SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Zastój wagi, jakie zmiany w diecie i treningach. Co dalej?

temat działu:

Ladies SFD

słowa kluczowe: , , , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 5681

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10806 Napisanych postów 47909 Wiek 26 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 57816
Dzień dobry drogie Panie. Od razu przejdę do konkretów. Jestem w kropce i zamiast pytać się kolejnych osób i nie wiedzieć jeszcze więcej postanowiłam tu napisać. Nie, nie stosuję radykalnych diet, chcę być jak najwyżej z kcal, nie zależy mi na szybkich efektach, zdrowie jest najwazniejsze.

Jak było: zaczełam ćwiczyć 7 miesięcy temu, pierwsze 3 miesiące to były treningi a'la Chodakowska, fitess w grupie, do tego jakaś zumba, później mięśnie na tyle się rozruszały, że nie było już efektów więc poszłam na siłownię. Siłowo ćwiczę od 4 miesięcy, widzę znaczną poprawę w sile (więcej kg biorę) i w kształcie mięśni, nie urosły to plan na potem zresztą nie jestem na +z kcal.
Ćwiczę 3xtydz, aeroby 3x45min

Dieta:I tu coś jest bardzo nie tak. Nie wiem z czego to wynika, czy z tego, że mam oporne ciało czy od początku jadłam za mało i sobie rozwaliłam matabolizm? Schudłam 2 kg przez ok 3 miesiące na 1700 kcal, B/T/W 30/40/30 waga spadała bardzo powoli, byłam też przez 5 tygodni na niższych węglach 30%, białko 30% i podbiłam tłuscze do 40% też na 1700, zleciała tylko woda, skóra stała się bardziej napięta.
Nie chcę być na niskich węglach i nie chcę się głodzić. Waga mi stoi już od miesiąca. Przypuszczam, że może za długo jestem już na 1700? Dlatego wydawało mi się najrozsądniejszym przejście na ok.2 tygodnie na diet break, żeby to unormować i zejść potem do 1800/1700? Na 30%B 40%W i 30%T, jak myślicie dziewczyny?

****DANE PODSTAWOWE***************************************

NICK: dajm
WIEK: 20
NIEPRZERWANY[CAŁKOWITY] STAŻ TRENINGOWY: siłowo 4 miesiące (7miesięcy z intensywnym fitnessem)

****PARAMTERY OBWODÓW*************************************

WAGA CIAŁA: 66 kg
WZROST: 175
OBWÓD RAMIENIA: 27
OBWÓD ŁYDKI: 38
OBWÓD UDA: 55
OBWÓD BIODER: 91
OBWÓD NA WYSOKOŚCI PĘPKA: 75
OBWÓD TALI 69
OBWÓD KLATKI PIERSIOWEJ: 87

****CEL*************************************************
Redukcja, waga nie jest ważna, ale jestem po jednym nierozsądnym odchudzaniu i wiem, że bez rozbudowanej masy mięśniowej wyglądam dobrze na 62/63 kg, więc -4kg z tłuszczu, bo zejściu do odpowiedniego bf'u mogę masować

****STAN ZDROWIA*****************************************

CHOROBY PRZEWLEKŁE: brak
PRZEBYTE KONTUZJE: brak
WADY POSTAWY: lordoza
ALERGIE: brak
PROBLEMY ZDROWOTNE NIEWIADOMEGO POCHODZENIA: brak
CZY REGULARNIE MIESIACZKUJESZ? nie
CZY PRZYJMUJESZ TABLEKI ANTYKONCPECYJNE? nie
CZY PRZYJMUJESZ LEKI Z PRZEPISU LEKARZA? nie

****PYTANIA DODATKOWE**********************************

CZY STOSUJESZ SUPLEMENTY: bcaa
CZY STOSOWAŁAŚ DO TEJ PORY JAKIEŚ DIETY (JAKIE/KIEDY/JAK DŁUGO) dwa lata temu 1200 kcal

****DIETA*************************************************
Zero słodyczy, słodkich napojów, owoce rzadko, białko z głównie z mięsa kura, indyk, wołowina, węgle: kasze, ryż brązowy, pieczywo zytnie razowe, płatki zwykłe, dużo warzyw, jem dużo nabiału, chude twarogi, mleko, serki wiejskie, tłuszcze:oliwa, olej rzepakowy, masła z orzechów

****SPRZĘT**********************************************

PROFESJONALNA SIŁOWNIA: TAK

ZDJĘCIA
Dołącze niebawem, ale mam ok. 22% tłusczu tak na moje oko, i screeny z dziennika też wrzucę
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
rzabba Instruktor
Ekspert
Szacuny 482 Napisanych postów 6539 Wiek 45 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 130082
wrzuć jadłospisy z kilku dni w kalkulator po treningu, nie musi być koniecznie dzisiaj, możesz wrzucac z następnych dni, bo problem najprawdopodobniej lezy w diecie ale ciężko coś wywnioskować z tak ogólnego opisu.
Najprawdopodobniej dobrze by zrobiło ograniczenie nabiału a czerpanie białka z lepszych źródeł
źródła tłuszczy też pewnie do korekty
3

>>życie zaczyna się po trzydziestce<<
leniwa efka
trzeba mieć silne barki, żeby udźwignąć skrzydła anioła

