SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Zakwasy Kilka pytań

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 5589

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10867 Napisanych postów 49612 Wiek 27 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 57816
Witajcie mam do was pytanie .

Chodzi o to ze mam okropne zakwasy.
W poniedzialki cwicze klatke +triceps dzis(sroda) mam takie zakwasy ze nie moge klatki wogle dotknąć,dodatkowo zakwasy są na plecach i barkach a dzis trenuje PLecy. Wczoraj ją masowałem i polewałem gorącą wodą pod prysznicem.
I co najgorsze te zakwasy trzymią do piątku-soboty.
1.Czy zakwasy wplywają na regeneracje i przyrost mięśni?
2.Czy aminokwasy czy tez BCAA mogą miec wplyw na to aby ograniczyc zakwasy i przyspieszyc regeneracje?
3. Czy to prawda ze po treningu biorąc witamine C można zmniejszyć zakwasy?
4. Trenując w poniedzialek klatke i triceps dzis mam zakwasy na Plecach,barkach,klatce oraz tricepsie. Czy mogę dziś cwiczyc pomimo zakwasów Plecy?Czy to ograniczy przyrost masy?
5.Macie jakies sposoby na zakwasy?

Dodam ze trenuje 3 razy w tygodniu-kazda partia raz w tygodniu. I nie myslcie ze katuje klatke.
Wykonalem skos góra 4 serie wyciskanie hantli na plaskiej 3 serie i 4 serie bramy. Fakt ze kazda seria to wyczerpania miesniowego.
Prosil bym o wasze opinie,rade czy tez sugestie.
Pozdrawiam serdecznie :)
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

Wyjątkowo przepyszny zestaw!

Zgarnij 3X NUTLOVE 500 w MEGA niskiej cenie!

KUP TERAZ
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 59 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 216
Zakwasy to rozpad węglowodanów w mięśniach musisz mieć dużo węglowodanów i białka to podstawy jeżeli masz trening na masę to jak najwięcej kalori(normalnych nie jakieś słodycze, coca cola). Zakwasy pogarszają regeneracje. Albo zła dieta albo za małe przerwy między seriami, za mała regeneracja lub za rzadko ćwiczysz. To są główne przyczyny zakwasów. :D
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 121 Napisanych postów 11601 Wiek 32 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 70678
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10867 Napisanych postów 49612 Wiek 27 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 57816
Hm... no faktycznie ciekawe ;)
Czytalem ostatnio w MD ze ze wedlug jakiś najnowszych badan zakwasy nie maja wplywu na regeneracje...
Na pewno ważna sparawa jest dieta.
Sprubuje brac Bcaa slyszalem ze pomagaja.
1
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 403 Napisanych postów 72270 Wiek 39 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 304520
ven000m prosze zstanów się następnym razem zanim znowu cos palniesz.

"Zakwasy" to bóle spowodowane mikrouszkodzeniami włókien mięśniowych w trakcie treningu. Największe występują z reguły po przerwie lub zmianie treningu.
Piszesz ze ćwiczysz każdą serie do wyczerpania - błąd, który szybko doprowadzi to stagnacji lub nawet regresji.

Od jakiego czasu masz takie bóle mięśni po treningu klatki?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10867 Napisanych postów 49612 Wiek 27 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 57816
Od zawsze :)
Cwicze 2,5 roku i zawsze tak mialem do piatku zakwasy trzymią minimum a nieraz są leciutki jeszcze w poniedzialek ;/
Moze lepiej zmienic to aby w cwiczeniach cięzkich (wysiskania) jechac do wyczerpania a te lzejsze brama,rozpietki z zapasem kilku powtorzen?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 25 Napisanych postów 2956 Wiek 29 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 80905
Moze lepiej zmienic to aby w cwiczeniach cięzkich (wysiskania) jechac do wyczerpania a te lzejsze brama,rozpietki z zapasem kilku powtorzen?

Odwrotnie. W cwiczeniach wielostawowych zostawiaj zapas. Wydaje mi sie, ze nie stosujesz przemyslanej i konsekwentnej progresji, powinienes nad tym pomyslec i wszystko dobrze rozplanowac w kolejnym cyklu.

Zmieniony przez - Ballomus w dniu 2010-12-16 19:32:28
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10867 Napisanych postów 49612 Wiek 27 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 57816
Aktualnie jestem na regresji i jade treningiem Krzycha666 jak wiecie jest on za duża ilościa powtorzen.
Ten trening jest super . Ale jest hardcorowy.
Chyba nie potrzebnie robie cwiczenia do upadku+wymuszenia;)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 3879 Napisanych postów 45098 Wiek 157 dni Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 338728
Oczywiście że tak.

Zapas zostawiłbym każdym ćw.-tutaj chodzi o cun-który szybko nadpalisz trenując z max. intensywnością.

W takim wypadku dłużej polecisz na tym treningu,z lepszymi efektami oczywiście.

Zmieniony przez - ronie220 w dniu 2010-12-18 09:21:42
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10867 Napisanych postów 49612 Wiek 27 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 57816
I to mnie dziwi.
Legenda głosi ze Cwiczenia ciezkie robic do wyczerpania i ze bez niego duzego przyrostu nie bedzie hehe.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 403 Napisanych postów 72270 Wiek 39 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 304520
Dziwna legenda. Trenowanie do upadku w ćwiczeniach wielostawowych prowadzi po dwóch-trzech tygodniach do zastoju, następnie regresji albo nawet przetrenowania.

Metodę tą jako "terapię szokową" można zastosować max dwa razy do roku i to w mikrocyklach nie dłuższych niż trzy tygodnie.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

trening siłowy ocena

Następny temat

Split 4 dni

Wheya