SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wzrost: 186cm Waga obecnie: 95kg Waga docelowa: 80kg

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 5516

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 2 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 93
Witam wszystkich!
Forum czytam już od dłuższego czasu, przeczytałem większość tematów związanych z żywieniem i odchudzaniem - teraz pora przejść z teorii do praktyki Mam 1.86m wzrostu i ważę 95kg z czego zatrważający % stanowi tłuszcz. Mam teraz około 3 miesięcy "wakacji" i chciałbym przez ten okres zejść z wagą do 80kg. 2 tygodnie temu mój styl życia dość znacząco się zmienił. Zrezygnowałem ze słodyczy które uwielbiam, nie piję już piwa, kilka razy w tygodniu skacze na skakance i jeżdżę rowerem. Wiem że na proces odchudzania musi składać się prawidłowa DIETA + ĆWICZENIA fizyczne. Mam nadzieję, że pomożecie mi wszystko dobrać ;)
DIETA: Nie mam ułożonej konkretnej diety i prawdopodobnie nie będę mógł sobie na bardzo wiele pozwolić z uwagi na małą ilość kasy w portfelu ;) Póki co spożywam przeważnie 3 posiłki dziennie, na które składają się duże ilości twarogu chudego, musli z mlekiem, kurze jajka, pomidory, szpinak i inne warzywa. Mam nadzieję że doradzicie mi, jak najmniejszym możliwym nakładem finansowym zrobić z tego porządną dietę ;) Chciałbym wydać jak najmniej pieniędzy, póki co postanowiłem zainwestować w oliwę z oliwy, kupić trochę ryby i być może jakichś owoców (grejpfruty?).
Do warzywa takich jak marchewka, ziemniak cebula rzodkiewka, sałata, szczypior, szpinak mam nieograniczony praktycznie dostęp.
TRENING: Od 2 tygodni regularnie skaczę na skakance, a od początku tego tygodnia zacząłem wykonywać ćwiczenia z ciężarami. Kolega ma profesjonalną ławkę, sztangę, jakieś dziwne powyginane gryfy itp itd i hantle. Mam zamiar ćwiczyć 5x w tygodniu, każdego dnia inna partia mięśni. Rozumiem, że aby spalić jak najwięcej tłuszczu, powinienem ćwiczyć z możliwe największym obciążeniem i jak najmniejszymi przerwami między seriami? Poza siłownią i skakanką regularnie jeżdżę rowerem, około 1-1.5h dziennie w tempie nieco szybszym niż "rekreacyjne".

Czy odżywiając się w ten sposób jak teraz i ćwicząc to co teraz mam szansę zrzucić te zbędne kg?

Muszę zadać jeszcze jedno pytanie związane z siłownią: w poniedziałek robiłem klatkę, wczoraj biceps i kiedy dzisiaj się obudziłem czułem ból w rękach (nadal czuję:P) i mam problemy z wyprostowaniem rąk. To chyba efekt zbyt intensywnego treningu? Mam nadzieję że w miarę szybko przejdzie...

Płeć: Mężczyzna

Wiek: 18

Waga: 95 kg

Wzrost: 186 cm

Obwód klatki: ~100 cm

Obwód ramienia: 33 cm

Obwód talii: bd

Obwód uda: bd

Obwód łydki: bd

Szacunkowy poziom tkanki tłuszczowej: 20%

Aktywność w ciągu dnia: Wakacje :)

Uprawiany sport lub inne formy aktywności: Skakanka 3-4x w tygodniu.

Odżywianie: Uwielbiam słodycze i jadłem ich zdecydowanie zbyt wiele.

Cel: szybka redukcja

Ograniczenia żywieniowe: brak

Stan zdrowia: brak

Preferowane formy aktywności fizycznej: siłownia, rower, sporty zespołowe, skakanka

Stosowane aktualnie i wcześniej preparaty: brak

Czy możliwe jest wprowadzenie suplementów: nie

Stosowane wcześniej diety: brak
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 1 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 2
Ja mam 170cm wzrostu i waże 80kg chce zrucić jakieś 10kg pomóżcie ja już nie wiem co mam robiććwicze mało jem i nic... ja chce schudnąć... zna ktoś jakiś dobry środek pomocny w odchudzaniu??
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 33 Napisanych postów 5537 Wiek 51 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 47895
Niestety, ale cala ta pisanina na marne !
Wszystko juz dawno na forum jest wyjasnione, sa posty (te pogrubione z gory dzialu), ktore warto przeczytac.
Przemyslec i wrocic z konkretnymi propozycjami do poprawy...
powodzenia,
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 2 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 93
Ok, a więc mój przykładowy rozkład posiłków:

8:00
1. 3 jaja kurze gotowane ~180g
2. Płatki owsiane ~125g z mlekiem ~125g
3. Kubek 400ml Yerba Mate

11:00
1. Jogurt naturalny ~200g
2. Truskawki ~50g
TRENING NA SIŁOWNI

14:00
1. Twaróg chudy ~125g
2. Sałata, szczypior, szpinak ~100g
3. Grejpfrut ~250g
4. Kilka orzechów włoskich ~20g

17:00
1. Dwie duże łyżki oliwy z oliwek ~40g

19:00
1. Twaróg chudy ~125g
2. Sałata, szczypior, szpinak ~100g

BWT 1.1/1.5/1 Energetyczność ~1800kcal czyli chyba trochę za mało.
Bardzo kiepściutko z białkiem :/ Twarogu niestety więcej dziennie nie pochłonę, jajek też raczej nie (niezdrowo?) więc pewnie będę zmuszony zakupić jakieś białko. Jakie polecacie - bardzo zależy mi na niskiej cenie?
Co do siłowni: czy lepiej ćwiczyć 5x w tygodniu oddzielne partie mięśni, czy może lepiej 3x w tygodniu łączone? Nóg nie zamierzam trenować - skacze na skakance i sporo jeżdżę rowerem więc raczej wystarczy. Trening siłowy chce stosować w celu SPALENIA TŁUSZCZU.

Mam nadzieję że teraz jest rzeczowo i doczekam się takowych odpowiedzi :)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 33 Napisanych postów 5537 Wiek 51 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 47895
Wogole cos czytales ?
Sniadanie i ostatni posilek w miare ujda (jesli dodasz tluszcze), a reszta do bani.
Brak posilkow okoltreningowych itd...
Czytaj dalej !
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

grubas - 130kg/27 lat - dieta

Następny temat

Nie wiem czy wszystko robie dobrze.

Water