SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

ZŁE SAMOPOCZUCIE PO KRETCE

temat działu:

Odżywki i suplementy

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 7230

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 208 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 1445
Zacząłem brać kreatyne z olimpu. Wziąłem jeden dzień 5g rano na czczo i 5g po treningu razem z tauryną. Samopoczucie było spoko chęć do trenowania power itp. Drugiego dnia wziąłem 5g około południa na w miarę pusty żołądek. Też szystko spoko ale rano wstałem z lekkim bólem głowy złym samopoczuciem nie mogłem nic jeść wymiotowałem 3 razy aż mnie zrywało żółcią :/. Praktycznie mi się to nie zdarza więc czy to jest jakiś efekt uboczny kreatyny??
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 18 Napisanych postów 4752 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 41401
Idz do lekarza

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 208 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 1445
heh dobre:) to ja już wiem co powie lekarz...
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 7 Napisanych postów 4651 Wiek 28 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 79358
Hmm mysle ze to nie od kreatyny. Sam teraz biore olimpu mega caps i nic takiego nie mam. MOze cos innego zaszkodzilo ??
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 208 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 1445
No właśnie też się zdziwiłem żeby kreatyna tak mi zaszkodziła :/ Nawet jakby te 10g to było za dużo dla mojego organizmu to i tak powinienem normalnie wydalić :/ P.S też masz takie lekko żółtawe kapsy kreatyny z OLIMPU??
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 7 Napisanych postów 5402 Wiek 95 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 51647
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 7 Napisanych postów 4651 Wiek 28 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 79358
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 72 Napisanych postów 5028 Wiek 36 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 58195
Znam parę podobnych przypadków. Sproboj rozpuszczać kreatyne w letniej wodzie. JAk nie pomoże bierz ja nie na pusty żołądek.

www.blog.myfit.pl - EKSTREMALNA REDUCKJA ! DORADŹ|SKOMENTUJ

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 12 Napisanych postów 2757 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 16713
Mnie też boli głowa na początku. Mam tez krew w nosie.

może to normalne u niektórych

Znawca w dziale odżywki & suplementy :)

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 208 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 1445
no mam mega caps 1250mg/kaps a to spoko bo brałem na allegro i sie wystraszyłem, że to może być jakiś fake. Ale nie sądzę bo plomba olimpu była i wszystko niby cacy:) Czytałem też, że kretyna u niektórych znacznie podnosi ciśnienie i od tego mają bóle głowy :/ aczkolwiek nie sądzę żeby u mnie podnosiła mam 20 lat i wcześniej przed cyklem piłem sporo kawy i nie działała na mnie pobudzająco pijąc 2 duże kawy dziennie czułem się bardzo dobrze. Teraz odstawiłem na cykl a może i wogóle już do niej nie wrócę:)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 208 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 1445
A zauważcie że w przypadku 2 pierwszych dni było spoko i nic mi nie było. I jeszcze jedna sprawa drugiego dnia wziąłem kreatynę około 12 (śniadanie jadłem o 9 (Będę brał zawsze rano na czczo ale tym razem tak wyszło) i do końca tego dnia od zażycia kreatyny było spoko. Samopoczucie dobre i w ogóle git. Dopiero następnego dnia z rana zaczęły się problemy. Może zbieg okoliczności. Może mnie troszkę zawiało bo było zimno a ja wieczorem łaziłem po mieście.Zobaczę może po prostu zbieg okoliczności.
Słyszałem że kreatyna zmniejsza naturalną odporność organizmu i zmniejsza stężenie witaminy C w organiźmie. Więc biorę magnez do niej i jeszcze zakupię witaminę C.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

CZy można????

Następny temat

Jakie odzywki

WPC zestaw