SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Zasmarkany dziennik

temat działu:

Ladies SFD

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 6072

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 4336 Napisanych postów 8015 Wiek 28 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 201370
Długo trzyma. Może warto by było się wybrać do fizjo?


Zmieniony przez - missInvincible w dniu 2020-08-01 16:35:37

""Doubt is enemy number one of progression"
Dziennik : http://www.sfd.pl/DT_MissInvincible-t1065640.html

Blog kulinarny: http://www.sfd.pl/[BLOG]_MissInvincible_w_kuchni-t1100371.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 59 Napisanych postów 204 Wiek 29 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 6262
missInvincible
Długo trzyma. Może warto by było się wybrać do fizjo?



Zmieniony przez - missInvincible w dniu 2020-08-01 16:35:37


No teraz już jest całkiem nieźle, dolegliwości odczuwam przy gwałtowniejszych skrętach karku albo przy długim trzymaniu przekrzywionej głowy jak leżę czy coś. Będę obserwować sytuację i reakcje ciała na treningi.

Chociaż myślę od jakiegoś czasu, żeby się wybrać fizjoterapeuty tak bez większego powodu, może żeby skontrolować czy nie mam jakiejś wady postawy czy coś.

Dziś sobie zrobiłam trening rozruchowy i przyznam, że lekko nie było. Gorzej mi było wrócić teraz po niecałych 3 tygodniach bez siłowni niż chociażby po pandemii. Pewnie nie bez znaczenia jest to, że poza brakiem ruchu w ostatnim czasie miałam rozjechaną i brudniejszą miskę, sporo stresu w życiu osobistym, rozjechany rytm dobowy i mało snu. Nie chciało mi się w ogóle ruszyć z domu, ale wiem, że powrót na siłownię jest mi potrzebny żeby wrócić do rutyny w diecie, rozkładzie dnia itp.

03.08.2020

Trening A

1. Przysiady klasyczne ze sztangą (R:10/10) 8/8/8/8

(15/15) 35/35/35/40
(20/20) 30/40/45/50
(20/20) 30/40/45/47,5(+2)
(20/20) 30/40/45/47,5
(20/20) 35/40/45/45
(20/20) 35/40/40/45

2. HT ze sztangą 8/8/8/6

40/40/50/60
50/60/60/80
40/50/60/80
40/50/60/70
45/50/50/60
40/50/50/60

3. Wykroki chodzone ze sztangielkami 10/10/10

4/4/4
4/4/4
4/4/4
4/4/4
4/4/4
4/4/4

4. Wznosy tułowia z opadu z zaokrąglonymi plecami 20/20/20

cc/cc/cc
cc/cc/cc
cc/cc/cc
cc/cc/cc
cc/cc/cc
cc/cc/cc

5. Odwodzenie nóg w bok na maszynie 12/16/24

32/32/27
36/36/34
36/32/32
32/32/32
32/32/29
18/32/29

No naprawdę jakoś ciężko było mimo mocno obniżonych ciężarów. Cardio sobie na razie odpuściłam, a i tak schodziłam do szatni na trzęsących się nogach. Ale nie będę też ukrywać, że już w drodze do domu poczułam się bardzo dobrze

Z karkiem nic się nie działo i nadal nie dzieje. Jutro góra, to zobaczymy.

Miska

03.08.2020
1. owsianka ze skyrem, bananem, gruszką i białą czekoladą
2. karkówka, frytki, ogórek zielony
3. tosty z szynką i mozarellą, pomidor
+ dwie szklanki mleka do kawy, bleh
kcal 1804, B 114, T 70, W 180

Muszę trzymać czasowo białą dietę, więc mam tam pewne lekkie ograniczenia. W sumie jedzeniowo nie ma problemu, ale bez herbaty nie jest łatwo żyć. Kawę też preferuję czarną, a chwilowo jest w niej głównie mleko. Z roślinnym jeszcze ujdzie, ale dziś się skończyło i musiałam lać krowie, fujka.
1
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
nightingal Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 4772 Napisanych postów 32437 Wiek 41 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 656586
Fajnie że nie boli na treningu. Powoli się rozruszasz i będzie ok.

BEZ BÓLU NIE MA EFEKTÓW !!!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 4336 Napisanych postów 8015 Wiek 28 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 201370
Trzy tygodnie bez treningu to sporo - pierwszy trening po takim czasie zawsze jest ciężki także rozkręcaj się powoli i dbaj o szyję mam nadzieję, ze stresowy okres tez już za Tobą.

""Doubt is enemy number one of progression"
Dziennik : http://www.sfd.pl/DT_MissInvincible-t1065640.html

Blog kulinarny: http://www.sfd.pl/[BLOG]_MissInvincible_w_kuchni-t1100371.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 59 Napisanych postów 204 Wiek 29 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 6262
missInvincible
Trzy tygodnie bez treningu to sporo - pierwszy trening po takim czasie zawsze jest ciężki także rozkręcaj się powoli i dbaj o szyję mam nadzieję, ze stresowy okres tez już za Tobą.



Układa się powoli :)

04.08.2020

Trening B

1. Wyciskanie sztangi leżąc na ławce poziomej (R:10/10) 10/8/8/6

(15/15) 20/22,5/25/27,5
(15/15) 25/27,5/30/35
(15/15) 25/25/27,5/32,5
(15/15) 20/25/27,5/30
(15/15) 20/25/25/27,5
(15/15) 20/22,5/22,5/25

2. Ściąganie drążka wyciągu górnego szeroko do klatki (R:10/10) 8/8/12

(14/14) 23/18/18
(14/14) 32/27/27
(14/14) 32/27/27
(14/14) 27/27/27
(14/14) 27/27/23
(14/14) 23/27/23

3. Wyciskanie sztangi zza karku siedząc 10/10/12

10/10/10
15/20/15
15/15/15
15/15/15
15/15/15
15/15/15

4. Narciarz z linkami 12/12/12

18/18/18
23/23/23
18/23/18
18/18/18
18/23/18
16/23/23

5. Face pull na wyciągu 12/12/12

18/18/18
18/23/23
18/23/23
18/23/23
18/18/18
23/23/23

6. Scyzoryki z piłką

10/10
10/10/10
10/10/10
10/10/10
10/10/10
10/10/10


Odczucia treningowe podobnie jak wczoraj - ciężko i mało siły, ale nic złego się nie działo.
Zakwasy mam potężne, chyba nad ranem mnie obudziły.

Miska

04.08.2020
1. gofry ze skyrem i brzoskwinią
2. kanapki z pasztetem drobiowym i pomidorem
3. tortille z kurczakiem, jogurtem, sałatą, ogórkiem, pomidorem, melon
4. frytki, jajka sadzone, ogórek
+mleko kokosowe i krowie
kcal 2380, B 107, T 67, W 342


Zmieniony przez - Smarkata1 w dniu 2020-08-05 00:20:06
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

POdejmij wyzwanie!

nutlove