SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

YO! Mam nowe zdjęcia

temat działu:

Galeria Zdjęć

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 8018

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10973 Napisanych postów 50344 Wiek 28 lat Na forum 21 lat Przeczytanych tematów 57816


YO YO! Nowe zdjęcia daje. Będzie coś z tego czy nawet nie wysyłać na konkurs?
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

Wyjątkowo przepyszny zestaw!

Zgarnij 3X NUTLOVE 500 w MEGA niskiej cenie!

KUP TERAZ
...
Najnowsza odpowiedź. Aktualizacja:
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10973 Napisanych postów 50344 Wiek 28 lat Na forum 21 lat Przeczytanych tematów 57816
zmasuj ile chcesz potem pojedz na rzeźbe i bedzie git -a zazdrośnikami sie nie przejmuj!! powodzenia

www.syn.dzika.geny.wieloryba.nogi.hipopotana.zjechane.pl 
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 980 Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 12873
A jaki konkurs??

PZDRAWIAM. MrBUBU

Jezeli masz komórke. Mam prośbe: Jak masz ochote to wejdz na http://www.mobileclub.pl/club_form_add.asp?auth_login=mrbubu i zarejstruj sie, wpisz na początku rejestracji, ze polecilem Cie ja "mrbubu"(bez""), dostaje za to 25 punktow, a ty za rejestracje 100, tez mozesz zbierac punkty, jak uzbierzesz 1000 punktow to masz +50 zl doladowanie do komorki. Nie zapomnij o wpisaniu mrbubu na początku rejestracji.

PZDRAWIAM. MrBUBU

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 9 Napisanych postów 11068 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 54985
to ty hehehe


Pit-Bull Gangland
...::-Zapaśnik::...

...Brak Podpisu...

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 32 Napisanych postów 3576 Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 23555
wystartować można ale kiepsko z rzeźbą, no i ujęcie inne by się przydało. bubu: pewnie olimpia

"jedyną drogą rozwoju jest ciągłe podnoszenie poprzeczki, jedyną miarą sukcesu jest wysiłek jaki włożyliśmy aby go osiągnąć"
BROŃ (miecze,sai,itp.), DUŻY WYBÓR, TANIO!!!! INFO I PYT. NA MAILA
MAFIA SFD RULEZ
Szacunek Lojalność Zaufanie
AGILITY HANDLER PRO
sklep zawiesza działalność do odwołania

On też może być sportowcem.
www.dssk.pl

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10973 Napisanych postów 50344 Wiek 28 lat Na forum 21 lat Przeczytanych tematów 57816


Konkurs Wasza Olimpia. Są szanse jakieś?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 61 Napisanych postów 6045 Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 40153
hmm chyba tam jest brana pod uwage glownie rzezba
wiec moze sie troszke podrzezb pierw, co? a ogolnie masa git

Pozdrawiam,
NoRtOn

Pozdrawiam,
NoRtOn

*F*u*c*k* The Rest,We Are The Best

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 828 Wiek 37 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 49635
Zrób coś z tą ginekomastią bo strasznie wygląda...
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 32 Napisanych postów 3576 Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 23555
podrzeźb sie, wyślij, i jak ci sie nie uda to sie nie przejmuj bo siłke masz wyruchaną na maksa

"jedyną drogą rozwoju jest ciągłe podnoszenie poprzeczki, jedyną miarą sukcesu jest wysiłek jaki włożyliśmy aby go osiągnąć"
BROŃ (miecze,sai,itp.), DUŻY WYBÓR, TANIO!!!! INFO I PYT. NA MAILA
MAFIA SFD RULEZ
Szacunek Lojalność Zaufanie
AGILITY HANDLER PRO
sklep zawiesza działalność do odwołania

On też może być sportowcem.
www.dssk.pl

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 31 Napisanych postów 2563 Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 25637
Hehe . Jak dla mnie kicha. Może lepiej nie będę się szerzej wypowiadał chociaż..... Jeszcze z 2 lata treningów i może coś z Ciebie będzie bo tak to wygladałem jak zaczołem ćwiczyć hehe żartuje oczywiście. Ale z tego co wiem to do takich konkursów zgłaszają sie tacy kolesie jak ty albo i gorsi więc masz szanse

"Wszystko co pięknie, rodzi się w bólu"



Zmieniony przez - DeeJaaVuu w dniu 2003-03-06 22:59:02
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10973 Napisanych postów 50344 Wiek 28 lat Na forum 21 lat Przeczytanych tematów 57816
No kiepsko u mnie z rzeźbą
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 414 Napisanych postów 15594 Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 91830
przeciez on nie ma gino :/
nie no do zzucenia sporo tkanki tluszczowej wiec musial bys ostro zajac sie zzutka tluszczu przy czym rzezba wyjdzie bo proporcje sa ok

____________________________________________________________________
...buhay ayuno, f.u.C.k matigas, mamatay kabataan...
____________________________________________________________________
himukin sa panhandler gumawa - lumitaw - ito tumaginting - likas na hiling˙˙˙˙arihan ____________________________________________________________________
..::Każda inteligentna forma życia jest swoim własnym absolutem, a nie mogą istnieć obok siebie dwa absoluty... ::..
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

wtorkowy śledzik - suplementy ;)

Następny temat

triceps _młodego_ do oceny

nutloveb