SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Zapotrzebowanie kaloryczne - jak obliczyć?

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 386

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
monkey22 Doradca
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 23754 Napisanych postów 16678 Wiek 41 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 259951
qwerty291
Daj 2800 kcal i patrz czy gubisz tłuszcz czy nie. Jak tak to zostaw taką kaloryczność, jak nie to utnij kalorie do tych 2500 i zobacz co się będzie działo z wagą.
autor nie ma jakiejś dużej nadwagi żeby waga była głównym wyznacznikiem progresu , waga pewnie w pierwszym momencie poleci z racji pozbycia się wody ,treści jelitowych itp a potem to głównie należy skupiać się na lustrze i obwodach . Może być tak że waga będzie ssać bardzo powoli natomiast w lustrze będą dobre zmiany
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
DJ_DoDo Doradca
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 24748 Napisanych postów 22710 Wiek 30 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 365641
Najlepiej będzie jeżeli swoją przygodę zaczniesz od obliczonego zera (zakładamy, że obliczenia wykonałeś poprawnie - najlepiej przyjmować wartości ze środka - ani nie zaniżać, ani nie zawyżać). Po tygodniu dwóch obserwacji będziesz wprowadzać zmiany - ucinanie kcal lub dołożenie w zależności od efektów. Najlepiej jak zacząłbyś od zbilansowanej diety, czyli przyjąć 2g białka i 1-1,5g tłuszczu na kg masy ciała, a pozostałą pulę kalorii dostarczyć z węglowodanów. Możesz ułożyć sobie "wzór" diety i wstawić tutaj to ocenimy/doradzimy.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 31 Napisanych postów 354 Wiek 33 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 7355
qwerty291
Daj 2800 kcal i patrz czy gubisz tłuszcz czy nie. Jak tak to zostaw taką kaloryczność, jak nie to utnij kalorie do tych 2500 i zobacz co się będzie działo z wagą.


Mi waga ja redu potrafiła stać a pas malał więc sama waga na nic się zda. Jest ważna ale nie najważniejsza.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 5057 Napisanych postów 69412 Wiek 37 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 712778
Wspomniana już powyżej masa ciała nie będzie zbyt dobrym wyznacznikiem efektów kształtowania sylwetki, czy jej wyglądu. Z tego też względu sugerowanie się nią nie jest odpowiednie. Najlepiej będzie obserwować obwody ciała mierzone co jeden, dwa tygodnie rano na czczo i zapisywane. Poza tym np. raz w miesiącu zdjęcia sylwetki (przód, tył i bok). Istotne jest to, aby były one wykonywane w tej samej pozie, odległości, bieliźnie i świetle. Wtedy realnie można będzie spojrzeć na zmiany sylwetki i korygować ilość spożywanych kalorii.

Moderator działu Odżywianie

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Koniu151 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2914 Napisanych postów 51299 Wiek 31 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 346136
guban1988
qwerty291
Daj 2800 kcal i patrz czy gubisz tłuszcz czy nie. Jak tak to zostaw taką kaloryczność, jak nie to utnij kalorie do tych 2500 i zobacz co się będzie działo z wagą.


Mi waga ja redu potrafiła stać a pas malał więc sama waga na nic się zda. Jest ważna ale nie najważniejsza.


Są też przypadki, gdzie masa ciała stoi, pomiary stoją, a sylwetka zmienia się cały czas. To są dopiero czary.
I dzieje się tak całkiem często, nie tylko już u stosunkowo dociętych facetów, czy drobnych kobiet, ale i u całkiem mocno otłuszczonych osób.


Zmieniony przez - Koniu151 w dniu 2021-11-26 08:36:20

TRENER PERSONALNY/DIETETYK ONLINE. POMOC W UKŁADANIU DIET I TRENINGOW ONLINE.
KONTAKT: koniu151.sfd@gmail.com

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 20 Wiek 30 lat Na forum 12 dni Przeczytanych tematów 236
guban1988
Mi waga ja redu potrafiła stać a pas malał więc sama waga na nic się zda. Jest ważna ale nie najważniejsza.

A no to może rekompa miałeś :) Ale zgadzam się, to nie jest najważniejsze.

