SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Za co został skasowany mój temat??

temat działu:

Administracja i Moderatorzy

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1456

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 5 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 157
Temat artykułu - Jakie hantle?
Moja wypowiedź:
----------
Witam! Mam 14 lat (w maju 15), okolo 175 cm wzrostu i okolo 60 kg wagi.
Ilu kilogramowe hantle (sztangielki) byście mi polecali? Nie jestem całkiem "zielony" w tych sprawach bo ze sporym obciążeniem (że tak powiem) miałem już co nieco do czynienia... i nie wspominajcie o tym że jestem za młody bo ćwiczyć po porostu muszę. Dzięki za każdą radę.
----------

A oto punkt 4 regulaminu który niby naruszyłem:
----------
"Zaśmiecania" działów informacjami nie związanymi z ich przeznaczeniem oraz umieszczania adresów e-mail.
----------

Wydawało mi się że > Dla zupełnie "zielonych" < będzie odpowiednim działem. Takim razie jeśli powodem jest zły dział to nie można było przenieść tematu tylko odrazu usuwać?? Mam rozumieć że temat bardziej pasuje do działu "Fitness"?

Pozdrawiam!

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 51 Napisanych postów 8416 Wiek 37 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 79983
ten temat nigdzie nie pasuje jesli nie rozumiesz czemu to ...

http://wicek-lampy.cba.pl/

"profesjonalna" naprawa

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 5 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 157
Nie rozumiem czemu. Punkt 4 regulaminu nie wyjaśnił mi.

Pozdrawiam!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 51 Napisanych postów 8416 Wiek 37 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 79983