SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Z czym polaczyc?

temat działu:

Odżywki i suplementy

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 768

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 69 Wiek 28 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 3053
hej
wiec tak w wakacje chce sobie zrobic cykl na kreatynie oczywiscie dolozyc sobie do tego dietke bo jak narazie nie mam. Zakupilem sobie juz kretke treca dokladnie cm3 360 kaps. Zalezy mi glownie na sile choc masa oczywiscie tez nie pogardze javascript: void();
javascript: void(); no i teraz tak... co proponowalibyscie do tego dolozyc zebym duzo kasy w ten cykl nie wlozyl a cos z niego zyskal chce jeszcze kupic do tej kreatyny WPC ostrowie 1,8 kg mysle zeby jeszcze jakis tran dolozyc no i co dalej... z tego co slyszalem to wedlug wielu osob dextroza to jak zwykly cukier (czytaj chuya warta).
Wydaje mi sie ze dobrze byloby dolozyc do tego jeszcze jakies witaminy i aminokwasy. Dodam ze mam juz za soba 2 cykle na zwyklym mono. Bardzo bym byl wdzieczny jakbyscie podawali konkretne produkty i ich ceny i przy okazji napisali co sadzicie o tym jablczanie treca. Czytalem juz jego opinie na sfd i wydaje sie byc bdb od znajomych ktorzy porobowali tez slyszalem ze ladnie w sile idzie. Czekam na Wasze odpowiedzi.
PZDR

>>>Najlepsza Obrona Jest Atak<<<

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 136 Napisanych postów 18684 Wiek 33 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 117415
wiedzy troche masz tylko teraz ją wykorzystac
postaw na odzywianie. w dziale o tym tytule na forum jest 10wskazowek zywieniowych, mozesz od tego zaczac.
to podstawa. odzywki tak jak sam napisales.
ale tego schodka(rozsadnego odzywiania) nie przeskoczysz, bo sie wywrócisz i spadniesz

Zmieniony przez - PePoNeNt w dniu 2008-06-03 14:11:03
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 69 Wiek 28 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 3053
No wiedze jako tako mam bo juz troszke w tym siedze gorzej z praktyka z dieta bylo ciezko bo teraz niestety strasznie duzo nauki tak ze w domu ze szkoly bylem o 16 potem do jakiejs 18.30 nauka i o 19 trening wiec z czasem stalem marnie teraz na szczescie upragnione wakacje coraz blizej wiec czas sie cos przylozyc cwiczen no i diety to co polecasz z tych witamin i amino zeby cenowo niezle wyszlo i jakosciowo rowniez? no i jak z tym treckiem miales z nim stycznosc? Dzieki za odpowiedz i czekam na nastepne
PZDR

>>>Najlepsza Obrona Jest Atak<<<

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 65 Napisanych postów 22971 Wiek 31 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 91855
multiwitamine olimpowską np,o3,chela mzb,aminki zbędne.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 69 Wiek 28 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 3053
bicu dzieki za dopowiedz. Czemu twierdzisz ze aminki zbedne?
PZDR

>>>Najlepsza Obrona Jest Atak<<<

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 65 Napisanych postów 22971 Wiek 31 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 91855
aminki to najdroższa forma biała, nie wykożystasz ich potencjału, nie ten poziom i cel

wystaczy ci wpc/bądź jakiś mix.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 11 Napisanych postów 1738 Wiek 32 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 19637
Jeżeli aminy wchodzą w gre to tylko BCAA Olimpa się w miare opłaca...

EKSPERT W DZIALE ODŻYWKI, SUPLEMENTY...
http://www.sfd.pl/Przepisy_na_odżywcze_napoje...-t334568.html --> Przepisy na odżywcze napoje

http://www.sfd.pl/Raz_na_zawsze_koniec_z_rozstępami...-t335399.html -- > Koniec z rozstępami

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 910 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 20668
Chcesz kupic wpc no dobrze ale najpierw ułóż diete sprawdz czego ci brakuje jak bedzie brakowac bialka kup wpc a jak bedzie brakowac wegli to gainera. NIe mozesz z góry tak uprzec sie na białko. A co do cm3 to polecam bo sam biore jestem po miesiącu i poszło 1,5cm w bicu i jakies 20% siły. :) masa to tak z 4kg

Na sucho to nawet trawa nie urośnie.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 65 Napisanych postów 22971 Wiek 31 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 91855
takie wypowiedzi zawsze mnie rozbrajająpzdr.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 69 Wiek 28 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 3053
bic jakie Cie rozbrajaja? ;->
jednak chyba zrezygnuje z tych aminokwasow skoro mowicie ze nie ten poiom
blanciorr to zayebiscie Ci masy poszlo jak na jablczanie.
Nie chce kupowac gainera zeby mnie nie zalalo i tak juz troche tluszczyku sie zrobilo na brzuchu Wiec jak myslicie trec cm3 360 kaps + wpc ostrowia 1,8kg + witaminy olimpa ktore podal kolega wyzej + duze opakowanie tranu styknie??

>>>Najlepsza Obrona Jest Atak<<<

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

naNOvapor i Xpand

Następny temat

Nagrody 700zł!! Czerwcowy konkurs SFD.pl

WPC zestaw