SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Zaczynam budować masę - dieta do oceny.

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 957

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 5 Wiek 30 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 92
Cześć. Aktualnie jestem po półrocznej ogólnorozwojówce na siłowni, żeby przyzwyczaić mięśnie do jakichkolwiek obciążeń i szykuje się powoli do rzeczy konkretnych tj. FBW i oczywiście odpowiednia dieta. Dietę układałem sobie pierwszy raz, więc pewnie roi się w niej od błędów - dlatego kieruje się do Was z prośbą o skorygowanie, ew. mocne poprawienie moich posiłków :).

Wiek: 21 lat
Wzrost: 181 cm
Waga: 84 kg

Moje dzienne zapotrzebowanie na kalorie wygląda w ten sposób:

Współczynnik BMR 1985.35
Aby utrzymać wagę
Kalorie 3424.73
Węglowodany 55% 1883.6kcal = 470.9gram
Białko 15%% 513.71kcal = 128.43gram
Tluszcz 30% 1027.42kcal = 114.16gram

To co ułożyłem wygląda w sposób następujący:
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

Wyjątkowo przepyszny zestaw!

Zgarnij 3X NUTLOVE 500 w MEGA niskiej cenie!

KUP TERAZ
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 13 Napisanych postów 4533 Wiek 27 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 34420
jak widzisz-wychodzi za mało kalorii w stosunku do Twojego zapotrzebowania-żeby budować masę musisz to zapotrzebowanie przekroczyć
Do każdego posiłku możesz dołożyć warzywa/owoce
Zamiast zwykłego białego ryżu lepszą opcją będą bardziej zasobne w minerały i witaminy produkty jak np.ziemniaki/kasza gryczana/ryż parboiled/brązowy
Mało masz też w diecie wapnia-dodaj do diety np.jogurt naturalny/kefir

Nie ma takich zmian,których my nie możemy wnieść!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 5 Wiek 30 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 92
W porządku. Dorzuciłem więcej wapnia, owoców i warzyw. Zamieniłem też ryż - w sumie dla mnie nie ma problemu czy jest to biały, brązowy, preparowany - wszystkie mi smakują. Teraz mam więcej kalorii, białek, tłuszczy - węgli mniej, ale gdzieś widziałem informację, że powinny się one utrzymywać w okolicach 370g, żeby mnie nie zalało. Jak to teraz wygląda?

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 13 Napisanych postów 4533 Wiek 27 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 34420
zapewne nie najlepszej jakości jest ten chleb w 1.posiłku-dlatego proponuję go zamienić na dobrej jakości chleb razowy/orkiszowy lub płatki owsiane/jęczmienne
Warto dodawać również do diety świeżą,tłustą rybę jako źródło omega 3 i dołączyć suplementację omega 3

Nie ma takich zmian,których my nie możemy wnieść!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 5 Wiek 30 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 92
Ok, będę mieć to na uwadze. Chleb zamienię na razowy. Ogół może być?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 13 Napisanych postów 4533 Wiek 27 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 34420
ogólnie ok,jednak kurczaka również zamieniaj na inne mięsa/ryby-żeby się nie znudziło oraz by dostarczać różnorodnych składników

Nie ma takich zmian,których my nie możemy wnieść!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 5 Wiek 30 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 92
Dzięki wielkie za wszystkie rady i pomoc.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Dlaczego o tyle kg do góry ?!

Następny temat

Spalanie brzucha

nutloveb