SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

XPAND XTREME PUMP premiera

temat działu:

Odżywki i suplementy

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 26600

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 24 Napisanych postów 2026 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 18838
hmm moze by sie skusił na to...
trzeba wyprobowac:)

Nawet najtwardsi mają chwile kiedy potrzebują klęknąć...

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10798 Napisanych postów 47736 Wiek 26 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 57816
mam puche ale dopiero kolo marca sprawdze
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 21 Napisanych postów 3110 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 26608
zakupilem pare szt wczesniej meso z usa
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 12 Napisanych postów 884 Wiek 29 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 27800
Miałem próbkę, pompa wspaniała, ale pobudzenia strasznego nie odczułem (może dlatego, że wcześniej brałem jacked i to była inna bajka )

Use makes mastery.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 21 Napisanych postów 3110 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 26608
dla mnie jacked slabszy od meso. ale faktycznie po cyklu z jacked mogles sie juz uodpornic troche.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 1078 Napisanych postów 21986 Wiek 8 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 339417
ja mam mieszane uczucia co do tego XXP.
Kupiłem na próbę 3 saszetki. po jednej saszetce na porcję nie czułem działania. przy dwóch saszetkach na porcję spore pobudzenie i pozytywna agresja,chęć do treningu ,ale tylko przed samym treningiem bo już na siłowni zamiast wzmożonej koncentracji MEGA rozkojarzenie, brak pompy i wyczucia mięśni (mam tak przy zbyt dużej dawce kofeiny). Trening przez to nie należał do udanych.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10798 Napisanych postów 47736 Wiek 26 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 57816
Jak dla mnie ekstra! Mega pompa, duza agresja co pozwala na przeprowadzenie intensywniejszego treningu! Duza wytrzymałość oraz siła na plus Jestem z niego zadowolony! Polecam
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 181 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 1071
pompa masakryczna , smak dobry ;D a mrowienie nawet w uszach czuje ;D POLECAM!!
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 12 Wiek 31 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 105
za mną chyba cos nie tak albo brak mi cierpliwości.... lece co prawda dopiero tydzien na XXP ale z tego co wiedze i czytam to niektorych to klepie juz po pierwszej dawce a mnie jeszcze nic nie ruszyło nie czulem zadnego mrowienia, czy bylem pobudzony? hmm moze delikatnie ale zadna rewelacja. poprzednim razem mialem HORSE POWER'a moze dlatego teraz mam slabe odczucia po XXP?? przez 6 tyg pomiedzy HP a XXP bralem AAKG z treca czy to moglo jakos wpłynąć na brak odczuc po XXP? przeciez nie ma w tym kreatyny wiec nie powinno:) a moze dawkowanie zwiekszyc?? ja stosuje zalecaną porcje czyli 20g przed treningiem i 10g z rana w DNT 10 rano i 10 po kilku godzinach ważę 90KG moze zwiekszyc dawkę?? jestem laikiem wiec prosze o radę kogos bardziej doswiadczonego;) pozdro
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 181 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 1071
ile lejesz wody na miarke?
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Mono + cm3 ??? dobry pomysł ???

Następny temat

co po treningu

Fruzelina