SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wysoka kaloryczność diety

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 240

Formularz - Proszę o pomoc

Wiek

Mi

Płeć

Cel

Waga

Wzrost

Poziom bf (zdjęcie poglądowe)

Aktywność w ciągu dnia (cały tydzień): (praca/uczelnia/zajęcia domowe? O której trenuję, wstaję, kładę się spać? O której mam przerwy w pracy?)

Uprawiane sporty, częstość i intensywność treningów, staż treningowy, sprzęt którym dysponuję (wyposażenie siłowni)

Stosowane wcześniej diety, ich wpływ na sylwetkę, obecne odżywianie

Stan zdrowia (preferowane badania lekarskie)

Stosowana lub planowana suplementacja

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Jest liderem w tym dziale Szacuny 57 Napisanych postów 389 Wiek 18 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 3342
Cześć
Mam taki problem, mianowicie mam dosyć aktywny tryb życia, w tygodniu dużo nauki plus treningi, w weekendy praca no i moje zapotrzebowanie wynosi w sumie około 3500 kcal. Czytałem gdzieś kiedyś że przy takiej kaloryczności wręcz nie poleca się trzymać w 100% czystej michy bo wcale to nie musi być takie zdrowe (ogrom błonnika itp.). No i przychodzę z takim pytaniem: macie może pomysł czym mógłbym dobić tę kaloryczność tak żeby i tego błonnika za dużo w diecie nie było (nie będę jej tu teraz rozpisywać bo to mam zamiar zrobić w innym poście) ?. Szczerze mówiąc obawiam się trochę śmieciowego jedzenia, raz na 2 tygodnie robię sobie cheata i wydaje mi się to wystarczająca ilość dlatego jestem ciekawy czy są jakieś mniej przetworzone produkty, ale z drugiej strony właśnie takie ,które pomogły by mi dobić tę kalorie i nie posiadać jakichś ogromnych ilości błonnika

Wdzięczny bym byk również za wytłumaczenie jak wrzucić tutaj screena z swojej diety z dziennika. Wiem że jest specjalny post o tym, ale mam już problem w 1 punkcie gdzie zaznaczony jest dział "paker" a przecież niczego takiego na tej stronie tutaj nie ma.




Zmieniony przez - B$K w dniu 2019-10-28 21:59:05

Zmieniony przez - B$K w dniu 2019-10-28 21:59:55

Zmieniony przez - B$K w dniu 2019-10-28 22:00:24
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
flex1976 Trener Personalny Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 6380 Napisanych postów 75325 Wiek 43 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 631581
Dietę wrzucasz wg wskazówek

https://www.sfd.pl/ZRZUT_DIETY_JAK_ZROBIĆ_ANKIETA_i_REGULAMIN_DZIAŁU.-t922822.html

Od tego masz tłuszcze . Potrzebujesz urozmaiconej diety zapewniającej nadwyżkę kaloryczną i zarazem opartej na posiłkach, które zjesz ze smakiem i które Ci się nie znudzą. To czy jesz cztery czy sześć posiłków, podobnie jak i to czy dostarczasz 2,7 czy 1,8g białka na kg masy ciała nie ma aż takiego znaczenia, jeśli nie jesteś w stanie zapewnić odpowiedniej ilości kalorii w swojej diecie. Musisz więc zwracać uwagę nie tylko na podaż protein, ale także węglowodanów i tłuszczu – składnika ciągle niemal zupełnie pomijanego przez większość chudzielców, a niosącego za sobą dwukrotnie większą ilość energii niż przeceniane trochę współcześnie węglowodany.


Zmieniony przez - flex1976 w dniu 2019-10-28 22:50:10
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3823 Napisanych postów 63290 Wiek 35 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 680129
Ilość błonnika przy w sumie niewielkiej ilości kalorii o wartości 3500 rzeczywiście powoduje, że dostarczysz aż tyle (ile?) błonnika? Osobiście jadam trochę więcej, trzymając się dobrej jakości źródeł składników odżywczych i nie mam z tym problemu. Liczyłeś ile Tobie wychodzi?