Koniu151

Są też przypadki, gdzie masa ciała stoi, pomiary stoją, a sylwetka zmienia się cały czas. To są dopiero czary.
I dzieje się tak całkiem często, nie tylko już u stosunkowo dociętych facetów, czy drobnych kobiet, ale i u całkiem mocno otłuszczonych osób.

Zmieniony przez - Koniu151 w dniu 2021-11-26 08:36:20

To w sumie dobrze :D Wiadomo, dużo zależy od organizmu i tego co się je. Jedna osoba będzie gubiła tłuszcz i zostawi mięcho, inna będzie miała rekompa.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 31 Napisanych postów 354 Wiek 33 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 7355
Koniu151
guban1988
qwerty291
Daj 2800 kcal i patrz czy gubisz tłuszcz czy nie. Jak tak to zostaw taką kaloryczność, jak nie to utnij kalorie do tych 2500 i zobacz co się będzie działo z wagą.


Mi waga ja redu potrafiła stać a pas malał więc sama waga na nic się zda. Jest ważna ale nie najważniejsza.


Są też przypadki, gdzie masa ciała stoi, pomiary stoją, a sylwetka zmienia się cały czas. To są dopiero czary.
I dzieje się tak całkiem często, nie tylko już u stosunkowo dociętych facetów, czy drobnych kobiet, ale i u całkiem mocno otłuszczonych osób.



Zmieniony przez - Koniu151 w dniu 2021-11-26 08:36:20


Jeszcze jak jesteś trenerem i masz pod sobą osoby to pewnie nie raz coś zaskoczy ja na sobie widzę że np minicut pierwszy był gorszy od drugiego i odbywa się już inaczej ale wiem gdzie jest myk więc wystarczy czasem troszkę kombinacji by zaskoczyć siebie
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 31 Napisanych postów 354 Wiek 33 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 7355
qwerty291
guban1988
Mi waga ja redu potrafiła stać a pas malał więc sama waga na nic się zda. Jest ważna ale nie najważniejsza.

A no to może rekompa miałeś :) Ale zgadzam się, to nie jest najważniejsze.

Koniu151

Są też przypadki, gdzie masa ciała stoi, pomiary stoją, a sylwetka zmienia się cały czas. To są dopiero czary.
I dzieje się tak całkiem często, nie tylko już u stosunkowo dociętych facetów, czy drobnych kobiet, ale i u całkiem mocno otłuszczonych osób.


Zmieniony przez - Koniu151 w dniu 2021-11-26 08:36:20

To w sumie dobrze :D Wiadomo, dużo zależy od organizmu i tego co się je. Jedna osoba będzie gubiła tłuszcz i zostawi mięcho, inna będzie miała rekompa.


Byla to końcówka redukcji więc nie wiem czy rekomp ale coś w ten deseń można powiedzieć. Teraz na wagę wchodzę raz na tydzień dwa , głównym wyznacznikiem lustro i miarą krawiecka
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
monkey22 Doradca
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 23754 Napisanych postów 16678 Wiek 41 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 259951
Koniu151
guban1988
qwerty291
Daj 2800 kcal i patrz czy gubisz tłuszcz czy nie. Jak tak to zostaw taką kaloryczność, jak nie to utnij kalorie do tych 2500 i zobacz co się będzie działo z wagą.


Mi waga ja redu potrafiła stać a pas malał więc sama waga na nic się zda. Jest ważna ale nie najważniejsza.


Są też przypadki, gdzie masa ciała stoi, pomiary stoją, a sylwetka zmienia się cały czas. To są dopiero czary.
I dzieje się tak całkiem często, nie tylko już u stosunkowo dociętych facetów, czy drobnych kobiet, ale i u całkiem mocno otłuszczonych osób.



Zmieniony przez - Koniu151 w dniu 2021-11-26 08:36:20

To jest akurat bardzo częste , kiedyś miałem kobiete z dosć dużą ilością tkanki tłuszczowej , za całe 4 miesiace straciła raptem 8.9 kg a w obwodach z całego ciała 49 cm, tłuszcz zajmuje dużo objętosciowo a jest lekki wiec to dosć częsty przyapadek ze waga mało leci a ciało mocno się zmienia .
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Redukcja tkanki tłuszczowej - pomoc

nutloveb