SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

YOHIMBINA DAWKI

temat działu:

Odżywki i suplementy

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 266

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
TomQ-MAG Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 7422 Napisanych postów 147426 Wiek 30 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 1175100
Spróbuj może zjeść czy mniejszą dawką die 2 i pół kg ma być może taka ilość nie zaszkodzi twojemu organizmowi będzie on funkcjonował sposób pozytywny odczujesz pobudzenie termogenezę coś zacznie się dziać A nie będą to typowe skutki negatywne przedawkowania stymulantów później jak się organizm przyzwyczai będzie stopniowo sobie podnosił dawkę i zobaczył czy czy jest jakaś cienka granica pomiędzy tom dawką skuteczną a dawką która powoduje już tylko skutki uboczne. Być może uda ci się jeszcze skorzystać z suplementu jak nie niestety być może nie jest pisane tobe
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3569 Napisanych postów 62023 Wiek 34 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 674078
Osobiście nie spotkałem się z reakcją układu trawiennego tego typu, aby uświadczyć biegunkę po stosowaniu johimbiny. Jeżeli jednak zaobserwowałeś to po zwiększeniu dawki z 10 mg do 20 mg to być może rzeczywiście taka właśnie jest przyczyna. Organizm ludzki może bardzo różne zareagować w określonej sytuacji. Zmniejsz więc dawkę i obserwuj organizm. Jeżeli problem się powtórzy, to będziemy mieli pewność, że jest to w wyniku stosowania johimbiny. Wydaje mi się jednak, że było to jakieś zatrucie pokarmowe.

Moderator działu Odżywianie

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

BCAA - 2 szybkie pytania

Masa