SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Xpand + Deca Stack + ?? / Gainer zamiast diety?

temat działu:

Odżywki i suplementy

słowa kluczowe: , , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 2089

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 5 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 927
Siema!

Mam zamiar kupić po nowym roku kilka supli a mianowicie Xpanda i Deca Stack. Myślałem, żeby do tego dołożyć HMB olimpu, ale chyba jednak zrezygnuje.. i wolałbym do tego coś innego, tylko co?

1 .WIEK: dochodzi 18 (styczeń)
2 .WAGA: 95 kg
3 .WZROST: 189 cm
4 .WYMIARY:
-Biceps: prawy 37 lewy 36.5
-Klata: 109 cm
-Udo: nóg nie ćwicze.. ale jak ktoś chce wiedzieć to 62 cm
-Talia: 102 cm
5 .STAZ NA SILOWNI: 1,5 roku z przerwami, od września 2007 bez przerw.
6 .CEL SUPLEMENTACJI: przyrost masy MIĘŚNIOWEJ (nie tłuszczowej) wzrost siły.
7 . DOTYCHCZAS STOSOWANE SUPLEMENTY/ODŻYWKI: 2x Kreatyna mono, 1x Kre-alkalyn EFX, 2x aminki BCAA, 1x Tauryna, 1x HMB + L-karnityna.
9 .TENDENCJA DO TYCIA/CHUDNIECIA (TYP BUDOWY): mam tendencję do tycia dosyć sporą, ale możliwe, że jest to wina diety a właściwie jej braku..
11 . Czy masz dietę? Nie

a więc jak już wcześniej napisałem po nowym roku zamierzam zakupić Xpanda i Deca Stack, ale jeśli fundusze pozwolą to dołożyłbym do tego coś jeszcze tylko niebardzo wiem co? Liczę na wasze propozycje.
Szczerze powiem, że profesjonalnej diety nigdy nie miałem i miał jak na razie nie będe, z tego względu, że nie mam zbytnio dużo czasu na przygotowywanie tego wszystkiego i chęci.. Jem co mam pod ręką ;D ale zamierzam to chociaż częściowo zmienić, żeby pieniądze na te suple nie poszły na marne.
Jedyne co mógłbym sobie przygotowywać codziennie lub prawie codziennie z posiłków to jaja i ryż. Zamienić chleb pszenny na pełnoziarnisty no i odmawiać sobie zbędnych kalorii.. i w związku z tym chciałbym zakupić sobie do tego Gainera

OLIMP- Profi Whey Mass
Skład ( na 100 g. produktu):
- Wartość energetyczna 1693,00 kJ / 400,5 kcal
- Bialko: 45,0 g
- Weglowodany: 45,0 g
- Tluszcze: 5,0 g

Opinia: Stosunek bialka do weglowodanow 1:1 jest to tzw. bulk. Glownie przeznaczony dla osob z wolna przemiana materi z tendencjami do zatluszczania sie.

No właśnie ja mam tą tendencję do zatłuszczania się i czy ten gainer bez profesjonalnej diety nie zalał by mnie fatem? Pełnowartościowej diety nie mam, a czytałem, że gainer to uzupełnienie diety albo nawet "zamiana" i chciałbym właśnie chociaż częściowo zamienić diete na uzupełnienie tym gainerem.
Jeśli macie inne propozycje to piszcie.

aktualnie trenuje planem FBW z tego forum:

A
Klatka piersiowa:
- Wyciskanie hantli na skosie 3s
Barki:
- Wyciskanie hantli 2s
Tricepsy:
- unoszenie zza głowy 2s
Plecy:
- Martwy ciąg 2s
- Podciąganie na drążku 2s
Bicepsy:
- Uginanie ramion ze sztanga 2s

B
Klatka piersiowa:
- Wyciskanie sztangi płasko 3s
Barki:
- Military press 2s
Tricepsy:
francuskie hantelkami leżąc 2s
Plecy:
- Wiosłowanie sztanga 2s
- Unoszenie z opadu 2s
Bicepsy:
- Uginanie ramion ze sztangielkami w chwycie młotkowym 2s

i jak go skończę to zastosowałbym ten plan:

DZIEŃ 1: Klatka górna część, triceps, brzuch

Klatka piersiowa górna część:

1. Wyciskanie sztangi na ławce skośnej głową w górę - 12, 10, 8, 6
2. Wyciskanie hantli na ławeczce skośnej głową w górę - 12, 10, 8, 6
3. Rozpiętki na ławeczce skośnej głową w górę - 12, 12, 10, 10

Triceps:

1. Unoszenie hantelki za głową 12, 10, 8
2. Francuskie wyciskanie sztangielek leżąc - 12, 10, 8

brzuch 4x25

DZIEŃ 2: Plecy, Biceps, przedramie.

