SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Zapiski i notatki - redukcja młodej matki :-)

temat działu:

Ladies SFD

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 3262

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 25 Wiek 38 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 3139
Witam,

Jestem nowa na forum, ale podczytuję Was od pewnego czasu.
Nigdy nie byłam zadowolona ze swojego ciała, ale waga w okolicach 54 kilogramów przy wzroście 158 cm nie spędzała mi snu z powiek. Po pierwszej ciąży ważyłam 65 kg i to już było zdecydowanie za dużo. Przyszedł czas na pierwszą dietę - South Beach. Zgubiłam 13 kg, wróciło 2, więc teoretycznie wróciłam do wagi sprzed ciąży. Niestety jędrności ubyło.
Pół roku temu urodziłam drugie dziecko. Obecnie ważę 57 kg, ale tym razem chciałabym zmienić swoje ciało świadomie. Co więcej, chciałabym wyglądać lepiej niż przed obiema ciążami To znaczy, że nie na chudości mi zależy, ale na ładnej sportowej sylwetce

Liczę na wasze komentarze, wsparcie, porady i motywację jeśli jej zabraknie, bo wiadomo, że w kupie raźniej

Moja ankieta:
Wiek : 30
Waga : 57
Wzrost : 158
Obwód w biuście : 91
Obwód pod biustem : 74
Obwód talii w najwęższym miejscu : 72
Obwód na wysokości pępka : 88
Obwód bioder : 90
Obwód uda w najszerszym miejscu: 53
Obwód łydki : 36
W którym miejscu najszybciej tyjesz : brzuch, biodra
W którym miejscu najszybciej chudniesz : ramiona
Uprawiany sport lub inne formy aktywności: zdecydowałam się na trening z piłką obliques
Co lubisz jeść na śniadanie: jajecznica, owsianka
Co lubisz jeść na obiad : mięso, warzywa
Co jako przekąskę : migdały, jabłko
Co jako deser : owoce
Ograniczenia żywieniowe : brak
Stan zdrowia, czy regularnie miesiączkujesz, czy bierzesz tabletki hormonalne : stan zdrowia ok, tabletek nie biorę, po ciąży jeszcze nie miesiączkowałam, przed regularnie
Preferowane formy aktywności fizycznej: pilates, callanetics
Stosowane aktualnie i wcześniej preparaty : brak
Stosowane wcześniej diety : 5 lat temu South Beach przez około 5 miesięcy

Dietę ułożyłam sobie teraz korzystając z informacji na forum.

Przykładowy dzień z treningiem:
I. jajecznica z cebulą, płatki owsiane z otrębami i suszoną żurawiną, tran
kcal: 504, B: 17, T: 31, W: 41
II. łosoś pieczony 100g, surówka z marchwi, jabłka, surówka z kalarepy i szczypiorku
kcal: 305, B: 22, T: 20, W: 9
III. papryka faszerowana kurczakiem, surówka z marchwi i kalarepy
kcal: 307, B: 19,4, T: 21,4, W: 9,4
IV. papryka faszerowana kurczakiem, surówka z marchwi i kalarepy
kcal: 262, B: 19,4, T: 16,4, W: 9,4
przed treningiem:
V. kurczak pieczony, ryż brązowy
kcal: 319, B: 20, T: 11, W: 38
po treningu:
VI. wołowina gotowana, łyżeczka miodu
kcal
: 133, B: 20,7, T: 15,5, W: 4,0
Razem: kcal: 1831, B: 119, T: 115, W: 111

Generalnie trudno jest mi wcisnąć więcej niż 1800-1900 kcal, bo jem sporo warzyw do każdego posiłku i bardzo się nimi "napycham".

