SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Zakwasy

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 1804

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 666 Wiek 28 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 4491
ja aw6 zrobiłem cały, bez dnia przerwy, i szczerze to efekty były: a takie że trochę spaliło się tłuszczyku (nie tyle spaliło co może mięśnie stały sie bardziej widoczne), brzuch stał się twardy jak skała, noi bardziej wytrzymalszy na ból
gdybym miał wybierać teraz to wybrał bym sobie inne ćwiczenia np ABS2 gdzyż uważam że z nim miał bym większe efekty przez te 42 dni
pozdrawiam
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 12 Napisanych postów 1017 Wiek 25 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 11717
to ze po brzuszkach nie ma efektów to tylko utarty mit..

moj brat zrobił sobie 6pack brzuszkami oczywiscie cwiczył codziennie a zakres powtórzeń miał od 50-100..

Give me some SOG, Gimmie Gimmie some SOG :D

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 26 Wiek 26 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 941
ABS II wymiata powiem wam ale to też zależy od trenującego ja robiłem też A6W do 15 dnia ale dupa nic nie pomogło. Mam kumpla który się katował brzuszkami i nic mu to nie dało a ja w 1 tydzień ABS II już sobie coś tam wyrobiłem

Co cię nie zabije to cię wzmocni

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 666 Wiek 28 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 4491
przy zwykłych brzuszkach tylko 1/3 efektów idzie w brzuch, a 2/3 w inne partie mięśniowe
pozdrawiam
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 26 Wiek 26 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 941
No właśnie tu się z kolegą zgodzę w 100% jak robiłem brzuszki to sobie nieżle dolne plecki wyrobiłem;DDD

Co cię nie zabije to cię wzmocni

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 34 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 208
Kiedy ja ćwiczyłem intensywnie brzuch/plecy do biegania, to miksowałem metody.

Brzuszki i skrętoskłony traktowałem troszkę jak aeroby, spalacze tłuszczu w tym obrębie a także ćwiczenie wytrzymałościowe (bo jaki sens siłowy ma 10-12x40 powt?)

Mogę nawet podać rozkład- 2 dni treningowych w tygodniu miałem:

1 dzień- 10x40 brzuszków, 3x10 sekund spięć brzucha w kołysce
2 dzien- brzuszki z obciążeniem i wzniesionymi kolanami, dawały popalić jak diabli. 3x8 powt, plus spięcia, plus unoszenie nóg w leżeniu z hantlem trzymanym w nogach
3 dzien- podobnie jak pierwszy, tylko dodawałem wzniosy
4- podobnie jak drugi
5- skrętobrzuszki, brzuszki, wzmacnianie bocznych poprzez podpór bokiem i skręty tułowia z obciążeniem
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 19 Napisanych postów 1163 Wiek 44 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 13320
ja w 1 tydzień ABS II już sobie coś tam wyrobiłem
Zdumiewające. IMHO w tym czasie można sobie jedynie wyrobić pogląd.
ABS-II jest chyba najlepszym treningiem mięśni brzucha jaki widziałem, sam go stosuję, ale nie przeceniałbym go. Po takich tekstach jak ktoś w dwa tygodnie nie zobaczy sześciopaka na brzuchu to się zawiedzie...

Denerwować się, to mścić się na własnym zdrowiu za głupotę innych

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Właściwy trening na klatę i nie tylko

Następny temat

Dieta i ćwiczenia ;)

Fitmeal