Plecy:

1. Wiosłowanie sztangą/hantelkami w opadzie / podchwytem - 12, 10, 8, 6
2. Wiosłowanie hantelką - 12, 10, 8, 6
3. Podciąganie na drążku 12, 10, 8, 6

Biceps:

1. Uginanie ramion ze sztanga stojąc podchwytem - 12, 10, 8
2. Uginanie ramion ze sztangielkami stojąc (uchwyt młotkowy) - 12, 10, 8
3. Uginanie o kolano - 3 x 10

Przedramie:

zginanie nadgarstka z hantelką 4x 12

DZIEŃ 3: Barki, Kaptury, brzuch

Barki:

1. Wyciskanie sztangi zza karku - 12, 10, 8, 6
2. Unoszenie hantelek na boki - 12, 10, 8, 6
3. unoszenie hantelek przed siebie 10, 8, 6, 4


Szrugsy: unoszenie przód/tył 12, 10, 10, 8

brzuch 4x25

DZIEŃ 4 WOLNE

DZIEŃ 5: Klata dolna część, triceps, brzuch

Klatka piersiowa dolna część:

1. Wyciskanie sztangi na ławce płaskiej - 12, 10, 8, 6
2. Wyciskanie hantelek na ławce płaskiej - 12, 10, 8, 6
3. Rozpiętki na ławce płaskiej - 3 x 12

Triceps:

1. Unoszenie hantelki za głową 12, 10, 8
2. Francuskie wyciskanie sztangielek leżąc 12, 10, 8

brzuch 4x25

DZIEŃ 6: Plecy, Biceps, przedramie.

Plecy:

1. Wiosłowanie sztangą/hantelkami w opadzie / podchwytem - 12, 10, 8, 6
2. Wiosłowanie hantelką - 12, 10, 8, 6
3. podciąganie na drążku 12, 10, 8, 6

Biceps:

1. Uginanie ramion ze sztanga stojąc nadchwytem - 12, 10, 8
2. Uginanie ramion ze sztangielkami stojąc z dokręceniem nadgastka - 12, 10, 8
3. Uginanie o kolano - 3 x 10

Przedramie:

zgięcia nadgarstkiem w hantelką 4x 12

DZIEŃ 7: Barki, Kaptury, brzuch

Barki:

1. Unoszenie hantelek przed siebie - 10, 8, 6, 4
2. Unoszenie hantelek na boki - 12, 10, 8, 6
4. wyciskanie hantelek sprzed głowy 12, 10, 8, 6

Szrugsy: unoszenie przód/tył 12, 10, 10, 8

brzuch

DZIEŃ 8: WOLNE i od nowa

ale zastanowiłbym się jeszcze nad tym FBW..

dodam jeszcze, że nie ćwicze na siłowni tylko w domu, a sprzęt jaki posiadam to ławeczka, sztanga prosta i łamana, hantelki, drążek no i obciążenie.

podsumowując:
Xpand + Deca Stack + co jeszcze??
no i Gainer "zamiast" diety :)

ale namieszałem..

/ Go Hard or go home / !
/ train HARD, work INTENSIVE / !

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 178 Napisanych postów 36567 Wiek 25 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 114024
ale się rozpisałeś

po 1) jak dobrze Tobie idzie takim planem, mam na myśli ten system treningowy, to zostaw.

po 2) tak, tego bulka możesz pić np. po treningu i jak niespodziewanie wypadnie Tobie posiłek przyykładowo.

po 3) Deca stack+Xpand wydaje się b.ciekawym połączeniem.Aczkolwiek zainwestowałbym zamiast w XP w inny stack.

po 4) dodaj, jeśli nie masz, jakieś witaminy i minerały, zma, omegę.

Więcej nie trzeba.Nie zawsze ilość przekłada się na jakość.

HST PUSH & PULL - mój autorski "system" treningowy:http://www.sfd.pl/-t589381.html
Dieta LOW-CARB, art dla początkujących: http://www.sfd.pl/-t655403.html
Redukcja od A do Z - wszystko o redukcji:http://www.sfd.pl/-t654560.html
Tabata - co to jest i za co ją lubię?: http://www.sfd.pl/-t963145.html
Takie wielkie, takie niewinne. A same niosą na grzbiecie skrzydlatą kostuchę. Polską śmierć.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 5 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 927
no rozpisałem się troche
tego xpanda polecił mi znajomy, ktory już dość troche tego wszamał i powiedział ze jest bardzo dobry wiec chcialbym go wyprobowac
mówisz że zamiast xp coś innego.. może horse powera?


