SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Zapotrzebowanie energetyczne.

temat działu:

Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 761

Formularz - Proszę o pomoc

Wiek

21

Waga

89

Wzrost

185

Staż treningowy

2 miesiące

Obwód pasa

99

Obwód klatki piersiowej

112

Obwód uda

brak

Uprawiany sport lub inne formy aktywności (jak często)

Siłownia, praca na budowie, aeroby 4x w tygodniu

Ograniczenia żywieniowe (uczulenia, choroby)

Nie lubie mięsa opróćz kurczaka

Stan zdrowia

Zdrowy

Preferowane formy aktywności fizycznej

Bieganie/Siłownia

Stosowane wcześniej diety (rozklad białko/ węglowodany/ tłuszcze)

Brak

Wrażliwość na stymulanty

Brak

Możliwosci finansowe

W miare rozsądku

Cel/problem/opis

Jak w temacie.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 17 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 107
Witam jestem w trakcje tworzenia diety na redukcje, aczkolwiek kalkulator BMR pokazuje mi coś w co cięzko mi uwierzyć:

Współczynnik BMR 2115.38
Aby utrzymać wagę
Kalorie 3649.03
Węglowodany 55% 2006.97kcal = 501.74gram
Białko 15%% 547.35kcal = 136.84gram
Tluszcz 30% 1094.71kcal = 121.63gram

Mam pytanie, Czy 500 gram węgli to nie za dużo?

21 lat
89kg
185cm wzrostu
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 606 Napisanych postów 36399 Wiek 23 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 297123
Odejmij od tego 300kcal, białko do 2.5g/kg, ww do 3g, reszta tłuszcz i będziesz widział czy odjąć więcej czy może dodać

Zmieniony przez - OzzyMG w dniu 2013-06-12 20:26:07

Dziennik treningowy - http://www.sfd.pl/[DT]_Ozzy__Get_big_or_die_trying-t1037943.html

I don't miss workouts, i don't miss meals, because this is what i love to do :)

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 17 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 107
Wybacz ale nie rozumiem tego co Napisałeś. Nie wiem zbytnio jak to obliczyć.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 606 Napisanych postów 36399 Wiek 23 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 297123
Twoje zapotrzebowanie wynosi 3650. Redukujesz więc odejmujesz 300kcal na początek, więc musisz dać powiedzmy te 3300 kalorii aby spalać tkankę tłuszczową. Białko do 2.5g/kg, oznacza że na każdy kilogram Twojej masy ciała masz dać powiedzmy te 2.2g białka. Ważysz 89kg, 89*2.2=195.8, więc w Twojej diecie ma być 196g białka. Węglowodany 3g/kg, więc 89*3=267g. Tłuszcze możesz dać np. 1.3g/kg, obliczasz tak jak poprzednie. Mam nadzieję że teraz zrozumiałeś ;)

Zmieniony przez - OzzyMG w dniu 2013-06-12 21:07:38

Dziennik treningowy - http://www.sfd.pl/[DT]_Ozzy__Get_big_or_die_trying-t1037943.html

I don't miss workouts, i don't miss meals, because this is what i love to do :)

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
BPL-G Fizjoterapeuta Doradca
Ekspert
Szacuny 2109 Napisanych postów 49893 Wiek 33 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 492541
500g oczywiscie bedzie za duzo
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 17 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 107
Ok dzięki, a jeśli chce się pozbyć samej tkanki tłuszczowej to mogę dodać więcej białka tak żeby mięsień nie zmalał ?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 606 Napisanych postów 36399 Wiek 23 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 297123
Mięsień zawsze zmaleje, daj do 2.5g/kg tak jak napisałem.

Dziennik treningowy - http://www.sfd.pl/[DT]_Ozzy__Get_big_or_die_trying-t1037943.html

I don't miss workouts, i don't miss meals, because this is what i love to do :)

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 17 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 107
Jeśli dowale więcej białka będzie możliwość spalenia tłuszczu bez redukcji mięsnia?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 606 Napisanych postów 36399 Wiek 23 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 297123
Nie ma, mięsień zawsze spadnie na redukcji

Dziennik treningowy - http://www.sfd.pl/[DT]_Ozzy__Get_big_or_die_trying-t1037943.html

I don't miss workouts, i don't miss meals, because this is what i love to do :)

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
BPL-G Fizjoterapeuta Doradca
Ekspert
Szacuny 2109 Napisanych postów 49893 Wiek 33 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 492541
prawidlowa dieta bedzie kluczem do sukcesu zeby wlasnie nie spadlo za duzo ale z pewnymi stratami jednak trzeba sie liczyc
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

ruszajace sie miesnie klatki

Następny temat

Potrzebna pomoc w sprawie nisko-kalorycznej diety a katabolizmem

Fitmeal