- 191cm
- ok. 87kg
- na klatę wczoraj robiłem 53x10x4 i na koniec było już ciężko
- podciąganie podchwytem 4s po 5 pow i w ostatniej nie dałem rady bez krótkiej przerwy po 4 powturzeniu
Jest jak jest, kiepsko to mało powiedziane. Niżej daję fotkę i chciałbym się wyciąć do patyka, co chwile czytam, że taka wycinka ma sporo plusów, nigdy nie byłem szczupły (może w zerówce byłem) i chciałbym być teraz. Wiele razy trafiałem do blogu Solarosa - świetne efekty, podziwiam. Teraz czytam jego artykuł o CBL i CN i chciałbym spróbować CN. Widzę to tak:
- siłka 3 razy w tygodniu, poniedziałek, środa, piątek
- DT 2400kcal, 30g WW, choć szczerze to trochę chyba mało, jestem hydraulikiem, praca niby na budowie ale raczej jak elektryk niż budowlaniec
- DNT 2200kcal, 30g WW,
- białko powyżej 150g, jest sens?
- reszta tłuszcz
- ładowanie śmieciami co 7dni, jak w artukule Solarosa, skłaniałbym się ku śmieciom, czyli batonom, pierogom, pizzy, raczej wolałbym się nie ograniczać, trzymać tylko tłuszcz w tym "okienku" jakoś odpowiednio nisko. Nie mam problemu z niejedzeniem słodyczy, ale wiem, że było by to dużą przyjemnością i pewnie pozwoliłoby mi trzymać się tego typu diety dłużej. Martwi mnie poziom fatu w moim ciele i stopień zaawansowania. Nie wiem czy treningi mam wystarczająco intensywne, na razie odbyłem kilka treningów, 3 w formie CF i 5 klasycznych FBW. CF słaby ale mocno mnie zmęczył, siłowe natomiast były dziwne, nie zmęczyły mnie jakoś szczególnie, nie sapałem w przerwach, ale nie miałem siły w ostatnich seriach zrobić początkowej liczby powtórzeń...
Treningi siłowe widzę tak, A i B na zmianę:
A:
- wyciskanie sztangielek na skosie 3x12
- przysiady 4x10
- podciąganie do brody 3x12-15
- wiosłowanie sztangą 4x10-15
- podciąganie wąsko 4x max równa ilość
- prostowanie na wyciągu 3x10-15
B:
- wyciskanie na płaskiej 4x10
- ściąganie drążka do klaty szeroko 4x10-15
- wyciskanie sztangi z brody 4x8-15
- MC 4x8-10
- prostowanie na maszynie 3x10-15