SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Zastój w sile

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 1123

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 232 Wiek 25 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 2199
Od dłuższego czasu mam straszny zastój w sile w klatce.

Treningi jakie robiłem ostatnio :

FBW - 2 razy chyba
Split 3x i 4x
Super Slow
I jeden trening pod siłę

Nie zrozumcie mnie źle. Nie jestem sezonowcem który po miesiącu efektów nie widzi. Mam już jakąś wiedzę i staż ale z tym sobie absolutnie nie radzę. Co dziwne masa jako tako idzie, diety nie mam dlatego szału nie ma. Ale jak na moje możliwości to sylwetka jest zadowalająca

W innych partiach siła leci aż miło, a ta franca w ciągu półtora roku może z 5 kg nabrała na sztangę dodatkowo.

Pytałem na innych forach ale nic nie potrafią pomóc. Dziwny przypadek ze mnie chyba.

Aha i wina nie leży w technice. Wyciskam mostkując i staram się mieć idealną technikę.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 82 Wiek 26 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 417
zmieniaj cześciej ćwicznia zmien sztange na sztangielki poczytaj o tym :D
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 232 Wiek 25 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 2199
Zmieniam ćwiczenia co drugi tydzień. Co jakiś czas wplatam mega-giant serie. A sztangielki to u mnie max 20 kg więc za lekkie
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 82 Wiek 26 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 417
za często ja zmieniam co 5 , 6 tygodni i co 2 zmiane wracam to poprzedniej jast taki okres mięśni gdy musi sie przyzwyczaić do wysiłku nie zmieniaj tak często rób trning klatki ten sam przynajmniej 4 tyg. zauważysz ze idzie siła a po , 7,8 tygodniach juz jest zastuj ponieważ mięśnie nie rozwijaja się po przez przyzwyczajenie dlatego tez zmienia sie ćwiczenia
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 82 Wiek 26 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 417
spróbuj zastosować ten sam trening dłużej niż 2 tygodnie i jeżeli zależy ci na sile to przede wszystkim sztanga . (zobaczysz różnice )
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 232 Wiek 25 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 2199
Obecny mój trening wyglądał tak : Wycisk płasko - 3x5 Wycisk skos - 3x5 Poręcze - 2x5 2x w tygodniu Zacząłem od mniejszych ciężarów i co tydzień dokładałem 1 kg. Robiłem go jakieś 4 tygodnie. Teraz znowu zacząłem i nie wiem czy kontynuować
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 207 Wiek 31 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 8717
wodynia 15,10,5 zobacz z priorytetem na klate i rob 6-9tygodni efekt w sile napewno bedzie dobry lub innego planu na sile jest kilka dobrze rozpisanych na % tylko trzymaj sie te kilka tygodni 5-8tygodni na jeden plan jest optymalnie chyba ze zalozenie jest inne ale to juz przewaznie w tych dla trojboistow
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 97 Wiek 25 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 5952
Hmm może odpuść sobie płaską na jakiś czas a przyłóż się do robienia skosu ? :)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 673 Wiek 26 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 12506
Wyciskanie sztangi wąskim chwytem (trening na triceps). Może Twój problem nie tkwi w mięśniach klatki piersiowej, tylko w mięśniach współpracujących? pomyślałeś o tym? Polecam to ćwiczenie. Siła w wyciskaniu nie tylko bierze się z klatki.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 399 Napisanych postów 72270 Wiek 38 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 304520
Katujesz klatke na niskich zakresach dwa razy w tygodniu, bez podziału, bez sensu. Czego oczekujesz po takim treningu?

Pokaż tą swoją idealną technikę.
I ankietę wypełnij.

Zmieniony przez - Hubert81 w dniu 2012-05-29 16:08:10
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 82 Wiek 26 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 417
rob klate raz w treningu moze masz slaba regeneracje ...
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Push&pull do oceny

Następny temat

Plan do oceny

Masa