SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Zastój w sile. Nowy plan ?

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 460

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 45 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 1932
Witajcie. Mam problem.
Ćwiczę od Połowy lutego, przerabiałem przez pierwsze pół miecha jakieś lipne FBW. Potem przerzuciłem się na split 3x w tygodniu. Ćwiczyłem nim aż do dzisiaj, zamieniając jedno ćwiczenie co 2 tyg na inne. :D
Od ponad miesiąca wyniki siłowe stoją w miejscu. Potrzebuje pomocy z nowym planem - jaki polecacie? Ile serii, i ile powtórzeń żeby w końcu coś ruszyło.
Wiek : 16, Waga: 69, Wzrost: 173, Wyciskanie na klate max: 85kg.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 1718 Napisanych postów 27216 Wiek 27 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 516400
Ankieta działu pełna ( podwieszone )

Zmieniony przez - dudee w dniu 2013-06-12 06:49:48
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 45 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 1932
Płeć : Mężczyzna

Wiek : 16

Waga : 69

Wzrost : 173

Cel treningowy : Masa

Staż treningowy na siłowni : 6 Miesięcy

Uprawiane inne sporty : regularne uczęszczanie na orlik :D

Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki) : Ławeczka, Obciążenie 120kg, Modlitewnik, Gryf prosty/łamany, Wyciąg, Drążek, Hantelki.

Dieta : Intuicyjna, dużo i zdrowo.

Przeciwskazania medyczne : Brak

Zażywane suplementy : Za tydzień będę dorzucał CM3

Ostatnio przerabiany plan: Split 3x w tygodniu, z podwyższaniem obciążenia.

Ciężary w podstawowych ćwiczeniach (przysiad, klasyczny martwy ciąg, wyciskanie na ławce leżąc): 1/2/3/4 seria. Przysiad: 60/70/80kg, Martwy ciąg 56kg, 60kg, 70kg. Wyciskanie leżąc: 56/66/71/76 kg - liczba powtórzeń na klatce z tym obciążeniem jest zwykle 12/10/6/3. Mój max na wyciskanie jest 85kg.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 3987 Napisanych postów 45227 Wiek 1 rok Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 340437
Ciężko robić progres siłowy,skoro zmieniasz ćwiczenia co 2 tygodnie.


Zajrzyj do artykułu podwieszonego "Pierwszy rok treningów" i wybierz sobie plan.Polecam etap 5 lub etap 6(planu możesz przerobić na 3 dniowe).
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Zakwasy

nutloveb