Oczywiste cześć źródeł węglowodanów jak najbardziej można dostarczyć z produktów zawierających mniej błonnika, np. ryż biały, basmsti, jaśminowy, ziemniaki, kasza manna, kuskus izraelski, mąka ryżowa, makaron ryżowy, itp. Poza tym okazyjne produkty gorszej jakości nikomu nie zaszkodzą

Moderator działu Odżywianie

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
monkey22 Doradca
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 7029 Napisanych postów 8424 Wiek 39 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 233078
Wstaw swoje wyliczeniu i zastosuj się do linku podanego wyżej ( ankiete tez daj )

Jak kolega wyżej - rownież zjadam trochę więcej jak 3500 i aktualnie nie mam problemu problemu z nadmiarem błonnika ( dawniej miewałem bo zbyt czesto bazowałem na kaszach ) porobilem modyfikacje diety i na dzień dzisiejszy zero dyskomfortu pomimo zachowania 100% czystej miski cały tydzień
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Jest liderem w tym dziale Szacuny 57 Napisanych postów 389 Wiek 18 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 3342
flex1976
Dietę wrzucasz wg wskazówek

https://www.sfd.pl/ZRZUT_DIETY_JAK_ZROBIĆ_ANKIETA_i_REGULAMIN_DZIAŁU.-t922822.html

Od tego masz tłuszcze . Potrzebujesz urozmaiconej diety zapewniającej nadwyżkę kaloryczną i zarazem opartej na posiłkach, które zjesz ze smakiem i które Ci się nie znudzą. To czy jesz cztery czy sześć posiłków, podobnie jak i to czy dostarczasz 2,7 czy 1,8g białka na kg masy ciała nie ma aż takiego znaczenia, jeśli nie jesteś w stanie zapewnić odpowiedniej ilości kalorii w swojej diecie. Musisz więc zwracać uwagę nie tylko na podaż protein, ale także węglowodanów i tłuszczu – składnika ciągle niemal zupełnie pomijanego przez większość chudzielców, a niosącego za sobą dwukrotnie większą ilość energii niż przeceniane trochę współcześnie węglowodany.




Zmieniony przez - flex1976 w dniu 2019-10-28 22:50:10


Znam tego linka, ale tak jak napisałem nie umiem znaleźć tego "Pakusa", to w ogóle jeszcze jest ? Bo interfejs sfd już się trochę zmienił

Zmieniony przez - B$K w dniu 2019-10-29 05:49:36
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3823 Napisanych postów 63290 Wiek 35 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 680129
Czego nie możesz znaleźć?

Moderator działu Odżywianie

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Jest liderem w tym dziale Szacuny 57 Napisanych postów 389 Wiek 18 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 3342
domer
Czego nie możesz znaleźć?

Nie potrafię znaleźć 1 punktu z tego linku. Strzałka pokazuje na słowa "Pakus" a ja niczego takiego tu nie widzę
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
DJ_DoDo Doradca
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 12292 Napisanych postów 12102 Wiek 28 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 320097
3500kcal to nie jest jakaś wielka ilość, a ilość błonnika zależy od indywidualnej kwestii czy sprawia Ci ona dyskomfort czy nie maz żadnych problemów z układem trawiennym
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3823 Napisanych postów 63290 Wiek 35 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 680129
Nie wiem niestety jaki pakus. Wklej zdjęcie.

Moderator działu Odżywianie

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Jest liderem w tym dziale Szacuny 57 Napisanych postów 389 Wiek 18 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 3342
domer
Nie wiem niestety jaki pakus. Wklej zdjęcie.



...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
DJ_DoDo Doradca
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 12292 Napisanych postów 12102 Wiek 28 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 320097
"Nazwę naszego profilu" jak ktoś wstawiający miał taki nick to ma tam Pakus, Ty masz B$K
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Dieta do oceny

WPC