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10806 Napisanych postów 47909 Wiek 26 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 57816
A jak mogę to skonkretyzować? Mogę wszystko opisać, tylko od czego zacząć?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
rzabba Instruktor
Ekspert
Szacuny 482 Napisanych postów 6539 Wiek 45 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 130082
Zaloguj się tam, wpisz wszystko do tabelki i zrób zrzut i wklej tutaj.
Zobacz sobie jak to wygląda w innych dziennikach
1

>>życie zaczyna się po trzydziestce<<
leniwa efka
trzeba mieć silne barki, żeby udźwignąć skrzydła anioła

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10806 Napisanych postów 47909 Wiek 26 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 57816
to dodaję zdjęcia z przypadkowych, wcześniejszych dni, czasami nie zmieniam godzin na po treningu, dlatego często wszystko mam na 12:00 ale jem tak średnio co 3-4 godziny. Praktycznie codziennie jem omlety stąd tyle białka i jaja kurzego


Zrzuty są z dni kiedy było 1700 kcal, z 2000 też dodać? (na diet break jestem dokładnie tydzień)







Zmieniony przez - dajm w dniu 2015-09-27 19:34:04
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
rzabba Instruktor
Ekspert
Szacuny 482 Napisanych postów 6539 Wiek 45 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 130082
im więcej pokażesz tym łatwiej będzie jakieś wnioski wyciągnąć
3

>>życie zaczyna się po trzydziestce<<
leniwa efka
trzeba mieć silne barki, żeby udźwignąć skrzydła anioła

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Tetiszeri Doradca
Ekspert
Szacuny 747 Napisanych postów 3410 Wiek 43 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 37203
I poprosimy zrzut z treningu z seriami i obciazeniami bo tez nie wiadomo co robisz na tym treningu. Jak jesz duzo nabialu to lepiej sie bedzie z nim pozegnac. No chyba, ze lubujesz sie w krowich hormonach i sztucznych dodatkach.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10806 Napisanych postów 47909 Wiek 26 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 57816
Mam problem z dodaniem zdjęć, probowałam już w dwóch przeglądarkach. Próbuję jeszcze raz, ale nie wiem jak to wyjdzie :











Zmieniony przez - dajm w dniu 2015-09-28 23:20:09
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10806 Napisanych postów 47909 Wiek 26 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 57816
Jeeeej udało się :D musiałam na jpg zamienić, jest na 2000 kcal bo jak mówiłam weszłam na diet break. A nabiału rzeczwyiście jest sporo, potrafię zjeść z 200 g serka wiejskiego w ciągu dnia, a potem jeszcze twaróg wieczorem na dokładkę., przemyślę to, naprawdę strasznie mi zależy, żeby to wszystko ruszyło

Mam splity:

Nogi/Barki
-przysiad ze sztangą 4x12 (ciężar progresowany, waga z gryfem 40, 43, 45, 48)
-wykroki z miejscu 3x12 hantel 9kg
-prostowanie nóg na maszynie 4x12 30 kg(na dobicie czwórek)
-martwy na prostych 3x12 50kg
-prostowanie nóg na maszynie na dwójki 4x12 25kg
-superseria na łydki unoszenie stojąc na maszynie smitha ok.20 powtórzeń 15 kg i suwnica też ok. 15-20 po 25 kg

-wyciskanie na maszynie 4x10 7,5 kg
-unoszenie hantli na boki stojąc 3x15 3 kg
-unoszenie sztangi 3x12 21 kg(z gryfem)

Klata/Biceps
-wyciskanie płasko 4x12 22 kg
-wyciskanie hantli w skosie 4x12 6 kg
-rozpiętki na maszynie 3x15 15kg

-ściąganie dolnego uchwytu z drążkiem 3x12 7,5kg/10kg
-ściąganie rączek w bramie 3x15 5kg
-modlitewnik ze sztangą (wąsko) 3x12 16kg (z gryfem)

Plecy/Triceps
-Podciąganie na maszynie 4x12 30kg
-ściąganie drążka do klatki wąsko 4x12 20kg
-wiosłowanie jednorącz w bramie 3x12 7,5 kg
-martwy ciąg 4x8 (progresowanie, ciężar podaję też z gryfem, 45, 50, 55, 60)

-francuskie wyciskanie z hantlem siedząc 4x10 9kg
-ściąganie linki na triceps 4x12 5kg
-wyprost z hantlem w opadzie ciała 3x15 3kg
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10806 Napisanych postów 47909 Wiek 26 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 57816
Czy może być zdjęcie w stoju kąpielowym? Potrzebne jest z boku na przykład? Nogi mi nie ruszyły prawie wcale od tych 7 miesięcy, ręce też, leci tylko z brzucha

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10806 Napisanych postów 47909 Wiek 26 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 57816
Dajm, a czemu progresujesz z serii na serię tylko w paru ćwiczeniach? Jest za tym jakaś logika? Nie podoba mi się też robienie mc z plecami już zmęczonymi wiosłem i podciąganiami. Jaki efekt chcesz uzyskać, dajm? Ja to bym cię od razu wrzuciła na zerowy, żeby plegar i barki dobudować. Heheh, tak pół serio - jak dziewczyny najpierw się dotną, a potem mają robić masę, to jest dramat, płacz, depresja i marudzenie, że zalewa. A jak się masę zrobi najpierw, to potem jest tylko lepiej ;)
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

plan treningu do sprawdzenia

Następny temat

Sandi Dziennik

Whey vit