Co do ćwiczeń - do tej pory raczej nie trenowałam i w tej kwestii jestem zielona jako ta trawka na wiosnę. W tej chwili mam bardzo ograniczone możliwości czasowe i jedyną opcją jest trening w domu, po 22, po uśpieniu dziatwy i ogarnięciu pobojowiska po całym dniu.
Raczej marne widzę szanse na siłownię w najbliższym czasie. W domu mam piłkę, hantle (takie z dokładanym obciążeniem), hula-hop, skakankę, twister.
Zdecydowałam się na trening obliques z piłką. Mam już za sobą dwa tygodnie, z najmniejszym z możliwych obciążeniem (po kilogramie na rękę) i aż wstyd się przyznać, ale wiosłowania prostymi ramionami w dalszym ciągu nie jestem w stanie zrobić

Generalnie nie bardzo mam pomysł jak tymi swoimi treningami pokierować i czy to co wybrałam to dobra droga czy jednak jestem za cienka i powinnam zacząć od jeszcze czegoś innego.

Zdjęcia postaram się wrzucić jutro w ciągu dnia.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 113 Wiek 26 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 1786
Pozbądź się otrąb ze śniadania. Wbrew pozorom nie powinno się ich jeść.

Tu masz linka:
http://www.sfd.pl/-t686002.html

Zmieniony przez - go_to_fit w dniu 2011-11-13 23:28:18
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 159 Wiek 35 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 3856
Mamy podobne wymiary, tylko te cycki
Będę zaglądać i kibicować, czekaj cierpliwie na Szefowe... No i podziwiam za motywację z 2 dzieci i całym domu na swojej głowie
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 212 Napisanych postów 59591 Wiek 15 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 228104
Dzień dobry i witamy mamusię w Ladies

Wrzucaj nam dietę w dzienniku żywieniowym z potreningu.pl (login jak na sfd). I miód na redukcji to nie za bardzo

Chudniesz na takiej kaloryczności?

Matka Chrzestna

NIEDOCZAS mam

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 25 Wiek 38 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 3139
A wyglądam właśnie tak.







...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 25 Wiek 38 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 3139
Właściwie dopiero teraz widzę jak dużo pracy przede mną

A czy chudnę przy tej kaloryczności? Właśnie nie bardzo. Mam pomiary z czterech ostatnich tygodni i właściwie wszystko pozostało bez zmian.

Dzisiejszą miskę wrzucę już na formularzu z potreningu.pl.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 212 Napisanych postów 59591 Wiek 15 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 228104
A że tak dla pewności zapytam: karmisz piersią?

Matka Chrzestna

NIEDOCZAS mam

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 25 Wiek 38 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 3139
Mam jeszcze odrobinę mleka, więc go ściągam i wykorzystuję bardziej jako źródło przeciwciał dodając do sztucznego. Jest go coraz mniej i czekam po prostu aż zaniknie laktacja.
Myślisz, że to jest przeciwwskazanie do redukcji? Bo młoda jednak jest na sztucznym...
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 212 Napisanych postów 59591 Wiek 15 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 228104
Jeśli myślisz o definitywnym zakończeniu karmienia, a resztki mleka są tylko uzupełnieniem, to IMO, możesz się redukować.

Teraz dieta. Proponowałabym Ci zejść z kaloriami do 1700kcal, 120g białka, 80g tłuszczu i reszta zapotrzebowania z węglowodanów. No i raczej unikaj tych prostych, np. miodu. Owoce na śniadanie i po treningu. W ostatnim posiłku tylko białko i tłuszcz. Warzyw do bilansu nie wliczasz.

I zachęcam do spacerów z wózkiem. Dłuuugich spacerów

Zmieniony przez - Martucca w dniu 2011-11-14 13:51:09

Matka Chrzestna

NIEDOCZAS mam

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 56 Wiek 37 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 1479
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 56 Wiek 37 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 1479
Jestem dopiero na początku lektury forum, siedzę cicho i czytam, ale karmię kilka razy dziennie- z czego nie chce przez najblizsze miesiące rezygnować- czy wszelkie plany mądrego redukowania tłuszczu odłożyć na później?Czy karmienie i redukcja to dwa wykluczające się cele?
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

POMOC - odchudzanie + wegetarianizm

Następny temat

Jak ustrzec się efektu jo-jo - art. z serwisu PoTreningu.pl

Fruzelina