Gdy pompowałem dętki w rowerze to po 5 minutach pompowania z kompresora PTK-X(M) zaczął lecieć mokry dym i gdy przystawiłem kompresor PTK-X(M) do kartki do okazało się że to jest jakaś zielona tłusta ciecz w postaci pary i ten kompresor PTK-X(M) utłuścił metalowy cycek od dętki i się rura od kompresora wyślizguje z metalowego cycka dętkowego. Czy ten kompresor PTK-X(M) trzeba włączyć na ileś minut albo godzin żeby wydmuchał tą zieloną tłustą parę czy trzeba do rozkręcić i uzupełnić jakimś olejem żeby się silnik dmuchający nie zatarł? Ale jak tam dolać cieczy i jakieś cieczy żeby tej cieczy kompresor nie wydmuchiwał? Chciałbym żeby mi ten kompresor PTK-X(M) działał jak najdłużej. W Google pisało że jest kilka przyczyn że leci olej z kompresora na przykład że są zepsute jakieś tłoki albo za duży poziom oleju ale chcę znać konkretną przyczynę i być pewien na 100%. To jest ogromna różnica gdy są starte jakieś tłoki to kompresor PTK-X(M) nadaje się tylko do naprawy ale gdy jest zbyt duży poziom oleju to wystarczy że trochę tego oleju upłynie. Dlaczego skoro może być zbyt duży poziom oleju w kompresorze PTK-X(M) to wcześniej ten olej nie wypływał tylko akurat teraz? Ten kompresor stoi na plastikowym pudełku z metalowymi kluczami żeby się nie przekręcał
ale gdy znalazłem ten kompresor PTK-X(M) w śmietniku to nie wiedziałem że cały czas musi stać prosto i dopiero to W Google wyczytałem to go wcześniej turlałem. Ręczną pompkę to tego typu dętek mam tylko jedną i rozleciał mi się ten bolec w środku tej pompki co wciska bolca dętkowego żeby umożliwić przepływ powietrza.
Klej do gumy
też jest do dupy i maksymalnie kilka kilometrów można przejechać na tym kleju i potem łatka od dętki odlatuje nawet gdy się zrobi chropowatą dętkę i łatkę papierem ściernym. I Koła w rowerze też są do dupy i ją krzywe na bok i jajowate i jak się jedzie tym rowerem to rower podskakuje że jak się długo jedzie to boli kręgosłup i nie wiem jak te koła wycentrować.
Czy to jest model PTK-X(M) tego kompresora. Na kompresorze tylko taki napis PTK-X(M) znalazłem.
Co by się stało z dętką gdyby się dostał do środka dętki tłusty olej? Czy by się dętka zepsuła? Dętka i opona w rowerze jest ta sama od ponad 20 lat i dętka i opona zamiast jak guma są w dotyku bardziej jak plastelina to w jaki sposób używać dętki i opony żeby się nie rozleciały jak już teraz się rozlatują to co mam zrobić?
Czy ten kompresor PTK-X(M) był przez Ciebie wcześniej rozkręcany albo dolewałeś do niego jakiś olej lub inną ciecz? Jeśli tak, to jaką dokładnie ciecz tam wlewałeś i ile?
Nigdy tego kompresora PTK-X(M) nie rozkręcałem i nic nie wlewałem.
Czy oprócz tej zielonej tłustej cieczy kompresor wydaje jakieś dziwne dźwięki, traci moc, przegrzewa się albo ma inne objawy, które mogą świadczyć o uszkodzeniu tłoków lub uszczelek?
Z tego kompresora PTK-X(M) leci tylko ta para co zamienia się z tłustą zieloną ciecz i głos pracy tego kompresora PTK-X(M) jest cichy i identyczny jak przed tym jak zaczęła z niego lecieć zielona tłusta ciecz. Zielona tłusta ciecz z tego kompresora PTK-X(M) leci tylko z tej rurki co wydmuch**e powietrze. Czy gdy się wlewa olej do kompresora PTK-X(M) to czy to tej dziurki z tyłu kompresora PTK-X(M) co wciąga powietrze?

ale gdy znalazłem ten kompresor PTK-X(M) w śmietniku to nie wiedziałem że cały czas musi stać prosto i dopiero to W Google wyczytałem to go wcześniej turlałem. Ręczną pompkę to tego typu dętek mam tylko jedną i rozleciał mi się ten bolec w środku tej pompki co wciska bolca dętkowego żeby umożliwić przepływ powietrza.


Klej do gumy

też jest do dupy i maksymalnie kilka kilometrów można przejechać na tym kleju i potem łatka od dętki odlatuje nawet gdy się zrobi chropowatą dętkę i łatkę papierem ściernym. I Koła w rowerze też są do dupy i ją krzywe na bok i jajowate i jak się jedzie tym rowerem to rower podskakuje że jak się długo jedzie to boli kręgosłup i nie wiem jak te koła wycentrować.
Czy to jest model PTK-X(M) tego kompresora. Na kompresorze tylko taki napis PTK-X(M) znalazłem.


Czy ten kompresor PTK-X(M) był przez Ciebie wcześniej rozkręcany albo dolewałeś do niego jakiś olej lub inną ciecz? Jeśli tak, to jaką dokładnie ciecz tam wlewałeś i ile?
Nigdy tego kompresora PTK-X(M) nie rozkręcałem i nic nie wlewałem.
Czy oprócz tej zielonej tłustej cieczy kompresor wydaje jakieś dziwne dźwięki, traci moc, przegrzewa się albo ma inne objawy, które mogą świadczyć o uszkodzeniu tłoków lub uszczelek?
Z tego kompresora PTK-X(M) leci tylko ta para co zamienia się z tłustą zieloną ciecz i głos pracy tego kompresora PTK-X(M) jest cichy i identyczny jak przed tym jak zaczęła z niego lecieć zielona tłusta ciecz. Zielona tłusta ciecz z tego kompresora PTK-X(M) leci tylko z tej rurki co wydmuch**e powietrze. Czy gdy się wlewa olej do kompresora PTK-X(M) to czy to tej dziurki z tyłu kompresora PTK-X(M) co wciąga powietrze?