Zmieniony przez - Simon_FCI w dniu 2007-12-19 17:48:45

/ Go Hard or go home / !
/ train HARD, work INTENSIVE / !

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 11 Napisanych postów 8571 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 90813
Jezeli mialbym brac Xpanda to tylko XPenergizer
zamiast Deca Stack jak cos to No-Xplode albo Shock Therapy

cienka ta Deca Stack jak cholera
tylko taki zestaw moze byc za mocny pod wzgledem pobudzenia

Shut The f*** Up And Train

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 777 Wiek 29 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 8196
XP nf bardzo dobry.
Ale ten twoj zestawik podobny cenowo do s+s. A to przeciez klasyka

Pamiętaj! Nie znam strzachu, więc jedź na plaże-przyzwyczajaj się do piachu!!!
http://www.sfd.pl/~TAJEMNICA_ZDROWEGO_JEDZENIA:_27_waznych_porad_~_!-t358150.html - Tajemnica zdrowego zywienia ~ !

http://www.sfd.pl/~TEST-_XP+CP_&_dodatki--->Masa_by_HoligaN90-t360772.html -Zapraszam!!!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 178 Napisanych postów 36567 Wiek 25 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 114024
co do Deca to wypróbuję.

XP naprawdę średni. Nie to co ten stary.

albo tak, jak Slawle pisze - jak już to Energizer.

HP dobry stack.

HST PUSH & PULL - mój autorski "system" treningowy:http://www.sfd.pl/-t589381.html
Dieta LOW-CARB, art dla początkujących: http://www.sfd.pl/-t655403.html
Redukcja od A do Z - wszystko o redukcji:http://www.sfd.pl/-t654560.html
Tabata - co to jest i za co ją lubię?: http://www.sfd.pl/-t963145.html
Takie wielkie, takie niewinne. A same niosą na grzbiecie skrzydlatą kostuchę. Polską śmierć.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 5 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 927
no dobra do wyboru mam

horse power
deca stack
xpand
no-xplode
shock therapy

to może zamiast xpanda + deca stack to horse powera + shock therapy lub też no-xplode + shock? albo połączyć coś ze stormem?

byle bym sie fatem nie zalał

Zmieniony przez - Simon_FCI w dniu 2007-12-19 18:26:09

Zmieniony przez - Simon_FCI w dniu 2007-12-19 18:27:03

/ Go Hard or go home / !
/ train HARD, work INTENSIVE / !

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 178 Napisanych postów 36567 Wiek 25 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 114024
możesz klasycznie Storm+Shock

HP+No-Xplode też ok.

HST PUSH & PULL - mój autorski "system" treningowy:http://www.sfd.pl/-t589381.html
Dieta LOW-CARB, art dla początkujących: http://www.sfd.pl/-t655403.html
Redukcja od A do Z - wszystko o redukcji:http://www.sfd.pl/-t654560.html
Tabata - co to jest i za co ją lubię?: http://www.sfd.pl/-t963145.html
Takie wielkie, takie niewinne. A same niosą na grzbiecie skrzydlatą kostuchę. Polską śmierć.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 5 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 927
okej to wezne storm + shock

a teraz jak miałbym to dawkować?

DT: STORM rano i po treningu, SHOCK przed treningiem
NT: STORM rano
co do dni nietreningowych to czy brać jedną porcję tylko storma czy dwie, rano storma i w czasie treningowym shocka ?

/ Go Hard or go home / !
/ train HARD, work INTENSIVE / !

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 178 Napisanych postów 36567 Wiek 25 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 114024
shock tylko w treningowe

Storm'a możesz brać 2 porcje w nietreningowe, ale nie musisz.

jak chcesz trochę dłuższy cykl to 1 porcję w NT, jak krótszy to 2.

HST PUSH & PULL - mój autorski "system" treningowy:http://www.sfd.pl/-t589381.html
Dieta LOW-CARB, art dla początkujących: http://www.sfd.pl/-t655403.html
Redukcja od A do Z - wszystko o redukcji:http://www.sfd.pl/-t654560.html
Tabata - co to jest i za co ją lubię?: http://www.sfd.pl/-t963145.html
Takie wielkie, takie niewinne. A same niosą na grzbiecie skrzydlatą kostuchę. Polską śmierć.

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Porady potrzbuję że tak powiem ^^,

Następny temat

tabletki watrobowe evtl.,ryzykowne przez bse?

Fruzelina