SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Zaczynam CF i mam kilka pytan

temat działu:

Strength & Endurance

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1416

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 190 Wiek 27 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 2979
Witam, nazywam sie Marek, mam 19 lat i waze 72 kg. na silownie chodze od 4 miesiecy, pierwsze 3 tygodnie duzo biegiania i rozciagania, potem 4 tygodnie prostej fbw, nastepnie brat mnie zaraził CF, co robilem przez 3 tygodnie, ale postanowilem ze najpierw zrobie trening na siłe/mase. podczas tego CF robiłem takie oto 2 treningi:
12 minut, seria polega na 10 wskokach a potem 10 wyrzutow ketli w gore z przysiadu. Najlepiej jak mi sie udawalo to bylo 14, prawie 15 serii. Drugi rodzaj cwiczen to bylo tak: 10 wskokow, 1 swing, 9 wskokow 2 swiningi i tak az do 1 wskoku 10 swingow. Robilem tez 5 podciagniec 10 pompek 15 brzuszkow i rozne modyfikacje tego. Co do treningu silowego robilem plan Adzika123 (split 4-dniowy - 2 dni mocno 2 dni lekko) i trenowalo mi sie zaj**iscie, czulem poprawe zarowno w ciezarach jak i w technice. No i teraz nasuwa sie pytanie, jak daleje trenowac. Chciałbym bardzo właczyc CF, ale nadal tez chciałbym polepszac sie w takich cwiczeniach jak wyciskanie, wioslowanie, MC itp. Nie znalazlem na forum niestety zadnego planu ktory by mi pasował... moze jakies sugestie? zalezy mi teraz na rozwoju silowym, tak jeszcze z miesiac, zeby potem wziac sie za szybkosc, co jest mi potrzebne poniewaz trenuje koszykówke. pozdrawiam

believe hope focus push drive
#the return

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 190 Wiek 27 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 2979
a i zapomniałem dodac, ze diete mam dosyc zbalansowana, oprocz tego zjadlem troche kreatyny, pije bialeczko gold whey std i pije jakas przedtreningowke, a teraz przerzucam sie na amino+wegle w czasie treningu i bialko po.

believe hope focus push drive
#the return

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 403 Napisanych postów 72270 Wiek 39 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 304520
Ciężary robocze w podstawowych ćwiczeniach, możliwości czasowe i sprzetowe.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 190 Wiek 27 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 2979
Wyciskanie na ławeczce około 70
Przysiad 80 kg (styrane kolana po koszykówce)

believe hope focus push drive
#the return

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 190 Wiek 27 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 2979
MC 90kg
czasowo no mam duzo czasu, ale mam jeszcze 3 treningi w kosza i 2 mecz w weekend, wiec nie chce sie przetrenować. Dostep do sprzetu mam na silowni, jest wszystko tam praktycznie co sobie wymarzyć moge

believe hope focus push drive
#the return

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10868 Napisanych postów 49641 Wiek 27 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 57816
Suple wymieniłeś jednym them, ale o diecie nic. Standard.
Wrzuć tu zrzut diety z potreningu.pl, bo chcę zobaczyć co znaczy "dość zbilansowana"
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 190 Wiek 27 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 2979
ej a jak to skopiowac tutaj?

believe hope focus push drive
#the return

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 403 Napisanych postów 72270 Wiek 39 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 304520
tu klikasz



Zapisujesz na dysku a potem poprzez opcje "Przegladaj" wybierasz ten plik i wklejasz do posta.


Zmieniony przez - Hubert81 w dniu 2013-01-04 15:55:59
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 14 Wiek 30 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 129
Trenując CF polepszasz się w KAŻDEJ z dziedzin. to właśnie cel nadrzędny treningów crossfitowych- kompleksowy rozwój wszystkich cech motorycznych. Nie wiem skąd jesteś, ale w wielu miastach są grupy trenujące wspólnie CF, a w kilku miastach oficjalne boxy, więc warto się zainteresować. typowo trening CF składa się z części skill/strength (poprzedzonej rozgrzewką i ćwiczeniami rozgrzewającymi stawy- mobility) oraz części Met-Con (metabolic conditioning) czyli jakiegoś krótszego, bądź dłuższego WODa, ewentualnie zakończonego Afterbashem (taki dopalacz metaboliczny, stosowany częściej przy krótszych WODach). Podczas części skill/strength często uprawia się ćwiczenia z dziedzin powerliftingu/olympic weightliftingu jak deadlift, benchpress, back squat, clean&jerk bądź ich wariacje lub tylko "części" tych ćwiczeń jak push press/push jerk, clean, overhead squat etc... także podsumowując nie musisz się martwić, że trenując CF nie polepszysz się w którejś z dziedzin :)

Go hard or go home...

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 190 Wiek 27 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 2979
Panowie jak moglibyście rzucić czasem okiem na mój dziennik, tam wrzucam miski jak i WoD-y ktorej robie na zajęciach CF w klubie. z gory dzieki za wszelka pomoc. http://www.sfd.pl/DT_koszykówka/cross_fit-t913246.html 

believe hope focus push drive
#the return

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

poprawa zwinnosci/koordynacji ruchowej

Następny temat

2xCrossFit + 2xFBW lub split.

nutlove nowy