 Napisanych postów 3961 Wiek 28 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 51036
co do tego tluszczu z miesa to nie musisz wliczac troche jest ale bez przesady

w wołowinie/wieprzowinie wcale nie jest tak mało

bo mama smaży to mięso

postaraj się namówić mamę, do pieczenia, grillowania
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 12 Napisanych postów 182 Wiek 30 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 6702
W mięsie liczyłem (używam dziennika posiłków vitalmax, świetna sprawa) wartości schabu, bo jednak jest najczęściej u mnie w domu. Chodziło mi wiadomo o ten tłuszcz ze smażenia, ale staram sie go i tak ograniczać do minimum.

Ze zmianą nawyków będzie trudno, ale zobaczymy, spróbuje, narazie cieszę się, że robi mi na przykład ryż na obiad, kiedy cała reszta rodziny je ziemniaki i kupuje mi spore ilości tuńczyka/jajek/twarogu, dzięki czemu mój budżet nie cierpi na tym. :)

Dzięki za opinie, czyli nie jest źle.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 23 Napisanych postów 3961 Wiek 28 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 51036
raczej nie łatwo będzie Ci ten tłuszcz policzyć

tragedii nie ma
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

dieta na mase

FAME