SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Zaczynam trzeci miesiąc i co dalej?

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 386

Ankieta

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 5 Wiek 24 lat Na forum 130 dni Przeczytanych tematów 78
Witam,
Jak w temacie zacząłem trzeci miesiąc zmagań ze swoim ciałem. Dotychczas chodzę na siłownię 2-3 razy w tygodniu gdzie robię godzinne cardio na bieżni utrzymując puls 140BPM. Obliczyłem z kilku niezależnych źródeł, że powinienem jeść 2200/2300 kcal dziennie chcąc chudnąć i tak robię. Pije 3-4litry płynów, z czego zdecydowana większość to woda. Przez cały ten czas miałem 1 "cheat day" w którym zjadłem ponad 5000 kcal.
Przez dwa miesiące kompletnej zmiany swojego trybu życia (co mi się bardzo podoba) schudłem zależnie 2.5kg. Moim zdaniem to za mało, ponieważ oczekiwałem -2kg/miesiąc. Moje zdumienie wynika też z postów różnych ludzi którzy przeszli magiczna metamorfozę -10kg w 3 miesiące.
Mam wrażenie, że trochę przesiąknalem złotymi środkami na życie i się w tym pogubiłem. Czy moglibyście mi kilka rzeczy podpowiedzieć co powinienem zmienić?
Przejść na fbw? Częściej robić cardio? Jest miesiąc więcej, przytyć i zacząć od nowa bo za dużo obciąłem na początku? ...

Z góry dzięki za pomoc.
Marek
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

Ranking TOP10 spalaczy tłuszczu

Chcesz wspomóc walkę z niechcianym tłuszczem? Zastanawiasz się jaki produkt wybrać?

Zobacz ranking
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 10 Napisanych postów 433 Wiek 23 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 10481
Wstaw ankietę.
Mając do wyboru trening siłowy lub aeroby. Lepiej wybrać trening siłowy.
Zrób zdjęcia diety
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 5 Wiek 24 lat Na forum 130 dni Przeczytanych tematów 78
Jestem nowy na forum, jaką ankietę mam wypełnić?
Nie mam ścisłej diety, jedynie liczę kalorie i staram się cyrklować sumę kcal i makro


Zmieniony przez - Dudko w dniu 2020-02-26 18:59:46
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 5 Wiek 24 lat Na forum 130 dni Przeczytanych tematów 78
Cel: Redukcja rozłożona w czasie
Wiek: 24
Waga: 86
Wzrost: 192
Tkanka tłuszczowa: 19%
Aktywność w ciągu dnia: praca biurowa
Uprawiany sport: Trening Cardio 3 razy w tyg po godzinie
Odżywanie: 2200-2300kcal, 3-4l wody dziennie.
Preferowane formy aktywności: siłownia i spacery







Zmieniony przez - Dudko w dniu 2020-02-26 20:04:29
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 14 Wiek 29 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 48784
Polecałbym spróbować robić 3 razy w tygodniu trening fbw, a cardio traktować jako dodatek. Na własnym przykładzie mogę stwierdzić, że cuda czyni też tak zwana spontaniczna aktywność w ciągu dnia np. trochę częściej wstać od komputera w pracy, wyjść z psem na spacer, do pracy jeździć rowerem, a nie autem itp. Kalorii też wydaje się za mało jak na taką wagę i wiek, na moje oko to tak z 300 kcal za mało. Warto też zadbać o jakość posiłków i odpowiednią podaż białka. I ostatnia rzecz odnośnie diety czy nie smażysz np. kurczaka na patelni z dużą ilością tłuszczu, którego potem nie wliczasz w bilans kaloryczny? Takie niby niepozorne rzeczy potrafią znacznie podbić kalorykę w ciągu dnia.


Zmieniony przez - Seifer_27 w dniu 2020-02-26 21:02:44
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 5 Wiek 24 lat Na forum 130 dni Przeczytanych tematów 78
Wliczam nawet 8 gram masła na kanapce. Miałem kiedyś obsesję na punkcie znajomości kaloryczności każdego produktu. Nic nie smażę praktycznie.
Czyli na redukcji sugerujesz jeść 2600?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 14 Wiek 29 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 48784
To kwestia mocno indywidualna, ale kawał chłopa z Ciebie, a jesz mniej niż ćwiczące dziewczyny :) Na moim przykładzie po nowym roku zrobiłem redukcję z 85kg na 80kg w 5 tygodni przy stałej kaloryce 2700 kcal (praca przy kompie, 2-4 treningi tygodniowo, ruszam się kiedy mogę) i poszło bez problemów. Podsumowując na początek zwiększyłbym kaloryczność i wprowadził trening siłowy.

I jeszcze jedno, na pewno redukcja jest potrzebna? Ważysz stosunkowo mało przy tym wzroście.


Zmieniony przez - Seifer_27 w dniu 2020-02-26 21:19:16
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 5 Wiek 24 lat Na forum 130 dni Przeczytanych tematów 78
Niestety mam dużą oponę i wyglądam niezdrowo, w razie potrzeby mogę wysłać foto sylwetki.
Nie jest tak, że jak zacznę jeść więcej go najpierw zanotuje wzrost wagi a dopiero po kolejnym miesiącu spadek?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
monkey22 Doradca
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 12321 Napisanych postów 10989 Wiek 39 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 242275
Dudko
Wliczam nawet 8 gram masła na kanapce. Miałem kiedyś obsesję na punkcie znajomości kaloryczności każdego produktu. Nic nie smażę praktycznie.
Czyli na redukcji sugerujesz jeść 2600?
ale to chyba normalne że masło się wlicza w takiej ilości i to nie jest nic dziwnego dla osoby powaznie podchodzącej do tematu redukcji


Dudko
Niestety mam dużą oponę i wyglądam niezdrowo, w razie potrzeby mogę wysłać foto sylwetki. Nie jest tak, że jak zacznę jeść więcej go najpierw zanotuje wzrost wagi a dopiero po kolejnym miesiącu spadek?


Wstaw zdjęcie sylwetki z dalszej perspektywy


Zmieniony przez - monkey22 w dniu 2020-02-27 05:55:28
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
DJ_DoDo Doradca
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 15726 Napisanych postów 15148 Wiek 28 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 333392
wstaw zdjęcie, będziemy wiedzieli o czym mowwa
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 4263 Napisanych postów 65488 Wiek 35 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 690931
Trening siłowy jest podstawą kształtowania sylwetki. Powinien on być pierwszym krokiem jaki należy zrobić. Polecam poczytać więcej na ten temat w artykule:

https://potreningu.pl/articles/225/trening-calego-ciala---full-body-workout-cz--i

Poza tym warto mieć na uwadze, że masa ciała nie jest wyznacznikiem efektów. Sugeruję skupić się na obwodach ciała, mierzonych co jeden, dwa tygodnie rano na czczo i wprowadzanych w profil. Poza tym, np. raz w miesiącu zdjęcia sylwetki. Na tym warto się skupić kontrolując efekty.

Moderator działu Odżywianie

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

PLAN NA REDUKCJĘ - MISKA + TRENINGI I ZAŁOŻENIA

Cytrulinka